Stel hier je persoonlijke vraag #2

Anoniem:

Degenen die een relatie hebben en weleens fantaseren over een ander, over wie fantaseer jij?

1. Een ex.
    1. Een ex scharrel.
    1. Een vriend(in).
    1. Een beroemd persoon.

0 stemmers

Voor degenen die geen relatie hebben:

1. Een ex.
    1. Een andere scharrel.
    1. Een ex scharrel.
    1. Een vriend(in).
    1. Een beroemd persoon.

0 stemmers

Ik heb in september altijd zoveel feestjes en verjaardagen en hoor van meer mensen dat ze dit een drukke maand vinden. Dus was benieuwd of dat gewoon door mijn omgeving komt of dat het echt zo is. Wat is voor jou de drukste maand qua feestjes en verjaardagen?

• Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September
  • Oktober
  • November
  • December

0 stemmers

Als iedereen het zo rustig heeft in oktober mogen jullie wel mijn verjaardag komen vieren hoor.

11 likes

Ik ben zelf jarig in september, maar in mijn omgeving verder niemand. Ik heb dus juist het idee dat september een hele rustige maand is haha!

2 likes

Is het stom om nu een vlucht met Ryanair te boeken?(Ivm stakingen etc.)

• Ja
  • Nee
  • Gewoon doen yoloooo

0 stemmers

Hbo-ers mogen B en M voeren met daarachter een beschrijving van hun opleiding, de NVAO bepaalt per opleiding of dat ā€˜of Arts’ of ā€˜of Science’ heet, of dat het specifieker is als bijvoorbeeld ā€˜of Social Work’ of ā€˜of Nursing’.

2 likes

Als je in de wondere wereld van keukenkranen terecht komt blijkt dat best mee te vallen, quooker zelf is heel duur, maar een andere kokendwaterkraan heb je voor €800, een beetje kraan (als je geen habbiebabbiebouwmarktkraan wil kopen) kost €300-500, dan valt de investering voor die extra luxe relatief mee.
En het schijnt zuiniger te zijn dan vaak een waterkoker gebruiken, omdat de boiler minder snel hoeft op te warmen dan een waterkoker en de tank heel goed geĆÆsoleerd is. En je gooit minder water ongebruikt door de gootsteen tot je staat te wachten tot het water warm is.

2 likes

@NewBlood Wat zou je er van zeggen dan… Als ze altijd zo ruikt.

3 likes

Gaat dit zeker weten door dan?

Ik heb ā€˜Nee, kan ze niks aan doen’ gestemd, ook al denk ik dat ze er misschien wel wat aan kan doen maar ik vind het niet per se jouw taak daar wat van te zeggen. Je zit ook niet bij college om eetlust te krijgen lijkt me. Wel vervelend dat je er last van hebt, maar ik zou het iig niet zeggen en gewoon volgende keer ergens anders gaan zitten.

5 likes

Sowieso vind ik het raar om te zeggen dat iemand stinkt als het geen zweet of poep is ofzo. Kruiden stinken toch niet…

11 likes

In het geval van kruiden etc. Zou ik er niks van zeggen, want dat is geen stank, dat is gewoon iets wat je niet gewend bent. Veel Aziaten vinden veel blanken weer stinken omdat wij meer zuivel eten bv.

Ik zou als iemand stinkt door Slechte hygiƫne wel een probleem hebben, zoals vieze adem, zweetgeur etc. Maar daar zou ik eerst subtiel iets over zeggen, ik stonk als roker ook wel eens en dat kon ik begrijpen.

9 likes

Ik kom er nu pas achter dat ik ook drs ben :woman_facepalming:t3:

2 likes

Hm ik weet niet hoor, ik zou het echt heel raar vinden als iemand dat tegen mij zou zeggen

9 likes

In het laatste jaar hadden mijn beste vriendin en ik met twee les van een heel chille leerkracht en die heeft ons tijdens zijn laatste les op Cava en hapjes getrakteerd in de leraarskamers omdat we allebei een supergoed eindwerk hadden gemaakt :zipper_mouth_face: De les daarna ging inderdaad iets vlotter dan anders

9 likes

Ja dat is iig wel wat ik ermee bedoelde :stuck_out_tongue: maar volgens mij hebben er ook mensen ā€œneeā€ gestemd omdat ze op onregelmatige tijden werken of zo.

Oh dan heb ik het ook verkeerd geĆÆnterpreteerd, ik heb m’n stem maar aangepast haha

1 like

Betekent dra. dus dat je aan het promoveren bent? Zo ja, nog meer motivatie voor mij om een onderzoeksmaster te doen en daarna te gaan promoveren, ben echt titelgeil.

2 likes

Dra is doctoranda, de vrouwelijke vorm van doctorandus.

Nah dit is toch ook raar.