Stel hier je persoonlijke vraag #2

Zullen we je dan ook met u aanspreken? :yum:

Ik snap de ā€˜ik haat veranderingen’-stemmers niet goed, want juist nu zijn die veranderingen er dus steeds :thinking: En ik snap ook de mensen die de lange zomeravonden zullen missen niet, want het blijft alsnog tot redelijk laat licht en daarbij is het dan gewoon nog lekker warm, dus niet erg toch dat het dan in het donker is? Ik vind het juist ongezellig als het om 22.00-22.30 nog licht is. Voor mij ontbreekt dat avond-gevoel dan echt.

Ik hoop iig dat ze kiezen dat het voor altijd wintertijd zal zijn :stuck_out_tongue: Vind die dagen nadat de klok verzet is ook altijd heel irritant, merk echt dat m’n lichaam in de war is dan.

15 likes

Niks leuker dan een UUR LANGER MOGEN SLAPEN :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Het is vooral de optie waarbij er niet voor een van de twee gekozen wordt. Ik haat verandering niet, maar ik vind dit wel een erg prettig systeem. In de zomer lekker lang licht, want ik vind het wel vervelender als het eerder donker is, en in de winter op een nog beetje ok tijd in de ochtend licht.

7 likes

@Hinkje late reactie maar het is echt zo dat je huisarts dicht in de buurt moet zitten. Als je binnen 15 min doodgaat dan kan je inderdaad een ambulance bellen of echt je been gebroken hebt, maar als je gewoon heel ziek bent of heel erg moet spugen kun je niet een uur in de trein zitten naar je huisarts. @Krabsalade heeft dit een keer helemaal uitgelegd in een post. Mijn vader had bijvoorbeeld een keer hele dikke benen van vocht en hij kon echt vijf meter lopen voor hij instortte. Niks om de ambulance voor te bellen leek ons, maar hij had echt niet naar een dokter kunnen gaan met het ov of de fiets ofzo.

2 likes

Anoniem:

Fantaseer jij over een ander tijdens de seks?

1. Altijd
    1. Soms
    1. Sporadisch
    1. Nooit
    1. Seks? Was da?

0 stemmers

Anoniem:

Degenen die een relatie hebben en weleens fantaseren over een ander, over wie fantaseer jij?

1. Een ex.
    1. Een ex scharrel.
    1. Een vriend(in).
    1. Een beroemd persoon.

0 stemmers

Voor degenen die geen relatie hebben:

1. Een ex.
    1. Een andere scharrel.
    1. Een ex scharrel.
    1. Een vriend(in).
    1. Een beroemd persoon.

0 stemmers

Ik heb in september altijd zoveel feestjes en verjaardagen en hoor van meer mensen dat ze dit een drukke maand vinden. Dus was benieuwd of dat gewoon door mijn omgeving komt of dat het echt zo is. Wat is voor jou de drukste maand qua feestjes en verjaardagen?

• Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September
  • Oktober
  • November
  • December

0 stemmers

Als iedereen het zo rustig heeft in oktober mogen jullie wel mijn verjaardag komen vieren hoor.

11 likes

Ik ben zelf jarig in september, maar in mijn omgeving verder niemand. Ik heb dus juist het idee dat september een hele rustige maand is haha!

2 likes

Is het stom om nu een vlucht met Ryanair te boeken?(Ivm stakingen etc.)

• Ja
  • Nee
  • Gewoon doen yoloooo

0 stemmers

Hbo-ers mogen B en M voeren met daarachter een beschrijving van hun opleiding, de NVAO bepaalt per opleiding of dat ā€˜of Arts’ of ā€˜of Science’ heet, of dat het specifieker is als bijvoorbeeld ā€˜of Social Work’ of ā€˜of Nursing’.

2 likes

Als je in de wondere wereld van keukenkranen terecht komt blijkt dat best mee te vallen, quooker zelf is heel duur, maar een andere kokendwaterkraan heb je voor €800, een beetje kraan (als je geen habbiebabbiebouwmarktkraan wil kopen) kost €300-500, dan valt de investering voor die extra luxe relatief mee.
En het schijnt zuiniger te zijn dan vaak een waterkoker gebruiken, omdat de boiler minder snel hoeft op te warmen dan een waterkoker en de tank heel goed geĆÆsoleerd is. En je gooit minder water ongebruikt door de gootsteen tot je staat te wachten tot het water warm is.

2 likes

@NewBlood Wat zou je er van zeggen dan… Als ze altijd zo ruikt.

3 likes

Gaat dit zeker weten door dan?

Ik heb ā€˜Nee, kan ze niks aan doen’ gestemd, ook al denk ik dat ze er misschien wel wat aan kan doen maar ik vind het niet per se jouw taak daar wat van te zeggen. Je zit ook niet bij college om eetlust te krijgen lijkt me. Wel vervelend dat je er last van hebt, maar ik zou het iig niet zeggen en gewoon volgende keer ergens anders gaan zitten.

5 likes

Sowieso vind ik het raar om te zeggen dat iemand stinkt als het geen zweet of poep is ofzo. Kruiden stinken toch niet…

11 likes

In het geval van kruiden etc. Zou ik er niks van zeggen, want dat is geen stank, dat is gewoon iets wat je niet gewend bent. Veel Aziaten vinden veel blanken weer stinken omdat wij meer zuivel eten bv.

Ik zou als iemand stinkt door Slechte hygiƫne wel een probleem hebben, zoals vieze adem, zweetgeur etc. Maar daar zou ik eerst subtiel iets over zeggen, ik stonk als roker ook wel eens en dat kon ik begrijpen.

9 likes

Ik kom er nu pas achter dat ik ook drs ben :woman_facepalming:t3:

2 likes

Hm ik weet niet hoor, ik zou het echt heel raar vinden als iemand dat tegen mij zou zeggen

9 likes