hahaha! Natuurlijk heb ik ook wel eens een nieuwe jas nodig of nieuwe schoenen hoor, dus na een paar maanden niks heb ik misschien in een keer 200 euro aan nieuw spul nodig. Maar ik ben gewoon niet zo’n shopper.
Héél persoonlijk deze.
Als je erover hebt nagedacht: Wil je gecremeerd of begraven worden?
- cremeren
- begraven
0 stemmers
HELP! Ik geloof dat ik per ongeluk je reactie heb gemeld ofzo. Was in ieder geval niet de bedoeling maar het kwam door mijn worstenvingers 
Haha goede vergelijking! 6 weken geen chocola eten, dat zou wel weer een flinke uitdaging zijn… Ik bedoel het trouwens helemaal niet als kritiek op het topic of mensen die eraan meedoen hoor 
Ik hoop dat we over een tijdje ook geresoneerd kunnen worden in Nederland. Dan zou ik dat graag willen. Anders crematie want het idee van onder de grond liggen vind ik naar.
Meer te veel moeite. Daar heb ik s’ochtends echt geen tijd voor haha
Ik heb nee gestemd omdat ik zelf mn kind gewoon boterhammen mee zou geven ipv reeses en nutella roles, maar de groenten en het fruit vind ik wel goed
Ja toch!! Niks mis mee vind ik. Ik hou zelf ook helemaal niet van iets anders dan brood bij de lunch 
Ik ben in de minderheid zie ik, maar wat mij betreft zijn de leesopdrachten het minst belangrijk. Cursusdagen of rijlessen overslaan heeft direct gevolgen, leeswerk minder. Als je het echt graag wilt doen, kan je het altijd op een later moment nog lezen.
Haha wat grappig, die uitslag had ik helemaal niet verwacht. Zou begraven iets ‘ouderwetser’ zijn?
Dit! Ik blijf het iets bizars vinden om met je kind naar de kinderboerderij te gaan en daarna lekker dode dieren te laten eten.
In deze lunch zitten trouwens ook gewoon amper vezels.
Stel je vriend of man wil graag nog een keer seks met een man proberen. Zou je dat voor een keer toelaten? Poll is anoniem.
- Ja
- Misschien
- Nee
- Alleen als ik mee mag doen
0 stemmers
Eet je vlees?
- Ja, ik zie geen reden waarom niet.
- Ja, ik wil niet zonder.
- Ja, af en toe (flexitariër).
- Ja, maar zo min mogelijk.
- Nee, maar wel vis (pescetariër)
- Nee, ook geen vis (vegetariër).
- Nee, ik eet helemaal geen dierlijke producten (veganist).
0 stemmers
Scheid je je afval?
- Nee sorry, echt te lui.
- Ja, alleen glas.
- Ja, alleen papier.
- Ja, glas en papier.
- Ja, glas, papier en pmd (plastic/metaal/drinkverpakkingen).
- Ja, zoveel mogelijk: glas, papier, pmd. Gft lukt hier niet.
- Ja, alles: glas, papier, pmd, plastic, gft.
0 stemmers
Even over bovenstaande polls: ik bedoel dit niet als met een vingertje wijzen, maar ik ben benieuwd want ik denk dat ik in een bubbel zit.
Maar dat komt ook omdat onze gemeente gewoon kut is met alles gescheiden verzamelen. Glas moet tegenwoordig in de grijze bak, want alle glasbakken zijn weg gehaald. Zelfde geld voor plasticbakken
Ja voor mij geldt dit ook! Waar ik woon (buitenland) is er een bak voor plastic&papier, glas en de rest. Ik zou wel beter willen scheiden maar de gemeente werkt niet mee.
Huh dat is bizar. Scheiden ze het misschien zelf?
Ik ben wel eens in deze situatie geweest en vond het toen geen probleem. Nou was dat ook wel een relatie waar seks heel centraal stond en ik gunde hem gewoon die ervaring.
Ik vond het achteraf wel een gek idee, maar ik vond het ook wel weer mooi hoe er ruimte was om de dingen te ontdekken die we wilde.
En over afval, ik heb in verschillende gemeentes in de binnenstad gewoond en afval scheiden is aaaaaltijd gedoe.
Ik bestel nu plastic zakken op een ander adres (bij mij leveren ze die niet omdat ze ook niet ophalen) en dan loop ik een paar straten om mijn plastic daar aan de weg te zetten. Zelfde geldt voor oud papier.
En vroeger verzamelde ik ook mijn gft en dat ging dan weer bij iemand anders in de bak, maar waar ik nu woon is dat wat lastiger.
Heb de gemeente er ook wel eens over gemaild omdat ik het echt belachelijk vind dat je geacht wordt gewoon alles maar in één zak aan de straat te zetten. Echt zonde.
Hoe vaak denk jij aan jouw ex(en), indien je die hebt?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers