Maar dat komt ook omdat onze gemeente gewoon kut is met alles gescheiden verzamelen. Glas moet tegenwoordig in de grijze bak, want alle glasbakken zijn weg gehaald. Zelfde geld voor plasticbakken
Ja voor mij geldt dit ook! Waar ik woon (buitenland) is er een bak voor plastic&papier, glas en de rest. Ik zou wel beter willen scheiden maar de gemeente werkt niet mee.
Huh dat is bizar. Scheiden ze het misschien zelf?
Ik ben wel eens in deze situatie geweest en vond het toen geen probleem. Nou was dat ook wel een relatie waar seks heel centraal stond en ik gunde hem gewoon die ervaring.
Ik vond het achteraf wel een gek idee, maar ik vond het ook wel weer mooi hoe er ruimte was om de dingen te ontdekken die we wilde.
En over afval, ik heb in verschillende gemeentes in de binnenstad gewoond en afval scheiden is aaaaaltijd gedoe.
Ik bestel nu plastic zakken op een ander adres (bij mij leveren ze die niet omdat ze ook niet ophalen) en dan loop ik een paar straten om mijn plastic daar aan de weg te zetten. Zelfde geldt voor oud papier.
En vroeger verzamelde ik ook mijn gft en dat ging dan weer bij iemand anders in de bak, maar waar ik nu woon is dat wat lastiger.
Heb de gemeente er ook wel eens over gemaild omdat ik het echt belachelijk vind dat je geacht wordt gewoon alles maar in één zak aan de straat te zetten. Echt zonde.
Hoe vaak denk jij aan jouw ex(en), indien je die hebt?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Wij moeten pmd en plastic in een oranje bak doen, ik dacht dat dat goed was. Maar de meerderheid scheidt dat dus nog apart? Waar gaat dat dan heen?
Volgens mij is dat hetzelfde. Wij doen ook beide in de bak met oranje deksel.
Ja dacht ik ook! Maar in de poll zijn het twee verschillende keuzes.
Maar bij een optie. Bij de andere is pmd en plastic niet apart. I don’t know hahah ik ben het met je eens dat ik dacht dat het hetzelfde was
Voor de vegetariers/vegans: stel je krijgt een kind, zal je je kind ook vegetarisch/vegan opvoeden?
- Ja, absoluut. Ik vind het belangrijk dat mijn kind ook vegetarisch/vegan is.
- Ja, maar zodra hij/zij aangeeft wel vlees e.d. te willen eten laat ik dat toe.
- Nee, ik ben vega voor andere/medische redenen dus mij maakt het niet uit.
- Nee, mijn kind krijgt gewoon regelmatig dierlijke producten te eten.
0 stemmers
Op een gegeven moment mogen kinderen natuurlijk zelf kiezen. Maar als een 2 jarige vlees zou willen, zou ik het niet geven. (net zoals je kleine kinderen niet laat ontbijten met een zak snoep bijv).
Denk niet dat ik super streng zou zijn wanneer ze niet thuis eten, maar zou zelf geen dierlijke producten in huis halen.
Ik vind mezelf heel makkelijk in de zin van ruzie of heftige discussies, die heb ik bijna nooit. Heen zin in. Maar ik ben ook echt geen allemansvriend, met sommige mensen heb ik totaal geen klik en daar kan ik dan ook geen normaal gesprek mee voeren
Ik wil een makkelijk mens zijn die met iedereen op kan schieten maar ik word juist een moeilijk mens gevonden.
Ik denk het. Alleen komt nu alles welmop 1 grote hoop terecht.
Wederom een interessant vraagstuk waar ik bijzonder veel waarde aan hecht:
Kaas bewaar jij
- Altijd in de koelkast
- Altijd buiten de koelkast
- Beide afwisselend, het verschilt per seizoen
- Beide afwisselend, het verschilt per product (blok vs plakjes)
- Beide afwisselend, met een andere reden
- Helemaal nergens, want ik hoef geen kaas
0 stemmers
Ojee, ik heb het aangepast, maar nu zijn alle stemmen weg!
Tot nu toe was de uitslag erg eenduidig.
Ik ben ook klant. Ik wil kaas
Heb je wel eens een koortslip (gehad)?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik heb geleerd dat oude brokkelkaas buiten de koelkast moet! Verder leg ik alles erin.