Als ik mijn stem terug hoor dan vind ik mijzelf als een smurf klinken :’) Echt vreselijk.
Sorry op m’n telefoon kan ik maar een poll tegelijk. Welke keuken vinden jullie het lekkerst?
- Aziatisch (Thais, Vietnamees, Indisch, Indonesisch, Maleisisch etc)
- Mediterraans (Italiaans, Spaans, Portugees, Grieks)
- Arabisch (Marokkaans, Libanees, etc)
- Frans
- Hollandse pot
- Engels
- Noord-Amerikaans
- Midden & Zuid-Amerikaans (Surinaams, Mexicaans, Cubaans, Braziliaans, etc)
- Anders, namelijk
0 stemmers
Italiaans (mss erbij zetten? is wel populair)
Ja ik schaar die onder mediterraans
Jaweheeellll zuid Amerikaans
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet helemaal begrijp waarom ik dan wel Hollandse pot en nota bene de Engelse keuken erbij heb gezet maar soit. Zo is t dan maar
Hahaha Oja dat is midden Amerika. Stom van me.
Waar wil je een bron van hebben?
All day full English breakfast wil toch iedereen
Een nieuwe vraag om de pijn te vergeten. Naar welke muziek luister jij het liefst?
- Hip hop/RnB
- Rap
- Pop
- Rock/indie
- Metal
- EDM
- House/techno
- Klassiek
- Country / folk
- Anders, namelijk
0 stemmers
Kon maar 4 antwoorden kiezen maar ook Country .
Ja country/folk had er inderdaad ook bij gekund.
Beetje hoog wel en langzaam
Oh nu wil ik echt iedereens stem horen! Ik kan me vaag zoiets herinneren dat daar op egf jaren terug een topic over was, dat iedereen zo’n voicememo erin plaatste haha
Ah no als ik ‘m aanpas gaan alle stemmen weer weg.
Haha ja same here
Ik heb noord amerikaans gestemd omdat ik van dikke pizza en vette pasta hou en daar moet ik altijd aan denken bij Amerika… naast burgers natuurlijk. Ik twijfel, want dat is ook wel Italiaans toch…
Ik heb wel laatst overwogen een zingtopic aan te maken maar durf niet haha maar misschien kunnen we wel chill tips uitwisselen of liedjes om te zingen of manieren om je stem op te warmen
Ja lijkt me echt leuk! Maar ik weet niet of daar genoeg animo voor is? Misschien als het een members only topic is
En hardlopen!