Hoe lang doe jij erover om van huis naar je werk/studie te gaan? (Van deur tot deur)
- Minder dan 10 minuten
- 10 minuten
- 20 - 30 minuten
- 30 - 50 minuten
- 1 uur of langer
0 stemmers
Hoe lang doe jij erover om van huis naar je werk/studie te gaan? (Van deur tot deur)
0 stemmers
Werk tien min, studie een uur ongeveer.
Werk 10 minuutjes met de fiets, studie ruim 40 minuten met het OV met een rechtstreekse verbinding. Anders bijna een uur
Boodschappenbezorgdienst Picnic neemt tegenwoordig ook je pakketpost mee (althans een pilot of zo). Denk je dat supermarkten etc zullen gaan volgen?
0 stemmers
Chill dat je het allemaal hebt uitgezocht, thanks! (Niet sarcastisch bedoeld). De discussie begon er niet mee of vleeseters genoeg voedingsstoffen binnen krijgen, maar met het statement dat je als vegan best kan leven zonder supplementen (even gechargeerd), waar ik het niet mee eens was. Uit jouw verhaal trek ik de conclusie dat eigenlijk iedereen het beste supplementen kan slikken. Ga ik me toch maar eens in verdiepen!
Op kantoor moet je een panty aan als de r in de maand zit:
0 stemmers
Bij mij.
Ik werk met ouderen dus die verwarming staat altijd op 40 graden ofzo. Sommige ruimtes zijn dus bloedheet. Om nog maar niet te spreken over de kamers van de bewoners
Als jij thuis komt van werk/studie, doe jij dan meteen een âthuispakâ aan?
0 stemmers
echt het eerste dat ik doe als ik thuis kom is me omkleden, thuis = pyjama tijd. voordat ik ĂŒberhaupt mân ouders gedag zeg ga ik me omkleden en elke keer is het weer âoh je hebt je pyjama al aan, zo snelâ
Ik heb geen specifieke chilloutfit maar ik trek vaak wel bijvoorbeeld mijn broek uit als die wat strakker zit, of als ik me niet meer zo comfortabel voel in mijn blouse/top/whatever vervang ik hem door een los shirtje of een fijne trui.
Youâre welcome! Vind het zelf ook fijn om goed op de hoogte te zijn van dit soort dingen. Ik had niet gezien dat iemand had gezegd dat je helemaal zonder suppletie kan, zeker B12 niet, dus dat had ik even over het hoofd gezien.
Ik lustte dus nooit koffie maar sinds kort gaat een lekkere ijskoffie er echt wel in!!
Ik drink dagelijks zeker vijf koppen
Als je die 2 dagen dat wijntje niet kan laten staan, wat is dan je vriendschap waard? (Dit bedoel ik niet naar jou persoonlijk ofzo he, maar dit kwam gewoon in mij op bij deze stelling) Ik vind het respecteren van andermans wensen heel belangrijk, dus ik zou zeker dat wijntje laten staan.
oooh dat is zooo chill! Ik woon 5 minuten lopen van mijn werk af, dat is ook zo chill. Alleen nu ben ik opzoek naar iets anders, denk dat ik nooit meer zo dichtbij mijn werk ga wonen haha.
Het enige nadeel is dat ik wanneer ik vrij ben ook weleens mijn baas zie lopen
Ik kan
0 stemmers
Haha zo herkenbaar dit. Lekker piepen met Ariana Grande en zo. En pijn in je keel als je probeert mee te zingen met Train.
Welke sport beoefen jij regelmatig?
0 stemmers
Hebben jullie vaak ook het gevoel dat je bijna de enige bent in je vriendengroep die niet getrouwd is of een kind heeft? Of samenwoont.
0 stemmers