Mexico ligt in Noord Amerika
Enkel inlegkruisjes
Haha ik denk het? Wissel wel elk 3 uur ofzo, maar heb ook nog nooit echt iets anders gebruikt (wel geprobeerd).
Haha bofkont, denk dat een groot deel hier dit met tampons ook moet doen.
Oef, oke, denk dat ik dan voortaan maar dankbaar moet zijn haha.
Je bent heel Sub-Sahara Afrika vergeten.
Haha nou en of. Super tampons zaten op flinke dagen na 1 uur vol.
Ik krijg echt van die fijne kriebels als ik denk aan het geluid van door verse sneeuw lopen.
Jaaaa dat er nog niemand doorheen heeft gelopen en het zo lekker knarst onder je laarzen <3
Welke stelling past het beste bij jou?
- Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
- Comfort boven beauty
0 stemmers
Ik ga altijd douchen en dan iets anders aan, heerlijk vind ik dat
anoniem
hoe denk jij eerder?
- glas halfvol
- glas halfleeg
0 stemmers
ze noemen mij een pessimist, ik noem mijzelf liever een realist
Verrek. Weer wat geleerd vandaag.
Wat betreft de cuisine vraag; ik heb meerdere landen/werelddelen bewust niet opgeschreven omdat ik bijna nooit hoor van mensen dat dat hun favo is (denk aan bijvoorbeeld Rusland, Scandinavisch, Baltische staten en dus ook zo goed als het hele Afrikaanse continent). Let’s be honest, ik heb geen idee wat ze graag eten in Ivoorkust, Tanzania of Namibië. Indien iemand mij hierin wil voorlichten hoor ik dat graag haha. De vraag waarom ik dan wel de Engelse keuken en Nederlandse keuken erin heb gezet, blijft een valide vraag en daar heb ik geen antwoord op
jep hier nog een
Wie maakt de lekkerste gehaktbal (vega(n) mag ook)?
- Je moeder of vader
- Je oma of opa
- Jijzelf
- De supermarkt
- Niemand
- Ik heb liever een gehaktstaaf
0 stemmers
Ik had geen idee dat corrigerende kleding zo populair was! Wanneer dragen jullie dat bijvoorbeeld? Onder strakke jurkjes bij feestjes of zo, of juist elke dag?
Ik bij strakke jurken! Bijvoorbeeld in mijn galajurk, dan zit alles net even wat strakker ingesnoerd en ben ik een stuk zekerder van mezelf. Maar ik draag die spanx maximaal 2-3 keer per jaar denk ik.
Telt bh met 1 vulling ook