Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oke dan telt ie niet :sunglasses: want ik doe niet aan vulling :joy:

3 likes

Misschien lees ik het verkeerd hoor,
Maar hier benadrukt @Dombo toch juist dat een vegan dieet niet ongezond is?

3 likes

Schoonmoeder !! Love haar gehaktballen, probeer ze al bijna 6 jaar na te maken, maar zo lekker als die vam haar worden ze niet.

Weet jij wat randje fietsen is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Antwoord

Even van forum.scholieren gepikt voor de nostalgie:
“Het is namelijk haar uitdrukking voor het met jezelf doen tot je het begin van het orgasme voelt (de kriebels/tintelingen), maar dan op tijd stoppen voordat de samentrekkingen beginnen. Als je het goed kan timen, dan kan je eigenlijk ‘surfen’ op het orgasmegevoel. Het is kei-moeilijk, want voor je 't weet ben je te ver gegaan en krijg je de samentrekkingen (en is het dus afgelopen met het orgasme).”

3 likes

Eerst ff de hele discussie lezen

1 like

De ex-werknemer klinkt niet echt ambitieus als hij alleen maar daar wil komen werken vanwege scheiding privé/werk.

Had ik gedaan, maar van deze vorm van quoten krijg ik blijkbaar kortsluiting

1 like

Ik denk dat het ook voor een belangrijk deel afhangt hoe tevreden de werkgever was over deze oud-werknemer. Als hij altijd goed zijn werk deed en ze het jammer vonden dat hij wegging, dan grotere kans dat ze hem weer een kans geven omdat ze weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Behalve bij wijn/drank want dan mag 't glas wel gevuld blijven :slight_smile:

1 like

Als je sport kijkt, beĂŻnvloeden de lichamen van atleten je dan?

• Ja, ik zie dat als een #goal
  • Nee, ik ben tevreden met m’n eigen lichaam
  • Ik vind het wel interessant maar streef er zelf niet naar
  • Ik kijk uberhaupt geen sport

0 stemmers

Het ligt er een beetje aan welke sport/welke atleet, soms denk ik van ohhh zo mooi! Maar sommige lichamen zou ik echt niet ambiëren.

Ik kijk alleen voor de sport zelf. Echt nog geen seconde stil gestaan bij al die lichamen.

9 likes

Ik ben opnieuw aangenomen door mijn werkgever nadat ik zelf ontslag had genomen, maar heb hier toch voor de nieuwe sollicitant gekozen. De reden van ontslag is nl. erg belangrijk en verveling lijkt mij niet iets dat plots verdwijnt als je een kind krijgt. Ik denk dat het weer een kwestie van tijd zou zijn voor de ex-werknemer opnieuw vertrekt (hoewel ik om een andere reden ontslag heb genomen, heeft m’n werkgever trouwens onrechtstreeks ook wel die vrees geuit, maar stukken minder dan ikzelf had verwacht).

1 like

Vind jij het oké om geld voor te schieten?

• ja
  • ligt aan het bedrag
  • liever niet
  • nee, doe dat never everrr

0 stemmers

Ligt eraan aan wie. Mijn vriend, ouders en broertje sowieso. Vrienden niet zo snel omdat ik weet hoe ze met geld omgaan :joy:

2 likes

Stelling: stufi gebruiken voor andere zaken dan studie. In dit geval meerdere cursussen van €500 per stuk:

• Doen, je leert veel van die cursussen en terug betalen kan altijd.
  • Niet doen, dan maar geen cursus.

0 stemmers

image

:nerd_face:

1 like

Ligt heel erg aan de persoon bij mij ook!

1 like

Is dit raar?
Ik gebruikte stufi ook om te ‘leven’ incl shoppen etc.

16 likes

Ik ook hoor
 :sweat_smile:

1 like