Stel hier je persoonlijke vraag #2

Yes klopt :slight_smile: Heb ik tijdje terug gemaakt was idd volgens met mij dagen. Ach er zullen wel meer dubbel voorbij komen haha.

1 like

Wanneer had je het voor het laatst seks? :grin: (Niet anoniem)

• Vandaag
  • Gisteren
  • Vorige week
  • 2 weken terug
  • 3 weken terug
  • Vorige maand
  • Nooit
  • Twee maanden terug
  • Langer geleden

0 stemmers

Hm ik heb wel een aantal keer een kort shortje aangehad naar de uni en nu voel ik me toch enigszins opgelaten achteraf, nu veel mensen vinden dat het niet kan.

Als het bij jou wel kon is er geen probleem toch? Op mn vorige opleiding deed ik het ook wel eens, maar op mn huidige opleiding zou ik het niet zomaar doen.

2 likes

De reden dat ik stemde dat het niet kan, is omdat er ‘uni/hogeschool/werk’ staat. Ik vind dat het naar werk (bij de meeste banen iig) echt niet kan, maar naar uni/hogeschool eigenlijk wel.

5 likes

Getver waarom zit rock en indie in godsnaam bij elkaar? :stuck_out_tongue:

13 likes

Hahaha ja sorry had beter moeten weten

Een tikkende klok…

• vind ik fijn
  • doet me niks
  • irriteert me

0 stemmers

Ja, voor mij hetzelfde. Naar werk niet, naar school geen probleem (over het algemeen)

Samenvatting

Je bericht van 3 dagen geleden staat het vrij letterlijk, in ieder geval voor mijn interpretatie. Het is niet de bedoeling je woorden in je mond te leggen. Je bericht:

“Ik zeg niet dat een dieet met vlees ongezond is, maar ik zeg dat een vegan dieet dat in ieder geval níet is. Je kan er alles uithalen wat je nodig hebt. Ja, óók als je zwanger/ziek/zwak/kind/oudere bent.

Ik vind het gewoon jammer dat zoveel mensen nog rondbazuinen dat “je echt niet alles uit een vegan dieet kan halen en vlees en kaas gezonder is”, want dat ís gewoon niet zo.

Mexico ligt in Noord Amerika

Enkel inlegkruisjes

Beste gevoel…

• De trein/bus halen na een sprintje
  • In verse sneeuw lopen
  • Gedoucht in een schoon bed stappen

0 stemmers

Haha ik denk het? Wissel wel elk 3 uur ofzo, maar heb ook nog nooit echt iets anders gebruikt (wel geprobeerd).

Haha bofkont, denk dat een groot deel hier dit met tampons ook moet doen.

1 like

Oef, oke, denk dat ik dan voortaan maar dankbaar moet zijn haha.

Je bent heel Sub-Sahara Afrika vergeten.

3 likes

Haha nou en of. Super tampons zaten op flinke dagen na 1 uur vol.

3 likes

Ik krijg echt van die fijne kriebels als ik denk aan het geluid van door verse sneeuw lopen.

5 likes

Jaaaa dat er nog niemand doorheen heeft gelopen en het zo lekker knarst onder je laarzen <3

7 likes