Stel hier je persoonlijke vraag #2

De AB, sinds ik dat ooit in jan jans & de kinderen las. toen wist opa niet wat dat was en moesten ze uitleggen dat t voor af-stand-be-die-ning staat wat inderdaad veel te lang is.

7 likes

Huh, bij ons thuis ook. Ik dacht altijd dat mijn ouders dat zelf verzonnen hadden???

Waar kom je (ongeveer) vandaan?

de afstand. wil je de afstand even geven?

3 likes

Ik moest 2x kijken of er echt Poppel stond haha. Is dat zo’n toeristische stad? Ik woon er namelijk 5 minuten vanaf en kom er nooit :joy:

2 likes

Bij mn vriend en mij komt het bij mn schoonouders vandaan. Zij komen uit de buurt van Arnhem/Nijmegen

Nee joh was grapje :rofl:. Het is bij ons thuis een beetje de standaard grap als we exotische bestemmingen bespreken hahahaha. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit begrijpt.

1 like

Vroeger bij mij thuis zeiden we de ā€œde afstandsā€ lol. Nu gewoon afstandbediening

4 likes

Ik roep ook nog wel eens ā€œgeef jij de zapper ff aanā€

Was al bang dat ik iets miste :joy:

Haha deze vind ik echt leuk! Ik heb er alleen nooit bij stil gestaan dat het aso kan zijn om bij een 1e klas in te stappen? En als het echt heel erg druk is in 2e klas en zelfs staan bijna onmogelijk is dan ga ik naar de 1e klas.

2 likes

Wat betreft roltrappen erger ik me nog veel meer aan die mensen die stil gaan staan de seconde dat ze van de laatste trede afstappen, waardoor je heel veel moeite moet doen om ze te ontwijken want die roltrap gaat verdomme gewoon door, Anja.

34 likes

Ik zat een keer in de bus en toen ging de buschauffeur zn nagels knippen toen we bij een halte stil stonden. Ging bijna over mijn nek.

6 likes

de afstand

1 like

In een dorp tussen Tilburg en Poppel in. Wonen we in de buurt van elkaar?

Leuke vragen! Ik reis regelmatig in de eerste klas, als ik mijn kat meeneem. Ik wil dan rust voor de kat, en betaal daar een flinke meerprijs voor. Baal dan wel als de eerste klas volstroomt omdat de tweede klas vol is, maar je doet er niets aan. Vaak zijn de mensen in de eerste klas ook vrij stil, naast dat het rustig is. Maar ja je koopt geen recht op een rustige reis helaas. Ik ga zelf nooit in de eerste klas zitten met een gewoon kaartje.

5 likes

Omdat ik me altijd verbaas over reacties op YouTube: kun jij je vaak vinden in songteksten? Dat het voelt alsof (een deel van) een nummer gewoon over jou gaat?

• Nee, nooit
  • Ja, heel vaak
  • Ja, soms

0 stemmers

is een grapje denk ik haha, volgens mij is daar niks te beleven?

1 like

Hahaha i love deze

1 like

Heb je zin in vandaag?

• Jaaaa
  • Neee
  • Neutraal

0 stemmers

Ho excuus, geen idee waarom ik je quote, dat ging per ongelijk. Is mijn eerste poll

1 like