Stel hier je persoonlijke vraag #2

Als ik dit over een uur gelezen had dan had ik ‘jaaa’ gestemd maar nu lig ik nog in bed, wil ik er niet uit en ben ik moe dus neutraal :grin:

5 likes

Je hebt een vriend en een andere jongen (geen vriend oid, gewoon een random kerel) vraagt of je iets wil gaan drinken. Wat zeg je:

• Nee sorry, dat gaan we niet doen
  • Nee sorry, ik heb een vriend
  • Ehhhh nee ik kan niet, misschien een andere keer
  • Ik ben single, stuur die jongen ajb even door naar mij

0 stemmers

Zo noemen mijn ouders de afstandsbediening ook haha

Verander je de huidskleur van de emojis die je gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Yessss. Zo bleek mogelijk, aangezien ik een bleekscheet ben. :v:t2:

3 likes

Ik zou niet per se nee zeggen maar iets van; ik wil best iets met je gaan drinken maar je moet misschien wel weten dat ik al een vriend heb.

5 likes

Als je naar de wc bent geweest, wat doe je dan met het wc-papier?

• Proppen
  • Vouwen

0 stemmers

Hoe vaak gaat iemand nog vragen hoe je je wc papier gebruikt.

• 1x
  • 1000x
  • 1000000x

0 stemmers

Just kidding @Cicero :grimacing:

Nee ik verander die kleuren niet.

Laatst stuurde ik wel per ongeluk de donkerste duim naar een getint persoon (die ik verder helemaal niet goed ken). En toen dacht ik: straks denkt diegene dat dit een slecht grapje is.

6 likes

Oh haha niet door gehad dat dit een terug keerend thema was :upside_down_face:. Zijn we in ieder geval goed op de hoogte van wc-papier gebruikers patronen haha

1 like

Vind het ook wel grappig dat dat zo’n interessante vraag is blijkbaar.

10 likes

Allebei haha.

1 like

Ha ja dat is ook een optie, maar ik ben een asociaal mens dat nooit uit vrije wil met vreemden op stap zou gaan

Edit: de reden waarom ik het dus vroeg is omdat ik nu al 2 weken op rij de vraag krijg van dezelfde vent in de gym om na het trainen samen iets te gaan drinken. Ik heb hem dus twee keer afgewimpeld, maar nu vinden mijn vriend en vriendinnen het raar dat ik niet vermeld heb dat ik een vriend heb. Maar:

1. Dat vind ik lullig want dan veronderstel ik dat hij iets wil gaan drinken omdat hij meer met me wil (als ik eerlijk ben met mezelf vermoed ik uiteraard wel dat dit het geval is want ik heb een resting bitch face en ik kan me niet voorstellen dat hij denkt: Zo! Zij ziet er vriendelijk en interessant uit, ik kan niet wachten om te horen wat ze te vertellen heeft)
  2. Ik wil gewoon niks met hem gaan drinken, los van het feit dat ik een vriend heb.
  3. Ik suck in zulke situaties en kon de eerste keer alleen maar mompelen eeeehm nee ik heb honger en moet dringend iets gaan eten en de tweede keer kwam ik niet verder dan met een vage blik ‘Neiiiih, ik denk het niet’ te antwoorden.

image

31 likes

Ik heb een beetje hetzelfde, m’n ouders zeggen ijskast, ik gebruik beide. Denk omdat je gewoon vaker koelkast hoort dan ijskast. Ik vind koelkast ook een logischer woord dan ijskast maar volgens mij gebruik ik alsnog ijskast vaker.

Mochten jullie vroeger Shin Chan kijken van je ouders?

• Ja, dat mocht ik
  • Nee, dat mocht ik niet

0 stemmers

Ik voel me oud, volgens mij zat ik op de middelbare school toen Shin Chan hip was en toen hadden mijn ouders niet zo veel meer te zeggen over mijn tv-kijk-gedrag

10 likes

Met een pistool tegen je hoofd moet je een man/vrouw/partner kiezen uit een rij. Iedere potentiële partner heeft 1 prominente eigenschap die aanwezig is, de overige zijn niet aanwezig.
Jij kiest de partner die…

• Grappig is
  • Slim is
  • Zelfverzekerd is
  • Bescheiden is
  • Knap is
  • Goed in bed is
  • Charismatisch is
  • Lief is
  • Romantisch is
  • Creatief is
  • Ruimdenkend is
  • Sportief is

0 stemmers

1 like

Ik vind knap in die zin niet zoveel met een eigenschap te maken hebben eigenlijk. Daar kun je niet zoveel aan doen haha

1 like

geel lijkt mij altijd het handigst en minst discriminatoir, triggerend of whatever. aangezien niemand felgeel is.

5 likes

Hmm maar ik vind dat slim zijn/creatief zijn/charismatisch zijn ook iets is wat je hebt of niet! Je kan het nog wel een beetje trainen, maar je kan je uiterlijk ook kleine beetjes aanpassen.