Stel hier je persoonlijke vraag #2

Gefeliciflapstaart natuurlijk!

Heb je ook dit soort domme variaties op proficiat?

1 like

Frie-goo (gewoon op zijn Nederlands)

1 like

Volgens mij niet. Ik weet dat je in Limburg ‘perfisia’ oid zeggen. Mijn moeder zegt altijd geflissiteerd.

2 likes

Ja en ik weer iemand die ‘gefelicifoxtrot’ zegt (hij danst graag).

11 likes

Voor de dokters: heeft obesitas een negatief effect op je voeten en kan daar iets accuut aan gedaan worden?

Profissajat

Zie jij soms van bepaalde liedjes die je wel langer kent de videoclip voor de eerste keer op youtube?

• Nee, nooit
  • Ja, regelmatig
  • (Heel) soms

0 stemmers

Heb jij ooit een liedje aangevraagd op The Box?

• Ja
  • Nee
  • Welke doos?

0 stemmers

Op TMF had je vaak de mogelijkheid om een berichtje te smsen en dan kwam dat onderaan in beeld. Heb jij daar wel eens naar gsmst?

• Nooit gedaan
  • Regelmatig
  • Enkele keren
  • Zelf niet gedaan maar iemand anders had mij genoemd in een bericht
  • Ik keek geen TMF

0 stemmers

Oeps

Als ik “proficiat” zeg verander ik automatisch in Hans de psychiater van middelbare leeftijd met een klein rond brilletje en een rode trui over zijn geblokte blouse, in een groot oud huis met franse deuren en een mercedes op de oprit van duur grint

Ik kan het namelijk niet anders uitspreken dan op zn Hans

16 likes

“Iemand” zei laatst uitstekelbaars op een niet sarcastische manier.

12 likes

West-Vlaming wonend in Frankrijk.

1 like

Ik besef me soms door het forum hoe weinig ik van België weet. Ik ken Antwerpen, Brussel, Knokke, en ik denk aan chocola, en frieten. Dan houd het al wel zo’n beetje op. :see_no_evil:

4 likes

amai

5 likes

Ik wil echt meer over België weten <3

3 likes

De Pfaffs

3 likes

Ja laten we een België quiz doen haha

16 likes

Ik heb lang een verdraaid beeld gehad van belgie omdat ik super vee jambers! keek en toen overtuigd was dat België er overal uit zag als de jaren 90.

Maar inmiddels weet ik wel beter gelukkig.

15 likes

Ik denk dat iedereen wel eens dat zinnetje van Jambers heeft nagedaan “vroeger was hee”

1 like

*OVERDAGGGGGGGGG IS RUDY EEN GGGGGEWONE MAN, MAAR SNACCCCCCCHS VERANDERT HIJ IN EEN WARE CASANOVA

32 likes

Oja hahaha zo ging het, geniaal.