Gefeliciflapstaart natuurlijk!
Heb je ook dit soort domme variaties op proficiat?
Gefeliciflapstaart natuurlijk!
Heb je ook dit soort domme variaties op proficiat?
Frie-goo (gewoon op zijn Nederlands)
Volgens mij niet. Ik weet dat je in Limburg ‘perfisia’ oid zeggen. Mijn moeder zegt altijd geflissiteerd.
Ja en ik weer iemand die ‘gefelicifoxtrot’ zegt (hij danst graag).
Voor de dokters: heeft obesitas een negatief effect op je voeten en kan daar iets accuut aan gedaan worden?
Profissajat
Zie jij soms van bepaalde liedjes die je wel langer kent de videoclip voor de eerste keer op youtube?
0 stemmers
Heb jij ooit een liedje aangevraagd op The Box?
0 stemmers
Op TMF had je vaak de mogelijkheid om een berichtje te smsen en dan kwam dat onderaan in beeld. Heb jij daar wel eens naar gsmst?
0 stemmers
Oeps
Als ik “proficiat” zeg verander ik automatisch in Hans de psychiater van middelbare leeftijd met een klein rond brilletje en een rode trui over zijn geblokte blouse, in een groot oud huis met franse deuren en een mercedes op de oprit van duur grint
Ik kan het namelijk niet anders uitspreken dan op zn Hans
“Iemand” zei laatst uitstekelbaars op een niet sarcastische manier.
West-Vlaming wonend in Frankrijk.
Ik besef me soms door het forum hoe weinig ik van België weet. Ik ken Antwerpen, Brussel, Knokke, en ik denk aan chocola, en frieten. Dan houd het al wel zo’n beetje op.
amai
Ik wil echt meer over België weten <3
De Pfaffs
Ja laten we een België quiz doen haha
Ik heb lang een verdraaid beeld gehad van belgie omdat ik super vee jambers! keek en toen overtuigd was dat België er overal uit zag als de jaren 90.
Maar inmiddels weet ik wel beter gelukkig.
Ik denk dat iedereen wel eens dat zinnetje van Jambers heeft nagedaan “vroeger was hee”
*OVERDAGGGGGGGGG IS RUDY EEN GGGGGEWONE MAN, MAAR SNACCCCCCCHS VERANDERT HIJ IN EEN WARE CASANOVA
Oja hahaha zo ging het, geniaal.