Stel hier je persoonlijke vraag #2

Als je een pakketje van de buren hebt, omdat ze niet thuis waren wat doe je dan?

• Ik bel zelf bij ze aan om het pakje te brengen
  • Ik wacht tot ze het komen halen, je hebt toch een briefje in de bus
  • Ik neem nooit pakjes aan van anderen, moet je maar thuis zijn

0 stemmers

• afstands
  • A.B (zeg aabee)

@Taartje
Weer iemand uit de buurt gespot :hugs::hugs:

2 likes

Ze hadden liever van niet. Deed het toch :laughing:

Van sommige buren nemen we hier inderdaad geen pakketjes meer aan omdat het al een aantal keer weken bij ons heeft gelegen en we er uiteindelijk zelf mee moesten komen. :roll_eyes: En dan heb je ook nog mensen die fulltime werken en alle pakketjes alsnog overdag laten bezorgen. Hebben zeker nog nooit gehoord van een ophaalpunt

2 likes

Heb ik een half jaar lang bijna dagelijks gehad
 nu eigenlijk nooit meer.

1 like

Mijn schoonfamilie doet dat ook inderdaad. Ergerlijk!

1 like

Spuit11 hiero maar ik had een vriendinnetje vroeger en haar familie noemde het “kanaalzwemmertje” :joy:

4 likes

Hmm ik doe winterjassen en grote truien vaak in de winter naar mn ouders. Neemt erg veel ruimte in en ik heb nogal een voorliefde voor grote slobbertruien. Maar als je al 10 van die hele grote wollige truien hebt is vaak al een plank vol. Of ik doe gewoon dingen verkeerd.

oke in deze context betekend stui dan voorhoofd? :stuck_out_tongue:

1 like

ik weet het alleen omdat een collega van mij (uit brabant) een FB pagina heeft waar hij en z’n vrienden foto’s van mensen posten met een grote stui (privĂ© pagina) :astonished:

1 like

Kunnen jullie ook slecht tegen verrassingen? Als iemand zegt tegen mij ‘ik heb allemaal cadeautjes voor je verjaardag’ (of voor kerst of whatever) dan ben ik echt zo nieuwsgierig wat het is en kijk ik daar ook helemaal naar uit haha en ga ik echt in mijn hoofd bedenken wat het allemaal kan zijn enz haha. Hebben jullie dit ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En dan vaak maak je het in je hoofd te leuk :joy:

7 likes

Maar dat je er zin in hebt en het in je hoofd gaat bedenken betekent toch niet dat je niet tegen verrassingen kan? Ik vind verrassingen superleuk maar wel heel spannend en heb wel wat je beschrijft

8 likes

Haha ja dit heb ik ook!

1 like

Ik vind verassingen verschrikkelijk. Als iemand zegt dat ze een verassing hebben blijft ik drammen tot ik t weet. Ben daar veel te nieuwsgierig voor.

1 like

Ja misschien. :stuck_out_tongue: Maar ik voel me altijd vet ongeduldig enz haha.

Als jij morgen €5 miljoen wint in een loterij, neem je dan meteen ontslag bij je huidige werk?

• Ja, per direct. Vrijheid!!
  • Ja, maar tijdelijk om te reizen dus keer wel weer terug.
  • Ja, kan ik eindelijk gaan doen wat ik echt leuk vind.
  • Nee, ik vind mijn werk veel te leuk.
  • Nee, maar ik zou wel minder gaan werken.

0 stemmers

Ik zou dan wel een gedeelte van dat geld investeren in mijn project zodat ik er langer over kan doen en tussendoor de tijd kan nemen om een langere reis te maken.

3 likes
  • Pepsi
  • Coca-cola

0 stemmers

• Apple
  • Android

0 stemmers

• Nike
  • Adidas

0 stemmers

• PlayStation
  • Xbox