Stel hier je persoonlijke vraag #2

Binnen fijn, buiten ben ik doodsbang

6 likes

Ligt eraan; wat wil je bereiken? Alleen dat ze ermee stopt?

1 like

Heb jij ooit een orgasme gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als kind heel vaak, het moest 2x dichtgebrand worden.

1 like

Met scouting toen ik een jaar of 11 was in een groepje bij een parkeerplaats volgens mij. Ik vond het toen totaal niet eng.

1 like

Hahahah dit las ik na de orgasme vraag en ik dacht echt huh, ben je dichtgebrand van onder. :joy:

95 likes

Het boeit haar blijkbaar niks dat ze met plagiaat bezig is. Dus ik zie wel gebeuren dat ze het vaker doet. Allemaal overdragen aan juridische zaken/ HR.

1 like

De spreekwoordelijke rapen

6 likes

nou
 ze is zo’n type dat altijd dingen doet om er zelf beter van te worden. Heel individualistisch en altijd bezig met ‘what’s in it for me’. En ze is echt niet gek. Dus ik denk dat ze het niet heeft gedaan om mij te naaien maar ze is behoorlijk slim en gehaaid dus ze zal echt wel weten dat het not done is.

Ja! Het is gebeurd dus niet zo veel meer aan te doen. Maar ik wil dat ze weet dat ze niet met me kan fucken én zodat ze er voor de toekomst van leert en dit niet bij eventuele andere werkgevers doet.

1 like

Ken je veel ‘’moderne spreekwoorden” Aka uitspraken uit internetgekkies of reality tv?

• Ja
  • Nee
  • Wat is een diadeem?

0 stemmers

Gebruik je die in je sociale kringen?

• Ja
  • Nee
  • My husband is anticare

0 stemmers

Vind je omgeving dat chill?

• Nee ik gebruik het niet en nu vinden ze me saai
  • Nee ze worden horendol van mijn hilarische zelf
  • Ja we zijn 1 pot nat
  • Ja ze negeren me gewoon, ik ben ruis voor ze
  • Ik heb geen sociale omgeving
  • Ik praat nooit
  • IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT

0 stemmers

4 likes

Lekker internetgekkies nadoen tijdens het rapsen.

20 likes

Jaaa ik ook! Maar die schaar ik onder regionaal

1 like

Dat zeg ik toch rapsen

6 likes

Hmm oke. Dan zou ik er geen/ minder medelijden mee hebben. Als ze niet zo snugger was en per ongeluk dus iets heel stoms had gedaan dan had een waarschuwing wel volstaan.

1 like

Als je alleen wil dat ze stopt zou ik in eerste instantie zelf nog een keer heel duidelijk aangeven. Maar met het tweede deel van je post zou ik zeggen ga naar het bedrijf
 Dat is iig het duidelijkste signaal. En iedereen weet toch wel dat je zoiets niet kan/mag doen, dus is sowieso een bewuste actie geweest.

1 like

En geforklift?

5 likes

Heb jij vroeger weleens mensen opgelicht via Habbo Hotel?

• Ja
  • Nee
  • Ik zat niet op Habbo
  • What the fuck is Habbo?

0 stemmers

Nou ik heb dat dus niet gedaan, maar iemand had me gerapporteerd als oplichter en toen is mijn account geblokkeerd. Ik had vet veel meubi en een hondje. :sob::sob::sob::sob:

8 likes

Hahaha sad :frowning:

1 like