Wat is waterpikken?
Het werkwoord heb ik zelf maar verzonnen maar het is een soort van flossen met water (met een waterpik).
Ik spoel mijn mond altijd na met mondwater (waar alcohol in zit).
Ik wist dat ik wat vergeten was!
Het kan nog!
Stoken is het laatste beetje successful adulting waar ik me aan vast kan houden
Oh nu moet iedereen wel opnieuw stemmen. Dat is wel stom, naja gelukkig was je poll net begonnen!
Wat een gekloot op je mobiel ook
Volg jij het nieuws?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Welke kleur wimpers heb jij?
- Blond
- Bruin (er tussenin)
- Zwart
0 stemmers
Voor de mensen met blonde wimpers, welke kleur haar heb jij?
- Blond
- Rossig
- Rood
- Bruin
- Zwart
0 stemmers
Ik heb hem nog snel aangepast! De stemmen zijn nu wel weg haha, maar er hadden toch nog niet zo veel mensen gestemd Goeie aanvulling!
Ja en ik raad het 9/10 keer ook.
Ik zeg soms nog “frigo”, maar dan weet noch mijn man noch mijn collega wat ik bedoel en dan zwaai ik in de richting van desbetreffende frigo en zeg ik “Ik bedoel de ijskast, de koelkast, de frigo.” Ik heb dit al jaren en nog altijd zeg ik frigo. Gisteren bleek mijn collega me ook al blanco aan omdat ik weer frigo zei :’)
Hoe spreek je dat dan uit?
Vier jij je verjaardag?
- Ja ieder jaar
- Soms wel, soms niet
- Nooit
0 stemmers
Zou je het leuk vinden als iemand een surprise party voor je organiseert?
- Lijkt me superleuk!
- Wel grappig voor een keertje
- Liever niet
- Nee verschrikkelijk, laat me met rust
0 stemmers
Ik ben
- Introvert
- Extravert
- Iets ertussenin
0 stemmers
Op vakantie met je ouders
- Graag
- Nee bedankt
0 stemmers
Toen ik nog bij mijn ouders woonde las ik alle kranten waar zij een abonnement op hebben van voor tot achter. Dat heb ik jarenlang gedaan denk ik? Maar daar werd ik op een gegeven moment zo neerslachtig van, het leek wel alsof ik alleen nog vervelende dingen las. Ben toen uit wanhoop nog de leuke stukjes in een plakboek gaan plakken om daar de nadruk op te leggen (echt! haha, heb dat plakboek nog steeds), maar het was eigenlijk gewoon beter om te stoppen. Nu lees ik alles online en wat ik niet wil lezen skip ik.
Ik hou niet van verjaardagen. Helaas zeggen mn ouders ieder jaar weer “we komen wel even anders is het ook zo kaal”. Heb ze al vaker gezegd dat het me niks doet, en het niet zo nodig hoef te vieren, maar goed, ergens vier ik het dus wel…
Verder lieve mensen hoor, ja voor samen op vakantie gaan.
Ja haha dat doen mijn ouders ook op mijn verjaardag. Maar meestal probeer ik op vakantie te zijn met mijn verjaardag en hoop ik dat iedereen het vergeet.
Ja ik merk ook dat het echt niet goed is voor m’n humeur. Dus ik lees niks meer, kijk nooit het journaal en als er iets echt heftigs of juist iets moois of interessants gebeurt hoor/zie ik dat wel op Facebook of hier. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik niet eens iets geweten van dat drama in Oss, bijvoorbeeld.
- Proficiat
- Gefeliciteerd
- Iets anders
0 stemmers