Stel hier je persoonlijke vraag #2

Toen ik nog bij mijn ouders woonde las ik alle kranten waar zij een abonnement op hebben van voor tot achter. Dat heb ik jarenlang gedaan denk ik? Maar daar werd ik op een gegeven moment zo neerslachtig van, het leek wel alsof ik alleen nog vervelende dingen las. Ben toen uit wanhoop nog de leuke stukjes in een plakboek gaan plakken om daar de nadruk op te leggen (echt! haha, heb dat plakboek nog steeds), maar het was eigenlijk gewoon beter om te stoppen. Nu lees ik alles online en wat ik niet wil lezen skip ik.

9 likes

Ik hou niet van verjaardagen. Helaas zeggen mn ouders ieder jaar weer “we komen wel even anders is het ook zo kaal”. Heb ze al vaker gezegd dat het me niks doet, en het niet zo nodig hoef te vieren, maar goed, ergens vier ik het dus wel

Verder lieve mensen hoor, ja voor samen op vakantie gaan.

2 likes

Ja haha dat doen mijn ouders ook op mijn verjaardag. Maar meestal probeer ik op vakantie te zijn met mijn verjaardag en hoop ik dat iedereen het vergeet.

4 likes

Ja ik merk ook dat het echt niet goed is voor m’n humeur. Dus ik lees niks meer, kijk nooit het journaal en als er iets echt heftigs of juist iets moois of interessants gebeurt hoor/zie ik dat wel op Facebook of hier. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik niet eens iets geweten van dat drama in Oss, bijvoorbeeld.

2 likes
  • Proficiat
  • Gefeliciteerd
  • Iets anders

0 stemmers

Gefeliciflapstaart natuurlijk!

Heb je ook dit soort domme variaties op proficiat?

1 like

Frie-goo (gewoon op zijn Nederlands)

1 like

Volgens mij niet. Ik weet dat je in Limburg ‘perfisia’ oid zeggen. Mijn moeder zegt altijd geflissiteerd.

2 likes

Ja en ik weer iemand die ‘gefelicifoxtrot’ zegt (hij danst graag).

11 likes

‘Iemand’

image

31 likes

Voor de dokters: heeft obesitas een negatief effect op je voeten en kan daar iets accuut aan gedaan worden?

Zit je in het goede topic? :grin:

2 likes

Profissajat

Zie jij soms van bepaalde liedjes die je wel langer kent de videoclip voor de eerste keer op youtube?

• Nee, nooit
  • Ja, regelmatig
  • (Heel) soms

0 stemmers

Heb jij ooit een liedje aangevraagd op The Box?

• Ja
  • Nee
  • Welke doos?

0 stemmers

Op TMF had je vaak de mogelijkheid om een berichtje te smsen en dan kwam dat onderaan in beeld. Heb jij daar wel eens naar gsmst?

• Nooit gedaan
  • Regelmatig
  • Enkele keren
  • Zelf niet gedaan maar iemand anders had mij genoemd in een bericht
  • Ik keek geen TMF

0 stemmers

Waar is de optie dat je het 1 of 2 keer hebt gedaan? (Tmf een sms sturen)

1 like

LOL, The Box. Daar kwam dit nr altijd voorbij. Lekkere b-muziek draaiden ze daar.

Sommige shots waren ook zo overbelicht dat dat arme vrouwtje geen neus meer had.

16 likes

Oeps

Als ik “proficiat” zeg verander ik automatisch in Hans de psychiater van middelbare leeftijd met een klein rond brilletje en een rode trui over zijn geblokte blouse, in een groot oud huis met franse deuren en een mercedes op de oprit van duur grint

Ik kan het namelijk niet anders uitspreken dan op zn Hans

16 likes

“Iemand” zei laatst uitstekelbaars op een niet sarcastische manier.

12 likes

West-Vlaming wonend in Frankrijk.

1 like