Stel hier je persoonlijke vraag #2

Volgens mij kun jij heel mooi zingen @Lula

Ja! En ik heb een leuke gezellige avond gehad, dus geen spijt van!! :blush:

8 likes

yay!

1 like

Drents had sowieso mijn stem gekregen haha. Luister veel muziek van Daniël Lohues, zo mooi!

1 like

Ben dan toch ook benieuwd waarom mensen ‘ja’ hebben gestemd.

3 likes

Vanaf welke leeftijd vinden jullie een man te “oud” om kinderen te krijgen?

• 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • Nooit

0 stemmers

Voor de mensen die op ja hebben gestemd bij de vraag of je het vreemd vind wanneer mensen boven de 25 nog nooit een serieuze relatie hebben gehad, zouden jullie dit willen uitleggen? Geen aanval of oordeel, ben gewoon echt benieuwd.

1 like

Ik heb 45 gestemd maar meer vanuit het oogpunt van het kind. Ik vind zelf dat ik vrij oude ouders heb (ik ben 30 en mn ouders zijn 66/67) en dat vind ik soms wel lastig. Ja dat klinkt mega dramatisch maar ja zo voel ik dat. Ik gun mijn kinderen ook graag jonge ouders. Ik hoop dat het lukt.

8 likes

@Branko ik heb bij die vraag die jij net noemde ja gestemd, maar eigenlijk om dezelfde reden als die Knofje noemt. Ik heb vriendinnen die superleuk zijn en dan ‘verbaast’ het me in zekere zin dat ze nog niemand hebben gevonden, dus in die zin vind ik het ‘raar’. Maar ik denk niet dat er iets mis is met je of dat je raar bent als je nooit een relatie gehad hebt.

Achteraf gezien had ik beter nee kunnen stemmen dus, haha.

Afijn bottom line: ik gun het iedereen om een keer echt verliefd te zijn en te merken hoe mooi het is als je wederzijdse liefde en respect kan ervaren.

3 likes

Ik ben zelf iemand van 25 zonder relatie ooit gehad te hebben en ik mag hopen dat mensen me daarom niet vreemd/raar vinden. Ik vind het zelf soms wel jammer, maar dat is meer zoals hierboven genoemd wordt, dat ik het wel leuk zou vinden om wel een relatie te hebben. Maar het is niet dat ik nou denk gefaald te hebben in het leven oid.

15 likes

Maar dat hoeft niet aan henzelf te liggen toch. Ze kunnen heel leuk zijn, maar alleen maar niet-leukerds leren kennen. Ik ben 31 en ben ook nog maar 1x verliefd geweest in mijn hele leven. Een ander wordt weer heel snel verliefd, tja dan is het een stuk makkelijker.

3 likes

Wat zal ik bestellen vanavond?

• Chinees
  • Sushi
  • Gyros met patat

0 stemmers

Nee precies, het ligt juist niet aan hen maar ik vind het lot dan gewoon zo lullig. :stuck_out_tongue:

1 like

Hebben jullie iemand in je omgeving gehad die er grotere problemen mee leekt te hebben dat je single bent dan jijzelf en dat die persoon je ook ging proberen te koppelen aan iemand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij toen tegen je zin met iemand gaan daten (omdat je die vriend(in) niet wilde teleurstellen)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Corduroy
  • Ribfluweel

0 stemmers

Ik zou zelf wel verdrietig zijn als ik op mn 25e nog steeds geen vriend heb (gehad) maar voor andere mensen vind ik het niet raar en zeg ik jusit ‘Lekker toch!! Lekker doen wat je wilt!!’
Waarom is voor jezelf altijd alles anders dan dat het voor een ander is? (Snappen jullie dit?)

2 likes

“Floer”!

(Velours dus, op z’n Antwerps (?))

12 likes

Ik heb 1x gedate met een jongen, omdat iedereen zij dat ik het ‘gewoon’ moest doen. Het was verschrikkelijk hahah. Ik was toen nog wel wat jonger, is ongeveer 6/7 jaar geleden. Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog over na zou denken haha.

2 likes

Hebben jullie verschillende ‘stemmen’? Praat je bijvoorbeeld anders als je telefoneert, werkt, of met mensen bent die niet uit dezelfde regio komen als jijzelf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En doe je dat dan bewust of onbewust?

• Bewust
  • Onbewust

0 stemmers

Ja als ik werk (aan de telefoon) is mijn stem volgens mij echt 5 octaven hoger haha, en als ik met vrienden praat weer lager.