Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik ging ook even m’n voice recorden, vreselijk! Het klinkt zo anders dan hoe ik het in mijn hoofd ‘hoor’.

1 like

Ooh! Ik had altijd het gevoel dat bijna alle Belgen hier uit West-Vlaanderen kwamen. Blijkt precies toch nogal mee te vallen

1 like

Gender neutral huilen hahahhahaha. Geweldig. Nouja ik was overdag altijd een blij/makkelijk kind dus ik vergeef mezelf wel mn nachtelijkste angst. Het was zelfs zo erg dat als ik uit bed viel, ik rolde enorm veel, dat ik op de manier dat ik uit bed viel precies moest blijven liggen omdat ik anders werd gepakt door iets engs, dacht ik. Lag ik daar maar weer als een sukkeltje in dezelfde benarde positie de moed bij elkaar te rapen om mn vader weeeeeer te roepen sjongejonge :joy:. Ben blij dat ik er overheen ben gegroeid zeg. Was tot volgens mij groep 5, nou dan ben je al 8/9. Daarna ging ik bij mn zus een tijdje op haar slaapkamer slapen als oplossing.

1 like

Oh en vaak als het niet ging, ging mn vader in mijn bed slapen en ik bij mn moeder in bed.

1 like

Ah wat lief van je, ik zit over mn data heen, geen WiFi en deze pagina laden duurt al een eeuwigheid. Maar ga hem zeker maken :ok_hand::grin:

1 like

Ik heb sinds gisteren Tinder, gewoon om mensen te leren kennen, niet per se op zoek naar een relatie, en ik praat nu net een uurtje met iemand die vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, uiteraard gewoon openbare plek afspreken. Is dit normaal om zo snel te doen? Ik wil eens wat leuks impulsiefs doen, maar weet niet of dit nou zo slim is… Het lijkt me leuk, maar ik weet het niet, of hebben mensen die dit voorstellen na zo’n korte tijd de intentie om snel seks te krijgen (wat op dit moment niet is wat ik zoek…)

• Leuk, gewoon doen
  • Nee, is echt niet slim

0 stemmers

Ik vond de tweede eigenlijk mooier :see_no_evil: maar ik houd wel heel erg van het Brabantse accent. Geniet er heel erg van om in Brabant te werken, dat miste ik echt in Den Haag.

2 likes

Je bovenste poll is niet goeddddd

1 like

@Evi Heb je het gedaan?

Volgens mij kun jij heel mooi zingen @Lula

Ja! En ik heb een leuke gezellige avond gehad, dus geen spijt van!! :blush:

8 likes

yay!

1 like

Drents had sowieso mijn stem gekregen haha. Luister veel muziek van Daniël Lohues, zo mooi!

1 like

Ben dan toch ook benieuwd waarom mensen ‘ja’ hebben gestemd.

3 likes

Vanaf welke leeftijd vinden jullie een man te “oud” om kinderen te krijgen?

• 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • Nooit

0 stemmers

Voor de mensen die op ja hebben gestemd bij de vraag of je het vreemd vind wanneer mensen boven de 25 nog nooit een serieuze relatie hebben gehad, zouden jullie dit willen uitleggen? Geen aanval of oordeel, ben gewoon echt benieuwd.

1 like

Maar iets rot voor iemand vinden is iets anders dan iets vreemd vinden toch?

Ik heb 45 gestemd maar meer vanuit het oogpunt van het kind. Ik vind zelf dat ik vrij oude ouders heb (ik ben 30 en mn ouders zijn 66/67) en dat vind ik soms wel lastig. Ja dat klinkt mega dramatisch maar ja zo voel ik dat. Ik gun mijn kinderen ook graag jonge ouders. Ik hoop dat het lukt.

8 likes

@Branko ik heb bij die vraag die jij net noemde ja gestemd, maar eigenlijk om dezelfde reden als die Knofje noemt. Ik heb vriendinnen die superleuk zijn en dan ‘verbaast’ het me in zekere zin dat ze nog niemand hebben gevonden, dus in die zin vind ik het ‘raar’. Maar ik denk niet dat er iets mis is met je of dat je raar bent als je nooit een relatie gehad hebt.

Achteraf gezien had ik beter nee kunnen stemmen dus, haha.

Afijn bottom line: ik gun het iedereen om een keer echt verliefd te zijn en te merken hoe mooi het is als je wederzijdse liefde en respect kan ervaren.

3 likes

Ik ben zelf iemand van 25 zonder relatie ooit gehad te hebben en ik mag hopen dat mensen me daarom niet vreemd/raar vinden. Ik vind het zelf soms wel jammer, maar dat is meer zoals hierboven genoemd wordt, dat ik het wel leuk zou vinden om wel een relatie te hebben. Maar het is niet dat ik nou denk gefaald te hebben in het leven oid.

15 likes