Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik zou zeggen dood laten bloeden, maar als eentje er nog moeite in steekt, dan wel uitmaken. Ik ben namelijk de persoon geweest die moeite deed en het zou me veel pijn en moeite bespaard hebben als iemand gewoon gezegd had klaar te zijn met de vriendschap.

4 likes

Ik vind deze zelf ook lekker!

Nog steeds!

Wanneer ga jij weer op vakantie?

• Oktober
  • November
  • December
  • Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September

0 stemmers

Dit is pijnlijk hahah… nog niks gepland tot nu toe.

9 likes

Korte stedentripjes, maar september + oktober + november + december :sweat_smile:

1 like

Wat is voor type vakantie is je eerst volgende trip?

• Een stedentrip binnen Nederland
  • Een stedentrip binnen Europa
  • Een (winter)zonvakantie binnen Europa
  • Een (winter)zonvakantie buiten Europa
  • Een wintersportvakantie

0 stemmers

Toe maar weer!!! Waar ga je heen?
(als je het wilt delen hoor!)

Roadtrip!

1 like

Ik heb deze een keer van een jongen gekregen die mij leuk vond, ik was toen een jaar of 14/15 :laughing:

Tuurlijk! Ik ga komende weekend met vriendinnen naar Antwerpen voor het concert van Passenger en we hebben er een weekend trip van gemaakt. In oktober met m’n vader een dag naar Keulen (ook al is het maar een dag, ik reken dat wel onder vakantie). In november met m’n moeder een lang weekend naar Edinburg en met Oud en Nieuw hoogstwaarschijnlijk met een vriendin naar Dublin om het daar te vieren!

Dus allemaal wel kort, maar ik zie het wel als vakanties!

1 like

Ja een roadtrip hopelijk in de zon!

Ik heb absoluut geen intentie om op korte/middellange termijn te trouwen (heb ook nog niemand gevonden om met mij te daten, laat staan trouwen), maar ik denk hier wel eens over na. Ik ben wel uitgenodigd voor de bruiloften van mijn ooms en tante (dus broers/zussen van mijn ouders), maar ik denk eigenlijk dat ik hun niet uit zou willen nodigen als ik ooit ga trouwen. Ik heb nog geen bruiloften van ā€˜mijn’ generatie van de familie meegemaakt, dus ik weet niet hoe de rest van de familie er over denkt. Zou jij uit ā€˜verplichting’ je ooms/tantes/neefjes/nichtjes etc uitnodigen, omdat je ook op de bruiloft van die kant geweest was? Ik heb geen mot met de familie, maar ik heb ook niet echt een band met ze en zie de meesten maximaal eens per jaar.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Laat ook vooral weten waarom je er zo over denkt, want ik ben hier gewoon heel nieuwsgierig naar en benieuwd hoe dit in andere families gaat. Ik denk nu zelf trouwens nog niet eens over de kosten, maar puur of ik de mensen wel of niet erbij zou willen.

Ik had hem zelf…

3 likes

Als wij zouden trouwen dan willen we beide een kleine bruiloft. Ouders, broer/zussen en evt getuigen als zij niet binnen het gezin vallen. Zou daarna een diner met vrienden en goede familie willen, maar de oom en tantes (en hun kinderen enz) van mijn vaders zie ik bijna nooit dus ik zie de nut er echt niet van in om ze uit te nodigen. Gewoon geen zin in en het zal me echt een worst wezen wat zij daar dan van vinden. :fu:t3:

3 likes

Ik zou het niet uit verplichting doen. Zelf heb ik veel contact met mijn neefjes en nichtjes, dus ik zou ze sowieso uitnodigen. Maar als dit niet het geval was, zou ik het niet doen. Zou een bruiloft het liefst klein houden en er alleen mensen bij willen hebben met wie ik ook een band heb.

1 like

Haha je zou zeggen qua parfumkeuze dat hij oud was, maar ik denk 1 Ć” 2 jaar ouder :joy:

Voel jij je ongehoord/ongezien op dit forum?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

Hallo pompoen :frowning:

Pyjamabroek/ joggingsbroek in je sokken

• Lekker warm
  • Huh?

0 stemmers