Moeten we dat nu al weten
Weet jij je bloedgroep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb heel vaak bloed laten prikken, maar ik heb geen idee! Ik weet alleen dat het geen B negatief is (en dus ook geen O?). Krijg je je bloedgroep alleen te horen n.a.v. medisch ingrijpen?
Ik weet het door het bloed doneren!
Dip jij weleens je mes in twee verschillende soorten broodbeleg zonder het echt goed schoon te maken tussendoor? (Dus bijv. dat je het wel afveegt aan je broodje maar niet wast of zo.)
Asking for mijn vriend want die vind het onnaceptabel ik dat ik dit doe
- Nee
- Ja
- Anders: ik eet nooit smeerbare dingen/eet geen brood/wil gewoon stemmen/whatever
0 stemmers
Ja, maar: ik heb echt een GRAFhekel aan kruimels in de boter AAAAAH
En kruimels in de choco
Kruimels in de jam, kruimels in de huttekase, kruimels in bed, gewoon kruimels uberhaupt gatveredammmmee
In de volksmond wordt een ribfluwelen broek alleszins een floeren broek genoemd. Misschien is het taalkundig/stofkundig inderdaad niet enkel ribfluweel, daar doe ik geen uitspraak over, haha.
Verwarming aan?
- Nee, ben je gek, doe gewoon een extra trui aan
- Ja, 18 graden is koud genoeg
0 stemmers
Ik haat verwarmingslucht echt met heel mān hart, dus heb het liefst de hele winter de verwarming uit⦠is meestal alleen niet echt haalbaar
O nee ik hou juist van die geur! Roept echt gezellige gevoelens en het herinneringen op
Wat doe je met vriendschappen waar je uit bent gegroeid?
- Dood laten bloeden
- āUitmakenā
0 stemmers
Meestal doodbloeden, laatst uitgemaakt met een groepje, werd een drama! :ā)
Ik heb de kachel op mijn studentenkamers nog nooit aangehad⦠ik kruip dan gewoon onder een kleedje
Ik hou ook niet van de verwarmingslucht, maar t is 17 graden binnen (ik had het raam open laten staan) en ik ben moe. Dus ik heb hem voor n uurtje aan.
Hier nog een waar het 15/16 was. Dan gaat ie wel aan ja haha
Oooh wat naar!
Eigenlijk best wel gek toch dat āuitmakenā zo normaal is bij romantische relaties, maar niet bij vriendschappen.
Mijn huis warmt in de zomer mega erg op, dus dan is het een sauna, maar bijkomend voordeel is dat het nu bij mij zonder verwarming nog steeds 21 graden is, dus kan gelukkig nog even zonder!