Stel hier je persoonlijke vraag #2

Jaaa echt een hekel aan in bed liggen en dat je pijpen dan omhoog komen. Zelfde geldt voor pyjamashirt in m’n broek. In de winter geen stukkie koude huid voor deze girl. Ligt sowieso vervelend als die pijpen of shirt zo opgerold zijn.

19 likes

Hahaha je beschrijft m’n pyjamasituatie (dit woord heb ik nooit eerder getypt) exact!

4 likes

Ik ga hier nog ff goed over nadenken, in 1e instantie dachten we ze mogen de hele dag komen, totdat mijn moeder zei dat ze bij mijn getrouwde neven en nichten niet verder dan de receptie kwam. Wij doen geen receptie, maar weet eigenlijk niet of ik ze allemaal wel de hele avond wil. Zo’n goede band hebben we allebei niet met onze familie. (Wij trouwen in mei, dus wel een serieuze case dit)

1 like

Paar keer geprobeerd het dood te laten bloeden met mensen maar het kwartje viel niet. Toen moest ik het uitmaken, zo naar om te doen.

1 like

Ik hou er echt van om in een koude slaapkamer te gaan slapen. Dus met het raam open en dan lekker onder de dekens. Eerste minuut is dan wel ff pittig maar daarna is ‘t heerlijk. Maar mijn vriend wil alles juist zo warm mogelijk en slaapt ‘t liefst nog met de verwarming aan. En met sokken :face_with_monocle: Dusss:

• Team Xiomara :thumbsup:
  • Team Rogelio :thumbsdown:

0 stemmers

9 likes

Jaaa in groepstherapie is dat echt om te janken. Ik zat bij een jongen die zijn vieze, zwarte nagels altijd vol in de kaas wist te planten. Hij waste zijn handen sowieso nooit en zat dan soms aan bijv. (Sorry, dit is goor) een wond en vervolgens aan al het eten. En geen therapeut die hem daarop aansprak. Ben toen met een groepsgenoot gaan staken.

2 likes

Omg deze smileys :heart_eyes: dat beteuterd gezichtje

5 likes

Wel sokken aan, maar idd in een vrieskist slapen en dan lekker holletje graven in het dekbed

5 likes

Vreselijk als de verwarming aan staat, krijg dan echt een koortsgevoel. Vind het ook heerlijk nu het goed afkoelt buiten!

3 likes

Ijskoud hoeft nou ook weer niet maar ik vind het wel fijn als m’n slaapkamer een stuk koeler is dan de woonkamer, rond de 16 graden ofzo. En altijd een raam op een kiertje voor frisse lucht. Alleen uit bed komen in een koud huis haat ik. Dus ‘s ochtends gaat de verwarming vanzelf aan zodat het, als ik uit bed kom, al 20 graden is in huis en de badkamer.

Hoe koud is het nu in jouw woonplaats?

• 5 graden
  • 6 graden
  • 7 graden
  • 8 graden
  • 9 graden
  • 10 graden
  • 11 graden
  • 12 graden
  • 13 graden
  • 14 graden
  • 15 graden

0 stemmers

Bij mij ook 4!!

1 like

Zal ik gaan opstaan? Hoef pas om 16.00 te werken

• Ja
  • Nee
  • Over 20 minuten

0 stemmers

Ja bij mij dus ook! Terwijl ik hem zelf heb gemaakt. Iets te optimistisch. Ik ga een nieuwe maken haha!

Wat is de temperatuur in jouw woonplaats op dit moment?

• 3 graden
  • 4 graden
  • 5 graden
  • 6 graden
  • 7 graden
  • 8 graden
  • 9 graden
  • 10 graden
  • 11 graden
  • 12 graden
  • 13 graden
  • 14 graden
    • 15 graden

0 stemmers

Waarom kiezen voor ja of over 20 min??? Blijf lekker warm in je bed liggen tot 5 voor 4, het ie te koud man.

12 likes

28 graden :yum:

8 likes

Maakt mij allemaal niet zoveel uit, maar kom op, je denkt er toch niet serieus over na om rotjes daarheen te gooien? Man, word al kwaad om de gedachte alleen! Kunnen die arme beesten niks aan doen. Zou je bij mij moeten doen, belde ik meteen de politie.

34 likes

@Nixon voor dit soort dingen is maar 1 oplossing… Mr Frank Visser bellen natuurlijk!! :sunglasses::sunglasses:

22 likes

Ik krijg ook nachtmerries als ik te warm heb tijdens het slapen!! Haha, ik ben zo blij om dat eens van een ander te horen, iedereen vindt me altijd maar bizar als ik dat vertel, haha.

1 like