Nee ik heb nooit bijzondere dingen aangetroffen op een hotelkamer buiten de gebruikelijke bijbels.
Jammerđ
Vieren jullie je verjaardag nog?
- Ja maar niet heel uitgebreid (paar mensen die langskomen)
- Ja en ik vier het heel uitgebreid (veel mensen die langskomen)
- Nee ik vier het niet en ga lekker alleen iets doen
0 stemmers
Je bestelt op Bol.com een cadeau voor je neef, een goedkope bluetooth speaker van cica 20 euro maar ontvangt een Airfryer van circa 100 euro. Wat doe je?
- Je licht Bol in dat je het verkeerde apparaat hebt gekregen. Misschien mag je die airfryer dan wel houden of krijg je als dank voor je eerlijkheid nog een cadeaubon of zo.
- Je zegt helemaal niks tegen Bol.com en houdt de airfryer lekker zelf.
- Je laat de airfryer in de verpakking en wacht op een berichtje van bol. Als het retourtermijn is verstreken besluit je de airfryer te gebruiken.
0 stemmers
Als je de airfryer van bol mag houden of zelf besluit te houden. Wie krijgt die dan?
- Je geeft de airfryer toch cadeau aan je neefje. Normaal zou je dat te duur vinden maar dit is wel een leuke verrassing voor hem omdat ie net op zichzelf woont.
- Je houdt de airfryer zelf.
- Omdat je het âgratisâ heb gekregen geef je het aan iemand die het harder nodig heeft dan jijzelf.
0 stemmers
Hahahah dat is dan nu inderdaad mijn airfryer. Hoppa.
Ik wou dat ik verwarming had!
True maar misschien als je iemand kent met tig kinderen en je zelf liever gewoon naar de snackbar gaat.
Ik was tot een jaar geleden ong echt 100% team je vriend. Toen ik nog thuis woonde had ik de verwarming vol open, raam dicht, dikste dekbad, fleece pyjama en dikke sokken. Sinds ik uit huis ben ga ik elk jaar een beetje kouder slapen in de winter en nu heb ik het het liefst zo koud mogelijk. Wat je zegt, de eerste minuut is t ff bikkelen maar daarna is het zo lekker.
Oh ik zou hem serieus cadeau doen aan mân neefje. Is toch leuk!
Een paar jaar terug was ik met familie met kerst uit eten. Op het speciale kerstmenu stond hertenbiefstuk en dat wilde ik op zich wel eens proberen. Dus ik bestellen en een tijdje later komt de ober met mijn biefstuk aanlopen. Terwijl hij het bord voor me neerzette zei hij: âZo, en de Bambi voor mevrouwâ. Doei eetlust.
Niet als gewoonte, wel als falen met eten en dan je wang een flinke knauw geven ;p
Niet. Soms heb ik gladde wangen en dat voelt dan zo fijn en glad, maar een dag later heb ik alweer gebeten zonder dat ik het doorhad.
Ik heb ook een keer met volle overtuiging keihard op mân eigen duim gebeten. Ik geloof dat mân moeder me nog nooit zo hard heeft uitgelachen.
Is het misschien een idee om het geluid op te nemen? Dit dan aan de buurvrouw te laten horen, zodat ze misschien eens door krijgt hoeveel overlast jij er van hebt? En dan misschien ook met oplossingen komen, om het geblaf tegen te gaan/ te verminderen? Blafband inderdaad bijvoorbeeld. Mocht ze daar niet goed op reageren, heb je in ieder geval concreet bewijs van de overlast op verdere stappen mee te ondernemen. Succes!!
Ik zou uit zelfbescherming nooit een airfryer of
Frituur nemen want ik ben verslaafd aan miniloempias en als ik daar echt batches van kan bakken inhaleer ik die regelrecht uit de frituurmand. Ik zou niks anders meer eten.
Wat zeg jij als je weggaat?
- Doei
- Hoi
- Later
- Houdoe
- Bye
0 stemmers
Doei, maar aan de telefoon met mân moeder hoi, en dat terwijl ik me vroeger ZO HARD geĂ«rgerd heb als mijn moeder Hoi zei bij het ophangen van de telefoon. En nu doe ik het zelf ;p
Ja ik hoorde mijzelf vandaag ook opeens âhoi he!â zeggen, terwijl ik dit eigenlijk echt raar vind haha. Geifluenced door de mensen om ons heen.
Haijeee
Blijkbaar zei ik een paar jaar geleden altijd âdoei doei!â. Had dit nooit door tot mân manager kwam vragen of ik misschien voortaan geen âdoei doeiâ meer wilde zeggen.