Stel hier je persoonlijke vraag #2

Kus :wink:

edit: ah @Canvastas was me voor

1 like

Lekker ding van KusšŸ˜Ž

Edit: veel kus-enthousiastelingen haha

3 likes
8 likes

Ik luister wel eens Franse muziek, niet specifiek 1 soort ofzo.

1 like
8 likes

Dit!!

1 like

Ik zoek niet echt specifiek naar muziek in andere talen, maar luister wel Devendra Banhart en Juana Molina en die zingen Spaans.
Heb verder vroeger heel veel Francois Hardy en France Gall geluisterd.

2 likes

Ik had mn eigen KVK liedje. Jammer alleen dat niemand hem kent.

7 likes

Ahhhh jawel! Ik ken hem nog :dancing_women:ā€ā™€ļø

1 like

leuk feitje: dit liedje wordt helemaal niet gezongen door die jongen die je ziet in de video

1 like

Ik hou echt van voeten hahaha

Nee joh!!! Dit vind ik heftig haha.

Ik heb dus ooit een bestelling geannuleerd, maar het pakketje toch aangekregen. Toen kreeg ik wat later een mail van bol dat ze mijn retourzending goed hadden ontvangen. Ik wou ook graag ā€˜het juiste’ doen en heb dit toen gemeld en heb als beloning voor mijn eerlijkheid een cadeaubon van 2,50 (!!!) euro gekregen. Toen zei ik geĆÆrriteerd ā€˜nou bedankt, zeg!’ en kreeg ik een ā€˜nee JIJ bedankt!!!’ terug. Pakje was overigens ongeveer een honderd euro waard :upside_down_face:

9 likes

Ben jij trots als je je auto strak hebt file geparkeerd?

• Yess, foto’s, snapchats, alles
  • Nee, ik heb een rijbewijs, kan ja toch mijn auto wel normaal wegzetten?
  • Fileparkeren? Hahaha ik rijd wel een stukje door hoor
  • Ik rijd niet

0 stemmers

haha ja die heet Bob maar die heeft helemaal niet gezongen. Maarten heeft dit gezongen, bekend van oa meneer agent en verliefdheid is rampzalig

Toen ik tijdje niet zo lekker in mijn vel zat moest ik altijd janken op het liedje ā€˜life is worth living’. Dit is een biecht

4 likes

Jawel joh!

Grieks, Spaans en soms Frans

1 like

Duits, Frans, Zweeds, Deens, IJslands, Oud-Noors, Spaans, Fins en schijnbaar zelfs Māori als ik mijn playlist moet geloven. Ik luister vrijwel geen Nederlandstalige muziek.

En wat betreft KVK Vuur en Vlam en Lariekoek en Apekooi.

3 likes

Kan er geen kinderen voor kinderen topic aangemaakt worden? Ik vind persoonlijk dat het erg lang doorgaat erover terwijl dit topic daar niet voor is. Doe gerust verder als jullie het niet zo zien maar ik wou het gwn even zeggen

18 likes