Kus
edit: ah @Canvastas was me voor
Lekker ding van Kusš
Edit: veel kus-enthousiastelingen haha
Ik luister wel eens Franse muziek, niet specifiek 1 soort ofzo.
Dit!!
Ik zoek niet echt specifiek naar muziek in andere talen, maar luister wel Devendra Banhart en Juana Molina en die zingen Spaans.
Heb verder vroeger heel veel Francois Hardy en France Gall geluisterd.
Ik had mn eigen KVK liedje. Jammer alleen dat niemand hem kent.
Ahhhh jawel! Ik ken hem nog āāļø
leuk feitje: dit liedje wordt helemaal niet gezongen door die jongen die je ziet in de video
Ik hou echt van voeten hahaha
Nee joh!!! Dit vind ik heftig haha.
Ik heb dus ooit een bestelling geannuleerd, maar het pakketje toch aangekregen. Toen kreeg ik wat later een mail van bol dat ze mijn retourzending goed hadden ontvangen. Ik wou ook graag āhet juisteā doen en heb dit toen gemeld en heb als beloning voor mijn eerlijkheid een cadeaubon van 2,50 (!!!) euro gekregen. Toen zei ik geĆÆrriteerd ānou bedankt, zeg!ā en kreeg ik een ānee JIJ bedankt!!!ā terug. Pakje was overigens ongeveer een honderd euro waard
Ben jij trots als je je auto strak hebt file geparkeerd?
0 stemmers
haha ja die heet Bob maar die heeft helemaal niet gezongen. Maarten heeft dit gezongen, bekend van oa meneer agent en verliefdheid is rampzalig
Toen ik tijdje niet zo lekker in mijn vel zat moest ik altijd janken op het liedje ālife is worth livingā. Dit is een biecht
Jawel joh!
Grieks, Spaans en soms Frans
Duits, Frans, Zweeds, Deens, IJslands, Oud-Noors, Spaans, Fins en schijnbaar zelfs MÄori als ik mijn playlist moet geloven. Ik luister vrijwel geen Nederlandstalige muziek.
En wat betreft KVK Vuur en Vlam en Lariekoek en Apekooi.
Kan er geen kinderen voor kinderen topic aangemaakt worden? Ik vind persoonlijk dat het erg lang doorgaat erover terwijl dit topic daar niet voor is. Doe gerust verder als jullie het niet zo zien maar ik wou het gwn even zeggen