Stel hier je persoonlijke vraag #2

Hahaha geweldig! Love it.

1 like

Ik ben echt blij dat het verboden gaat worden, want ik zie dagelijks mensen die over het fietspad slingeren omdat ze te druk zijn met hun telefoon, waardoor hen inhalen haast ondoenlijk is als je geen botsing wil. Zelfs moeders met kinderen achterop :woman_shrugging: Ik snap daar echt niets van.

7 likes

Ik herinner me een liedje over een kat dat heel ziek is, Frederieke ofzo? Dat vond ik altijd zo’n confronterend kutnummer.

Mijn favoriete is Nix (als ik later groot ben, word ik lekker nix) en mijn irritant-maar-daardoor-stiekem-leuk is dat nummer over dyslexie. “Ik ben dyslectisch, NOU EN” zing ik nog best vaak in m’n hoofd (heb geen dyslexie)

3 likes

Vind jij de muziek van Justin Bieber leuk?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

omg ja. Sorry dat ik het confronterende kutnummer hier op knal maar omg de herinneringen

3 likes

Toen ik dit voor de eerste keer hoorde, moest ik zo huilen.

Trouwens, kvk was toch echt elk jaar op een avond. Ik weet nog dat we echt met het hele gezin voor de buis zaten om de nieuwe kvk te kijken. Wat een mooie tijden.

8 likes

Als kind vond ik Kinderen voor Kinderen al gaar. Ik ken dan ook geen enkel liedje en dat houd ik graag zo.

22 likes

Salu!

Als je wil dat iedereen dan spontaan oorpijn krijgt, no problemo haha

(ik zeg dit als grap maar ze schijnen m’n microfoon ooit uitgezet te hebben met karaoke in een bar dus ehhhhh)

4 likes

Luisteren jullie wel vaak muziek in een andere taal dan Engels of Nederlands? Ik probeer uit te branchen maar ik weet niet zo goed waar te starten (kan wel Despacito half meemompelen)

• Ja, namelijk 
 (tell me)
  • Nee

0 stemmers

Ik haat je. :kissing_heart:

1 like

Yes! Dit was echt mijm favo nummer! Luisterde ook heel vaak naar ‘twee vaders’. Vond die jongen stiekem ook zo leuk.

4 likes

Ik quote nog steeds regelmatig teksten uit KVK liedjes en mijn ouders en broertjes en zusje doen vaak mee haha. Dan hebben we een heel gesprek met alleen maar songteksten uit KVK.
Mijn 4 jarige haar lievelingsliedjes zijn op dit moment: meidengroep, een been op de stoep en het tietenlied. Dus ja, dat zijn dus op dit moment ook de mijne.

7 likes

Ja, hier dus ook😍 hij zat volgens mij ook in ‘fame academy’ van npo. Vond hem nog steeds leuk, haha.

1 like

@Taartje @Tom_Riddle wat heerlijk dat jullie kinderen er nog naar luisteren :heart:

5 likes

Ah deze ken ik nog. Mooi nummer en heel cute Kaj

Nu we toch bezig zijn. Deze vond ik ook altijd heel leuk

9 likes

Ik vind dit juist helemaal prima (mits het op een normale manier gezegd wordt uiteraard). Als ik zelf aannames ga doen dan gaat het helemaal mis. Dan hoor ik liever hoe het echt is ofzo.

3 likes

Precies waarom dat hier ook een hele tijd een hit is geweest :joy:

1 like

Van wie was dan ‘het broertje van mijn beste vriendin (is best een lekker ding? Ofzo?)’ die vond ik grappig. Maar dat was later dan jullie liedjes geloof ik