Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja hetzelfde hier, ik kijk het liefste drama zonder nadruk op alleen romantiek

Wtf :joy:

Ik weet niet of het voor een van de andere namen geldt, maar Servet is gewoon een normale naam, alleen niet Nederlands. Stom dat ze dat dan tussen al die belachelijke namen zetten.

2 likes

Servet???

2 likes

Ik zie er zoooo lekker uit

Gek genoeg is Dick in Engelstalige landen een bijnaam voor iemand die Richard heet lol

Dick is redelijk normaal als nickname voor ‘Richard’

Oh sorry @Riley we typten tegelijk

2 likes

Ik denk niet dat ik kinderen wel dus denk ook niet veel na over kindernamen haha. Heb wel familieleden die zwanger zijn en ben zooo benieuwd hoe zij hun kinderen gaan noemen

1 like

Die Antwoord! Verder eigenlijk alleen twee specifieke nummers, 1 Frans (Je veux te voir van Yelle) en 1 Afrikaans (Ware Verhaal van Bittereinder).

YouTube links

https://youtu.be/Y99UqvgCmE8
https://youtu.be/rDnHBdaw1j8

5 likes

Had er iemand natuurkunde op de basisschool?

14 likes

Wel biologie, maar dat is iets heel anders dan natuurkunde.

Ik heb het grootste deel van die vakken niet gehad (hadden 1 maand Engels en geschiedenis in groep 8 en opeens toetsen om ons ‘voor te bereiden’) of niet bewust meegemaakt. Spreekbeurten dan maar haha

1 like

Bij ons heette het ‘natuur’, zonder kunde.

10 likes

en ik veel te leuk om in te vullen haha

1 like

Ik heb naarmate ik ouder word steeds meer het gevoel dat de tijd zo snel gaat. Heb jij dat ook?

• JA! De tijd vlĂ­egt echt voor mijn gevoel, het is al bijna kerst
  • Nee, de tijd kruipt echt voorbij, alles gaat zo langzaaaam
  • Ik heb niet het idee dat de tijd snel of langzaam gaat, het is gewoon zo

0 stemmers

Topotoer (aardrijkskunde), rekenen, gym en elke week was er een knutselmiddag. Moesten ook veel schrijven en werkstukken maken maar heb het nooit meegekregen als echt vakken, misschien omdat het Jenaplan was?

Ja gaat veel te snel en vind het niet leuk want word er iedere keer aan herinnerd dat ik amper verder ben dan een jaar geleden. :frowning_face:

2 likes

erg he, en de tijd lijkt ook nog eens steeds sneller te gaan. hou op

2 likes

Ik kan me niet eens herinneren dat ik vakken had op de basisschool. Ik had volgens mij alleen een taalboek, rekenboek en een spellingsschrift. De rest was heel random?

Het enige wat me heel erg bijstaat waren de lessen over religie en een project dat we deden over het hart. Toen leerde ik dat je aorta kon dichtslibben als je heel ongezond en vet at. Dus ik dacht dat dat mij ging overkomen omdat ik altijd heel veel snoepte. :anguished:

2 likes

Hahaha die “Nee, maar ik ben zwanger.”
Dat is echt zo FML ik krijg een kind en nu moet ik ook nog eens een naam gaan verzinnen hahaha

29 likes