Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik ben al een uur af en aan aan het twijfelen of ik naar de supermarkt zal gaan om chocola te halen, maar ik vind eigenlijk dat ik niet genoeg heb gedaan voor mijn studie vandaag dus het niet verdien (wel een uur gesport). Zal ik het doen of niet :thinking:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen in een relatie: wat vind jij van de vrienden/vriendinnen van jouw vriend/vriendin?

• Chill/aardig
  • Ik ken ze niet
  • Geen mening
  • Er zijn er een paar die ik niet zo leuk vind

0 stemmers

Wat vind jouw vriend/vriendin van jouw mening over hen?

• Belangrijk
  • Niet zo belangrijk
  • Geen idee
  • Hij/zij merkt hier niets van

0 stemmers

• Ik heb de webcam van mijn laptop afgeplakt
  • Ik heb de webcam van mijn laptop niet afgeplakt
  • Ik heb zowel de webcam als de frontcamera van mijn mobiel afgeplakt
  • Ik heb alleen de frontcamera van mijn mobiel afgeplakt
  • Oh shit kan de camera van mijn telefoon gehackt worden?
  • Alles plakt

0 stemmers

(Eerste poll ik hoop dat het goed gaat)

Ik kon mijn Sims families wel echt kutcombinaties namen geven. Tim, Pim, Jim, Kim, en zo.

17 likes

Ik vind de vrienden van mijn vriend leuk, en hij is blij dat ik het goed met ze kan vinden dus in die zin hecht hij er wel waarde aan maar ik denk niet dat hij er veel mee zou doen als ik ze niet leuk zou vinden.

Wie was het ook al weer die een vriendin had die hee lang had gewerkt aan een simsdynastie en toen een zwangere Sim had en toen ff naar de wc ging en toen had diegene het kind piemeltje genoemd.

Een van Mn faves nogsteeds.

45 likes

Lijkt me er wel het type voor @quantum

3 likes

Hahahaha ik heb geen idee maar moet wel lachen ja

Kan jij het goed verbergen als je iemand niet mag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lol nee, mijn gezicht spreekt boekdelen

6 likes

Ik neem vaak de moeite nietom dat te verbergen :zipper_mouth_face:

8 likes

Jaaa dat was d12baby! Weet niet of zij hier nog zit?

3 likes

Ik zat hier vandaag aan te denken… ik kan dus NIET normaal doen of kijken als ik iemand stom vind. Soms is dat best irritant, in werksituaties bijv.

1 like

Voor een appartement? Reken toch wel op 800-900 euro. (Zwolle)

1 like

@Kafka heb jij die Sims baby Piemeltje genoemd?

4 likes

Hoe rijp eet jij een banaan?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nog bruiner

0 stemmers

2 likes

Ja het kan mij ook vrij weinig schelen. Alsof ik daadwerkelijk iemand anders spuug in mijn mond krijg ofzo?

3 likes

Haaha ja die pispindas op de bar of die balkrabborrelnoten, moet je helemaal niet over nadenken wie daar aan heeft gezeten, gewoon inhaleren is nog nooit iemand aan gestorven.

20 likes

Ik vind deze uitslag best shocking. Hebben jullie 7 wel eens geproefd? Dat zijn echt de lekkerste :heart_eyes: :dancingbanana:

1 like

Banaan banaan tutuuutududu :joy:

Precies! Ze zijn het lekkerst in baksels en ook voor bananenijs. En op brood met pindakaas.

1 like