Haha een poll maken en op ‘ja’ stemmen is ook uiting geven aan je ergernis!
Vind jij het irritant als mensen gefingeerde namen gebruiken in verhalen? Ja Thea, speciaal voor jou anoniem!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha een poll maken en op ‘ja’ stemmen is ook uiting geven aan je ergernis!
Vind jij het irritant als mensen gefingeerde namen gebruiken in verhalen? Ja Thea, speciaal voor jou anoniem!
0 stemmers
ik moest juist altijd lachen om die namen in een verhaal, het is vaak zo random haha
Niet zo erg als wanneer mensen slechts één letter gebruiken in lange verhalen
“Toen zei B dit, en A deed dat, en K was het daar niet mee eens blabla”
Ja dan haak ik gelijk af
Met welke vreemde taal (behalve Engels) vergroot je volgens jou het meest iemands kansen op de arbeidsmarkt?
0 stemmers
Op welk personage uit Mean Girls leek jij het meest op de middelbare school? (ja het was leuker geweest als ik deze poll gisteren had geplaatst #october3rd)
0 stemmers
Als Belg in Frankrijk moet ik toch echt voor Frans gaan .
Puur op hoeveel mensen het spreken is dat automatisch Chinees of Spaans, en omdat ik Spaans mooier vind heb ik daarop gestemd
Ik dep het soms ook achter mijn oren, maar dat is nisschien raar?
Ha kijk ik wist dat er een leuk verhaal zou komen, wat een prachtige plek zeg!! Geniet ervan vandaag, klinkt idd als een perfecte dag haha
Als Nederlander in Duitsland heb ik op Spaans gestemd
Ja ik dacht dus ook: ik denk dat je in Nederland over het algemeen meer hebt aan Duits dan aan Spaans, hoewel Spaans natuurlijk door veel meer mensen wordt gesproken. Is uiteraard ook helemaal afhankelijk van het bedrijf waar je werkt…
Ja, let daar ook op! Iets knapperigs of juist iets heel romigs. Of fijne combi’s maken inderdaad! En bepaalde smaken. Hou erg van zoute dingen, zoet is mij snel te zoet. Maar inderdaad soms wel lastig en vind het vooral jammer…
Ooit een paar jaar geleden kon ik ze allemaal inclusief hoofdsteden voor mijn studie. Maar helaas slijt die info erg snel.
Nah, wordt tijd voor een andere forumnaam dan
Nee geintje, gelukkig is mijn echte naam niet Hettie.
Ik woon met vier jongens. Vinden jullie dat zij de wcbril voor mij naar beneden moeten doen?
0 stemmers
Ja vast wel
Welke van deze huishoudelijke dingen houd jij goed bij?
Dus bijv: als je aanrecht regelmatig vol met afwas staat, vink je ‘afwas’ niet aan. Als je 1x in de 2 maanden je bed verschoont, vink je ‘bed verschonen’ niet aan.
Ik weet dat dit relatief is, maar het gaat dus echt om je eigen gevoel: hoe succesvol ben jij als femina domum (klopt die vervoeging?)?
0 stemmers
Hahah serieus alleen mn bed. Whooooooops
Niks