Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja, let daar ook op! Iets knapperigs of juist iets heel romigs. Of fijne combi’s maken inderdaad! En bepaalde smaken. Hou erg van zoute dingen, zoet is mij snel te zoet. Maar inderdaad soms wel lastig en vind het vooral jammer…

1 like

Ooit een paar jaar geleden kon ik ze allemaal inclusief hoofdsteden voor mijn studie. Maar helaas slijt die info erg snel.

3 likes

Nah, wordt tijd voor een andere forumnaam dan :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nee geintje, gelukkig is mijn echte naam niet Hettie.

1 like

Ik woon met vier jongens. Vinden jullie dat zij de wcbril voor mij naar beneden moeten doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja vast wel

Welke van deze huishoudelijke dingen houd jij goed bij?
Dus bijv: als je aanrecht regelmatig vol met afwas staat, vink je ‘afwas’ niet aan. Als je 1x in de 2 maanden je bed verschoont, vink je ‘bed verschonen’ niet aan.

Ik weet dat dit relatief is, maar het gaat dus echt om je eigen gevoel: hoe succesvol ben jij als femina domum (klopt die vervoeging?)?

• Afwas
  • Was
  • Vloeren stofzuigen/dweilen
  • Boodschappenvoorraad (= zit je ooit zonder eten?)
  • Ramen lappen
  • Bed verschonen
  • ‘De stoel’ met kleding leeg houden

0 stemmers

Hahah serieus alleen mn bed. Whooooooops

Niks

7 likes

Heb jij vandaag vegetarisch gegeten (eet-geen-dierendag)?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet sowieso al vegetarisch maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik mis ook de optie ‘Niks’

Het is overigens femina domus (letterlijk vrouw van het huis), maar in het Latijn wordt daarvoor eigenlijk domina gebruikt, dat betekent vrouw des huizes :geek:

3 likes

Wie doucht er op hogere temperatuur bij jullie thuis?

• De man
  • De vrouw
  • Geen verschil
  • Ik heb geen vergelijkingsmateriaal

0 stemmers

Ik heb geen rekening gehouden met relaties met partner van hetzelfde geslacht/huisgenoten van hetzelfde geslacht, omdat ik benieuwd ben naar verschil tussen man en vrouw. Mn vriend z’n theorie is dat vrouwen douchen op temperatuur van de zevende laag van de hel.

12 likes

Vloeren stofzuigen wel, dweilen niet :nerd_face:

1 like

Ik woon al ruim 2 jaar in mijn appartement en heb nog nooit gedweild :grimacing: Stofzuigen zou ik vast ook vaker moeten doen met mijn harige huisgenoot volgens veel mensen, maar ik vind 1x per week wel prima.

2 likes

Wat is er toch met calibri? Zo’n hekel aan dat lettertype :joy:

Waarom gebruik jij calibri?

• Het is het standaard lettertype op mn pc
  • Ik vind het een mooi lettertype
  • Anders

0 stemmers

Mijn vriend doucht juist zooo heet dat ik echt niet onder die straal wil. Zet em altijd stiekem kouder

4 likes

Ik las in de vluggigheid ‘hoeveel vragen heb je gemaakt’ dus ik had 0 ingevoerd en te moe om de vragen wel te maken haha

1 like

Ik heb geen idee hoe heet ik douche, heb een mengkraan. Overigens wel een keer een maandje ah la wim hof the iceman koud gedoucht, dus daar stem ik dan maar op

1 like

Ik heb zelf niet zo’n temperatuurregelgeval maar als ik ergens anders ben zie ik altijd dat ik zwaar onder die standaard 38 graden zit… denk gewoon echt 30-34. Anders voelt het alsof m’n huid verbrandt. Erg apart haha.

1 like

Haha spraakles dus, ik weet dat ik altijd kaarten met woorden mee naar huis kreeg die ik dan moest oefenen. Maar ik was ook pas een jaar of 5 toen ik dat kreeg. Dus dan ben je denk ik nog wat makkelijker “kneedbaar”.

1 like

Ik krijg echt allemaal irritatieplekken(?) op mijn huid als ik te warm douche. Maar kan bij mijn douche niet precies zien hoeveel graden het is.

1 like