Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ga ik een tompouce die tot eergisteren goed was zo nog opeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja en nee. Mn make up tafel staat er ook.

1 like

Ja natuurlijk, dat is een grote suikerbom, die kan je nog prima eten hoor!

Ik heb geen officiële inloopkast, wel 1 kamer waar voornamelijk mijn schoenen staan, dus heb wel op ja gestemd want ik vind dat dat genoeg telt als inloopkast

1 like

Flauw. Je mag me ook quoten hoor.

Nou, niet zo op je aubergine getrapt hoor. Het is toch gewoon een grapje.

Wil jij trouwen?

• Ja
  • Nee
  • Ben al getrouwd

0 stemmers

Voor degene die “nee” zeggen maar een relatie hebben, stel je wordt gevraagd, zeg je dan alsnog nee?

• Alsnog ‘nee’
  • Waarschijnlijk ‘ja’

0 stemmers

Heb nou eenmaal een grote aubergine :smirk:
Is bijna niet te voorkomen!

4 likes

Ik wil absoluut niet trouwen en mijn vriend weet dat en wil (gelukkig) zelf ook absoluut niet trouwen. Maar stel hij zou mij wel vragen zou ik eigenlijk eerder boos worden dat hij mijn keuze blijkbaar niet echt respecteerd en/of begrijpt.

image

47 likes

Hahahahaha bedankt voor m’n nieuwe avatar (is het te zien?!) :eggplant:

25 likes

Ik verslikte me zojuist in mijn wijn van het lachen.

2 likes

nu ben je mijn zusje

15 likes

Haha dat was ik al! Alleen nu zusje met aubergine.

1 like

Nieuwsgierigheid: Heb/had jij een account op het womantalk forum?

• Ja ik ben daar ook nog (een beetje) actief
  • Ja maar gebruik mijn account niet meer
  • Nee ik heb mijn account laten verwijderen
  • Nee ik log daar nooit meer in
  • Ik heb nooit een account gehad daar

0 stemmers

(Eigenlijk zijn ja gebruik hem niet en nee log nooit meer in beetje hetzelfde maar jaaaa)

3 likes

Heb daar 1 ding gepost geloof ik?

1 like

Ik had daar wel een account aangemaakt maar nooit iets gepost maar hier meteen begonnen toen het kon.

Ik heb dat laatste ook, laatst hadden ze in 1 dag tijd 12 berichtjes geplaatst in het wjekw topic… toen dacht ik bij mijzelf wow shit bij ons op FF staan er echt ziek veel meer berichten op 1 dag. :joy: Wereld van verschil wel… Daar ben je na 5 minuten klaar en hier moet je minstens een halve dag bij lezen bijna haha.

1 like

Ik vind dit forum nooit zo fijn als het over het womantalk forum gaat. Waarom het toch steeds aanhalen en vergelijken hoeveel drukker/leuker/beter dit forum is? Het voelt bijna als pesten ook.

Moet ook zeggen dat ik de laatste maand van egf totaal niet actief was en ook niets heb meegekregen waarom er twee fora ontstonden.

41 likes

Als ik het zou bedoelen als pesten dan had ik wel andere dingen gezegd. Ik ben gewoon nieuwsgierig, zo ben ik.

1 like