Ga ik een tompouce die tot eergisteren goed was zo nog opeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ga ik een tompouce die tot eergisteren goed was zo nog opeten?
0 stemmers
Ja en nee. Mn make up tafel staat er ook.
Ja natuurlijk, dat is een grote suikerbom, die kan je nog prima eten hoor!
Ik heb geen officiële inloopkast, wel 1 kamer waar voornamelijk mijn schoenen staan, dus heb wel op ja gestemd want ik vind dat dat genoeg telt als inloopkast
Flauw. Je mag me ook quoten hoor.
Nou, niet zo op je aubergine getrapt hoor. Het is toch gewoon een grapje.
Wil jij trouwen?
0 stemmers
Voor degene die “nee” zeggen maar een relatie hebben, stel je wordt gevraagd, zeg je dan alsnog nee?
0 stemmers
Heb nou eenmaal een grote aubergine
Is bijna niet te voorkomen!
Ik wil absoluut niet trouwen en mijn vriend weet dat en wil (gelukkig) zelf ook absoluut niet trouwen. Maar stel hij zou mij wel vragen zou ik eigenlijk eerder boos worden dat hij mijn keuze blijkbaar niet echt respecteerd en/of begrijpt.
Hahahahaha bedankt voor m’n nieuwe avatar (is het te zien?!)
Ik verslikte me zojuist in mijn wijn van het lachen.
nu ben je mijn zusje
Haha dat was ik al! Alleen nu zusje met aubergine.
Nieuwsgierigheid: Heb/had jij een account op het womantalk forum?
0 stemmers
(Eigenlijk zijn ja gebruik hem niet en nee log nooit meer in beetje hetzelfde maar jaaaa)
Heb daar 1 ding gepost geloof ik?
Ik had daar wel een account aangemaakt maar nooit iets gepost maar hier meteen begonnen toen het kon.
Ik heb dat laatste ook, laatst hadden ze in 1 dag tijd 12 berichtjes geplaatst in het wjekw topic… toen dacht ik bij mijzelf wow shit bij ons op FF staan er echt ziek veel meer berichten op 1 dag. Wereld van verschil wel… Daar ben je na 5 minuten klaar en hier moet je minstens een halve dag bij lezen bijna haha.
Ik vind dit forum nooit zo fijn als het over het womantalk forum gaat. Waarom het toch steeds aanhalen en vergelijken hoeveel drukker/leuker/beter dit forum is? Het voelt bijna als pesten ook.
Moet ook zeggen dat ik de laatste maand van egf totaal niet actief was en ook niets heb meegekregen waarom er twee fora ontstonden.
Als ik het zou bedoelen als pesten dan had ik wel andere dingen gezegd. Ik ben gewoon nieuwsgierig, zo ben ik.