Ik had daar wel een account aangemaakt maar nooit iets gepost maar hier meteen begonnen toen het kon.
Ik heb dat laatste ook, laatst hadden ze in 1 dag tijd 12 berichtjes geplaatst in het wjekw topic⦠toen dacht ik bij mijzelf wow shit bij ons op FF staan er echt ziek veel meer berichten op 1 dag. Wereld van verschil wel⦠Daar ben je na 5 minuten klaar en hier moet je minstens een halve dag bij lezen bijna haha.
Ik vind dit forum nooit zo fijn als het over het womantalk forum gaat. Waarom het toch steeds aanhalen en vergelijken hoeveel drukker/leuker/beter dit forum is? Het voelt bijna als pesten ook.
Moet ook zeggen dat ik de laatste maand van egf totaal niet actief was en ook niets heb meegekregen waarom er twee fora ontstonden.
Als ik het zou bedoelen als pesten dan had ik wel andere dingen gezegd. Ik ben gewoon nieuwsgierig, zo ben ik.
Nou heeeeeel kort dan. @Nescio had dit mooie forum gebouwd en er was een ander groepje bezig met het bouwen van een ander forum. En toen kwam er ineens een soort van verdeling tussen alle forummers en er kwamen polls en er werd gestookt en het was heel gek allemaal. En uiteindelijk zitten we allemaal hier!!
Haha dat was mooi ja. Iedereen vet panisch toen het bijna tijd was⦠was daarna het forum nog gewoon online hahahaha.
Pff dit overkomt me nog wel eens op een weekenddag als ik alleen ben. Ik houd echt van eten. Maar pas toen ik vandaag thuiskwam, dacht ik. Ja stomme kut, je hebt de hele dag niks gegeten. Als ik bijv. thuisblijf vreet ik gerust de hele dag door. Heel raar hoe dat gaat in mijn hoofd. Ik vergeet het als ik uit huis ben en krijg pas superlaat echt honger. Ik denk dan weer aan ernstige ziektes enzo, omdat ik geen honger heb gevoeld en er aan heb gedacht.
Huh niet dan? Misschien heb ik iets niet meegekregen danā¦
Ik heb het zo ervaren en dat is voor elke forumster natuurlijk anders. Maar ik heb ook nooit de intentie gehad om naar het roze forum te gaan, dus wellicht heb ik daar informatie over gemist!
Weet niet of je mijn onthulling bedoelde, want volgens mij waren er 2 of 3 die hun identiteit onthulde, maar met mijne waren mensen best bezig. Weet wel dat ik nog nooit zo snel zo veel reacties enzo ergens op had. Ben hier gewoon op de niet-anonieme voet verder gegaan, voelt toch leuker.
Hoe is het eigenlijk gegaan met je droomhuis? (Of heb je dat hier al verteld en heb ik dat gemistā¦)
Ik kijk altijd naar dat stukje tussen iemand zn ogen, want dan lijkt het altijd alsof je iemand aankijkt in zn ogen. Maar soms voelt het ook alsof ik iemand een death stare geef
Ik heb vandaag op werk zoān training met die kleuren; rood/geel/groen/blauw. Volgens mij hebben heel veel mensen die wel eens gehad op het werk⦠(zoiets: https://patrickschriel.nl/disc/)
Welke kleur ben jij?
- Rood
- Geel
- Groen
- Blauw
0 stemmers
Ik kom er later vandaag op terug
Ik ben blauw & groen maar vooral blauw.
Oke niet altijd maar 98 van de 100 keer haha
Ooh ja shit was niet de bedoeling haha
Kan m niet aanpassen dus als iedereen nog even opnieuw wil stemmen, niet anoniem
Welk type ben jij?
- Rood
- Geel
- Groen
- Blauw
0 stemmers
Ik heb om 13:00 een afspraak.
Ga ik ervoor sporten of erna?
- Ervoor, dus nu! Go! En dan meteen douchen en door naar de afspraak.
- Erna, lekker rustig aan de dag starten en dan straks maar actief.
0 stemmers