Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik verbaas me dat zo weinig mensen blond willen zijn. Waarom verft de halve wereld dan haar haar blond?

2 likes

Voor mij persoonlijk vind ik donker haar echt niet mooi bij mn lichte huid, dus wil ik sowieso iets lichts. En natuurlijk rood vind ik bloedmooi, geverfd super lelijk. Dus als ik mag kiezen waar ik mee geboren word: rood. Als ik mag kiezen hoe ik mn natuurlijke donkerblond haar heb: blond (en dat is het dus ook geverfd).

Omdat forum =/= de wereld :stuck_out_tongue:

9 likes

Draag jij je schoenen in huis?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als ik over minder dan een uur weg moet

0 stemmers

Draag jij je schoenen bij andere in huis?

• Nee ik doe ze altijd uit
  • Ja
  • Ligt eraan hoe lang ik blijf

0 stemmers

Als ik bij vrienden ben die geen schoenen in huis dragen doe ik ze ook uit, anders houd ik ze gewoon aan als ik niet heel lang blijf.

2 likes

Bij een ander hangt het ervan wat die ander doet. Als die ze uitdoet, doe ik ze ook uit, maar anders hou ik ze aan. Maar thuis doe ik ze wel altijd uit.

3 likes

Ja maar mn haar is nu niet echt die kleur maar geverfd dus heb daarop gestemd omdat ik dat graag echt wil hebben

Ik ben blond en verf het juist bruin, vind donker haar heel mooi.

So much this. Jess is echt de verpersoonlijking van de Manic Pixie Dream Girl. Yuck.

1 like

Ik ga dadelijk proberen een deel van een bestelling bij Zara te retourneren in de winkel, die ik eigenlijk tot 3 weken geleden kon inleveren :see_no_evil:. Bespaar me de ā€˜eigen schuld’ preek want ik weet het. Niet geschoten is altijd mis. Ik lees hier dat ze bij Zara sowieso al moeilijk zijn met retourneren dus wat zou ik doen?

• Niks bijzonders, gewoon je kleding en de bon geven en zeggen dat je dit wil retourneren.
  • Verhaal verzinnen dat je hebt gebeld en dat het nog terug gebracht mocht worden
  • Eerlijk zeggen dat je weet dat je te laat bent maar dat je het toch komt proberen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

winstons-striped-bomber-jacket

12 likes

Update heb alles terug kunnen brengen zonder enige moeite. Ze keken niet eens naar de datum :see_no_evil:

75 likes
1 like

Dit is letterlijk waar ik de meeste rekeningen van krijg: die fucking tandarts. Ik poets 2 x per dag, stook, spoel, elektrisch, alles. Maar altijd gaatjes, afbrekende tanden, tandsteen of wat dan ooooook bah ik wil een kunstgebit hahaha

Ik heb dit ook, zo oneerlijk… Moet zeggen hoe ouder ik word, dat ik wel een klein beetje minder problemen heb.

Hahaha @grace nou geniet ervan!! En @Truitje ik ga stuk, wat een cadeau hahaha. Ik wil wel als cadeau dat altijd m’n rekeningen worden betaald trouwens. Top idee.

@Gatta @Lovepink I feel you :frowning: Laten we het er maar op houden dat iedereen ā€˜wel wat’ heeft maar tandproblemen zijn zoooooo naar en eenmaal daar ook HEEL storend (bij elke beweging, slok, hap, woord).

3 likes

Zou je weten wie dat zou zijn of zou het een totaal random iemand zijn? Dus het kan zowel een kinderverkrachter als een geliefd persoon zijn?

Edit: nvm, heb er nog even over nagedacht en mn antwoord zou toch hetzelfde blijven

Hoeveel piercings heb je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11