Hoeveel geven jullie uit aan cadeaus voor kerst of sinterklaas als je daar aan doet? Ik heb besloten voor mijn familie cadeaus te kopen, dat doen we eigenlijk nooit met kerst maar ik wil ze verwennen. Ben benieuwd wat jullie zoal uitgeven.
Wij spreken vaak een bedrag af, dit jaar ga ik in totaal 40 - 45 uitgeven. Daar koop ik cadeaus voor voor 4 personen. Misschien handig om te weten dat ik nog studeer en mijn ouders en ik het niet nodig vinden om meer geld uit te geven aan cadeaus.
Je kunt meerdere polls in één bericht plaatsen! (Misschien wist je dat niet, als je dat wel wist en bewust voor meerdere berichten plaatsen hebt gekozen mag dat natuurlijk ook en mag je me ook negeren, haha.)
Welke van deze tv-series vind jij STOM?
- New Girl
- Girls
- Friends
- How I Met Your Mother
- Big Bang Theory
- Gilmore Girls
- Ik heb geen mening over deze series.
- Ik vind alle series uit de lijst die ik ken leuk.
0 stemmers
Instant noodlesâŠ
- Lekker
- Wel oké
- Alleen oké als je brak bent
- Ik vind dit vies
0 stemmers
Hahaha ik vind het oprecht heel knap als je ondanks een ergernis tot seizoen 6 bent gekomen!!! Ik zal de afleveringen misschien wel kijken, want ik ben benieuwd. En ik vind het stom van mezelf dat ik het stom vind. Ik vind alle bovengenoemde series stom (maar ik heb ze niet écht gevolgd dus het is niet zo dat ik ze zooo stom vind dat ik me er echt aan erger, maar ik plaatste de poll wel om te zien of het hier minder onpopulaire meningen zijn dan in mijn vriendengroep. Behalve w.b. Big Bang Theory, dat vindt iedereen stom).
Nou ik ben ergens gestopt tot iemand me vertelde dat Jess er een aantal afleveringen niet was en dat was echt genieten.
Winson
Nick
Schmidt
Coach
Cece
Jess
Huh waarom zoveel haat voor Jess? Ach ja ik heb deze haat ook wel maar dan voor Coach dusâŠ
Alleen als je het opleukt met ketjap, sambal, iets van groenten en een eitje
Je vergeet Furguson??
Huh hoe kan je coach haten?! Hij is er amper
Jess⊠ik kan Mn haat niet onder woorden brengen het is die hele âik ben quirkyâ vibe, kijk me quirky doen, hoi ik ben een vrouw van 35 die zich als een kleuter gedraagd Haha ik zing een vrolijk liedje en draag Yvon Jaspers outfits, nu ben in verdrietig en doe ik een staart in en ga op Mn gitaar tokkelen en huilen want ik ben zo zielig
Ik ben ook het meest op Winston en kan me goed in je reactie verplaatsen (o ja maar ik vond Cece dus wel heel leuk volgens mij) dus ik denk dat ik die afleveringen ga kijken!!!
Ik moet echt heel erg om je posts lachen altijd trouwens, je bent een vrouw naar mân hart!
Ja gelukkig maar want als die er is vind ik hem altijd zo onaardig en lomp en naar en vrouwonvriendelijk overkomen.
En Jess is inderdaad wel hoe je haar omschrijft maar dat vind ik ergens nog wel aandoenlijk en soms ook wel fijn dat er mensen nog optimistisch zijn.
Mijn echte favoriet is Schmidt, hij doet me ook zo denken aan een vriend van mij. Maar ik vind hem echt het meest menselijke karakter.
Hahahaaha DIT. Mijn vriend vindt haar dus helemaal leuk en ik kan haar echt niet uitstaan maar ik kon nooit goed verwoorden waarom maar dit⊠Ik ga het hem nu laten lezen brb
Zoooo mee eens, jess is voor mij de Phoebe uit friends. Ook irritant en zogenaamd grappig en leuk maar vooral kinderachtig en dat zingen ook tussendoor
Ik dacht overigens dat seizoen 6 het laatste seizoen was, maar blijkbaar is er nog een??! Terwijl het verhaal wel klaar was naar mijn idee.
Kan gewoon nog verder kijken dus
Mensen met een tattoo, vergeten jullie regelmatig dat je die hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe komt dat?
- Op een voor mij niet zichtbare plek
- Ben het gewoon gewend
- Anders
0 stemmers
Ik zie hem eigenlijk elke dag, maar hoort ondertussen zo bij me dat het me niet altijd opvalt haha
Blair is mân lievelings
was ik maar een beetje meer zoals Blair
Hahahaha ja DIT
Awh neee wat superstom van die jongen om dat te zeggen en wat verdrietig dat dat je zo bijgebleven is!!! Ik wou echt dat mensen zich beseften wat de impact van wat ze zeggen is aaah ik word er helemaal een beetje boos van </3.
Ik vind overigens ook alle oogkleuren oprecht prachtig (en ik vraag me af of er mensen met lelijke ogen bestaan???), maar ik heb wel echt een zwak voor bruine/zwarte ogen en ik wilde als kind stiekem zelf ook altijd het liefst donkerdere ogen dan ik heb, donkerder groen of juist echt bruin. In mijn omgeving hebben de meeste mensen bruine ogen en ik heb het altijd zooo raar en stom gevonden dat zij helemaal idolaat zijn van lichte ogen, alleen omdat het minder voorkomt.
Ik heb trouwens wel gestemd op een optie die ook bij mij zou passen. Ik vind rood haar heel mooi, maar ik weet vrij zeker dat het er niet oké uit zou zien bij mij. En ik vind blond haar bij anderen heel leuk, maar ik denk dat ik een enorme identiteitscrisis zou krijgen als mijn haar lichter zou zijn dan kastanjebruin!