Hoeveel piercings heb je?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20+
0 stemmers
Hoeveel piercings heb je?
0 stemmers
Alleen oorbellen, ƩƩn in elk oor
Tellen oorbellen als piercings? Heb er 4 in elke oor dus heb ik er dan 8? Zo gecompliceerd deze vraag hahah
Ik heb eigenlijk een perfect gebit maar helaas in mijn jeugd een ongeluk gehad waardoor ik nog tot de dag van vandaag soms jaarlijks tandarts kosten heb van ā¬700/ā¬2500
Haha precies. Over een halfuur heb ik er dan 10 want ga zo er wat bijschieten heb ik net besloten hahahah
Jeetje, wat rot. Wat moet je jaarlijks laten doen?
Ik reken ze zelf niet mee.
Maar als ze gepierced zijn, telt het wel.
Mijn beide oorgaatjes zijn geschoten dus heb ik niet mee geteld
Ik heb mijn oorlellen niet meegeteld, anders is het 9.
Wat rot zeg!
Hoe veel volgers heb je op insta?
0 stemmers
Zou je meer volgers willen hebben?
0 stemmers
Het is niet jaarlijks hetzelfde gelukkig! Het ongeluk dat ik heb gehad heeft nogal gecompliceerde gevolgen gehad voor mijn voortanden. Blijkbaar vinden chirurgen het wel heel interessant want afgelopen jaren hebben ze van alles geprobeerd om mijn probleem op te lossen. Als het goed is (ben een beetje huisverig want dit is me al vaker beloofd) komt volgende maand de definitieve oplossing! Ik krijg een brug met drie kronen. Kosten daarvan volgens mij zelfs meer dan ā¬3000.
Jeetje, en veel mensen maar miepen als ze op controle moeten bij de tandarts. Dit klinkt echt als een nachtmerrie. Hopelijk wordt het opgelost, zou een mooi kerstgeschenk zijn
Dankjewel, zou inderdaad een grote opluchting zijn
Ik vind dat altijd een beetje lastig. Ik heb eens een heftige reactie op antibiotica gehad. Kreeg toen allerlei medicatie tegen die reactie. En ik weetniet zo goed hoe het anders was afgelopen maar ook niet of dat levensgevaarlijk was. Iig was iedereen zich wel kapot geschrokken. Maar heb nooit gevraagd of ik anders het loodje had gelegd.
Ik heb eerst ja gestemd, maar twijfel even of het echt levensgevaar was, dus heb weer nee gedaan haha. Maar ik heb mezelf een keer bijna vergast, toen ik moest koken (was denk ik 12 of 13). Ik had even niet door dat je een gasfornuis moet aansteken ipv alleen het gas opendraaien. Dus heb dat gas echt heel lang vol open laten staan, minstens een half uur. Ik vond wel dat het stonk dus had alle deuren van de keuken dicht gedaan (oh zo dom dit), maar de hele keuken was een groot gaslek⦠Uiteindelijk kwam mn moeder thuis die zich doodschrok. De kans was ook wel aanwezig dat ik uiteindelijk zelf had gedacht, oh ja kut, ik moet het aansteken en dan de hele boel had laten exploderen. Hoefde daarna niet zo vaak meer te kokenā¦
Wat is levensgevaar? Ik ben best ziek geweest, maar levensgevaar? Ik weet t niet. Heb t btw ook nooit gevraagd wil t ook niet weten.
Heftig van je bevalling zeg!
Ik heb een keer een auto ongeluk gehad, zag in mijn spiegel een auto hard op me af komen terwijl ik in de file stond en geen kant op kon. Toen ik dat zag besefte ik me wel echt van ooh shit dit gaat niet goed. Uiteindelijk zelf na de botsing nog gewoon uit de auto kunnen stappen, moest wel naar het ziekenhuis vanwege rugpijn. Volgens het bergingsbedrijf was het heel erg geluk dat ik in een goede auto zat en degene die achterop knalde in oud stuk schroot. Was zo hard gegaan (90) dat als het een beetje een fatsoenlijke auto was geweest het een stuk minder goed afgelopen was. Toen ik dat hoorde besefte ik me wel dat ik geluk had gehad.
Ik had in eerste instantie āneeā gestemd maar ik herinner me ineens iets Ik ben 6 jaar geleden bijna in een ravijn in Thailand gevallen. Ik deed een meerdaagse hike met een groep, ergens door het noorden daar. Daar liepen we langs een wand toen mijn enkel ineens omklapte en ik de verkeerde kant op viel. Ik had geluk dat de grond eerst schuin afliep en mijn vriend supersnel reageerde (hij liep achter mij). Ik ben dat schuine gedeelte echt afgerolt voordat mijn vriend me te pakken had. Nouja, ik realiseerde me niet echt hoe groot het gevaar was en ik had gelukkig niet veel last van mijn enkel dus ik liep vrolijk door. Mijn vriend was daarintegen in shock. Later waren we het pad omlaag gelopen en toen zag ik pas hoe diep dat ravijn was. Ik zou, denk ik, van 20m op stenen (rivier had laag water) zijn gevallenā¦
Oh ja dan bedenk ik me nog wat anders. Ik heb ook een keer een allergische reactie gehad in het ziekenhuis, toen kreeg ik geen lucht meer. Had denk ik ook niet heel veel langer moeten duren. En toen ik een infectie met hele hoge koorts had ook, maar goed geen idee hoe heftig dat eigenlijk was.