Stel hier je persoonlijke vraag #3

Voor de mensen die ik wil stalken (meestal vrouwen) daarvoor heb ik een nep mannelijk profiel die op privé staat (dus ze kunnen niet zien dat het nep is, er staan ook 300+ zwarte foto’s op). Ze voegen bijna allemaal ‘mij’ toe als ik ze een verzoek stuur omdat ze extra volgers willen.

Ik ben soms zo slecht. Maar ook zo nieuwsgierig.

29 likes

Ik sport ongeveer 4x per week (krachttraining)

2 likes

Twee keer per week ruim een uur bootcamp, wat bij ons een combi is van cardio en kracht

2 likes

Heb heel fanatiek hardgelopen en gefitnesst maar ben nu meer van het zoutzakken op de bank.

2 likes

Vind ik persoonlijk van wel!

Ik heb op niet navelstaarderig gestemd, en ben geen vegetariër/veganist. Eet 1-2 x per week nog vlees. Veganist zie ik mezelf sowieso niet worden, daarvoor houd ik te veel van kaas. En soms vind ik mijn kippenpoot in de braadzak gewoon nog te lekker om het helemaal te laten staan, ook al weet ik dat het niet goed is voor onze aarde.

Er gaat een hele wereld voor me open

Ik volg ze dan met mn zakelijke account van de gemeente haha

4 likes

En @flazeda @Luipaard

Ik heb gewoon 2 instagram accounts. Een normale en een geheel random niet aan mij geconnect account waarmee ik prive accounts kan volgen haha :woman_shrugging:t3:

9 likes

Omg, ik vond mezelf altijd een goede internetstalker, maar ik heb hier nog nooit aan gedacht?

1 like

Ik vind het best ver gaan om een extra account te hebben om te stalken?

Maar voornamelijk dom van degene die zijn of haar profiel op privé heeft staan en dan dit soort accounts alsnog accepteert.

11 likes

Nee ik volg ze niet terug.

En je hebt van die accounts die je volgen als jij ze ook volgt, ook van die fake accounts. Dus je bent eventjes bezig om allemaal accounts toe te voegen maar daarna heb je zelf ook volgers.

1 like

Dat is het ook wel. :’) Maar soms wint de nieuwsgierigheid het.

3 likes

Ik ben benieuwd of de mensen die goed scoren ook vinden dat ze muzikaal zijn. Heb je iets met muziek?
En mensen die slecht scoren: vind je jezelf a-muzikaal? (Ik scoorde 5 :’))

Vleeseter… :frowning:

Zijn jouw ouders digibeten?

• ja
  • nee

0 stemmers

Zo ja, help jij ze veel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn ouders zijn best wel digibeten en de laatste tijd vragen ze zo veel. Of ik even dit wil doen, of ik even dat wil doen etc. Maar net moest ik een nieuwe Digid aanvragen voor mijn vader. Nouja oké. Dus hij zou een email krijgen met een code. Dus ik zit naast hem een beetje ongeduldig te wachten en hij zit ondertussen rustig cadycrush te spelen :roll_eyes:

4 likes

Ik vind het moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat ik wel bovengemiddeld muzikaal ben. Ik kan het in ieder geval goed horen als iemand nét niet de juiste toon haalt als hij zingt of als een nummer in een ongebruikelijke toonsoort wordt gespeeld. En ik kan als iemand zingt vrij makkelijk een tweede stem bedenken en die dan meezingen. Maar dan is het wel altijd een beetje volgens dezelfde ‘methode’, ik zou bijvoorbeeld niet drie verschillende stemmen bij een liedje kunnen bedenken (denk ik?).

En jij?

Mijn vader is heel handig met computers. Mijn moeder is een ramp en weet erg weinig. Ik moet haar wel geregeld helpen.

1 like

Geen geduld voor

Hahah nee vandaar dat deze “discussie” begon met nijn vraag of je kan leren zingen als het vreselijk klinkt :’) Ga eens vragen of mijn muzikale boyfriend die test wil doen, kijken of hij goed scoort.

1 like