Ik wil subway halen. Welk broodje is het lekkerste?
- American steakhouse melt
- BLT
- Subway melt
- Spicy beef supreme
0 stemmers
Ik wil subway halen. Welk broodje is het lekkerste?
0 stemmers
chicken fajita
@anon31745129 @mikselke @Zemraluani
Ahh ik kan niet kiezen. Normaal gaat mijn vriend altijd halen en ik weet niet welke hij altijd haalt. En hij is werken dus ik kan hem ook niet ff bellen hahah
Ik heb als klein meisje op de bodem van het zwembad liggen wachten tot iemand mij kwam redden.
Toen we weer thuis waren ben ik ook meteen op zwemles gezet hehe.
Fajita met die pittige oranje saus of mayo LEKKERRRRRR
Huh je hebt toch zelf je verzekeringen afgesloten? En die verzekeringsmaatschappij schrijft toch gewoon elke maand geld af? Hoezo zou je dan niet weten waar je verzekerd bent?
Ik denk dat het vooral geldt voor stellen waarbij eentje alles regelt ofzo?
Jij gaat er vanuit dat mijn Leven in enige mate georganiseerd is.
Mijn eerste gedachte was ‘ja duh’, maar toen ging ik nadenken en ik weet het inderdaad niet?? Zorgverzekering wel, die heb ik zelf afgesloten en wordt ook door VGZ van mijn rekening afgeschreven. Maar andere verzekeringen heb ik via een assurantiekantoor afgesloten, en dat kantoor schrijft ook de premie van mijn rekening af. Ik krijg 1x per jaar de polis maar verder heb ik niet met de verzekeringsmaatschappij te maken.
Ik heb ook op ‘nee’ gestemd in eerste instantie, maar toen bedacht ik dat ik in Lapland deels door het ijs ben gezakt, midden op een enorm meer, terwijl het buiten -30 was. Mijn been zat er in tot mijn lies en ik kroop automatisch heel snel er weer uit, en daarna braken er echt grote stukken ijs af. Dus achteraf was het wel enorm tricky en gevaarlijk, maar op dat moment dacht ik oh ik zit in het water ff eruit klimmen toch.
Degene die ik zelf betaal weet ik, er zijn er ook een aantal waarvoor ik geld over maak naar mn vriend dus die weet ik niet
Ik heb toen ik 2 was ofzo een sleutelbos opgegeten
Goed idee was dat.
Stel je bent financieel onafhankelijk, zou je dan stoppen met werken?
0 stemmers
Ik heb niet de ambitie voor mezelf te beginnen maar zou ook niet in loondienst blijven werken. Denk dat ik dan graag vrijwilligerswerk zou gaan doen (wanneer ik er zin in heb)
Ik gebruik een spons, ongeveer 2 weken ofzo
Haha ja sorry de controlfreak die houdt van opgeruimdheid (zo meteen ff nieuw woord bedacht), zekerheid en stabiliteit in mij kon het idee van niks weten van je verzekeringen ff niet handelen. Maar ik ben gekalmeerd en heb geaccepteerd dat dat niet voor iedereen geldt.
Ik gebruik ook een spons, die gaat elke week of na een paar dagen in de was (misschien ook een tip voor jou @MadameMignon).
Ik gebruik m daarna voor de wc dus flikker m dan liever weg
Zou wel eerst een jaar of twee gaan reizen, maar dan ergens settelen en dan drie-vier dagen per week bij een asiel en een bejaardentehuis vrijwilligerswerk gaan doen. Zou wel wat om handen willen namelijk, niks doen is een maandje leuk, maar daarna ben je dat ook wel zat.
Ik gebruik van die wegwerpschuursponsjes maar ik wil eigenlijk liever iets duurzamers. Dus als iemand tips heeft voor een milieuvriendelijk alternatief?