Dat is het ook wel. :’) Maar soms wint de nieuwsgierigheid het.
Ik ben benieuwd of de mensen die goed scoren ook vinden dat ze muzikaal zijn. Heb je iets met muziek?
En mensen die slecht scoren: vind je jezelf a-muzikaal? (Ik scoorde 5 :’))
Vleeseter…
Zijn jouw ouders digibeten?
- ja
- nee
0 stemmers
Zo ja, help jij ze veel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn ouders zijn best wel digibeten en de laatste tijd vragen ze zo veel. Of ik even dit wil doen, of ik even dat wil doen etc. Maar net moest ik een nieuwe Digid aanvragen voor mijn vader. Nouja oké. Dus hij zou een email krijgen met een code. Dus ik zit naast hem een beetje ongeduldig te wachten en hij zit ondertussen rustig cadycrush te spelen
Ik vind het moeilijk om in te schatten, maar ik denk dat ik wel bovengemiddeld muzikaal ben. Ik kan het in ieder geval goed horen als iemand nét niet de juiste toon haalt als hij zingt of als een nummer in een ongebruikelijke toonsoort wordt gespeeld. En ik kan als iemand zingt vrij makkelijk een tweede stem bedenken en die dan meezingen. Maar dan is het wel altijd een beetje volgens dezelfde ‘methode’, ik zou bijvoorbeeld niet drie verschillende stemmen bij een liedje kunnen bedenken (denk ik?).
En jij?
Mijn vader is heel handig met computers. Mijn moeder is een ramp en weet erg weinig. Ik moet haar wel geregeld helpen.
Geen geduld voor
Hahah nee vandaar dat deze “discussie” begon met nijn vraag of je kan leren zingen als het vreselijk klinkt :’) Ga eens vragen of mijn muzikale boyfriend die test wil doen, kijken of hij goed scoort.
Mijn moeder ook. Ze onthoudt het ook niet en volgens mij zet ze zich er daarom ook erg tegen af. Ze wilt niks weten van computers en mobiele telefoons. Ze heeft alleen een heel simpel mobieltje voor noodgevallen.
Mijn vader kan wel whatsappen en mailen etc. en met computers kan die ook wel omgaan maar echt dingen aanvragen zoals digid, belasting aangifte online doen toeslagen aanvragen, internetbankieren, ho maar.
Maar volgens mij vinden ze het wel erg makkelijk dat ik het allemaal doe… Ik help ze graag hoor maar ze verwachten wel dat ik dingen dan zo snel mogelijk regel voor hun.
Omg ik heb zoveel herinneringen aan mijn ouders helpen met de computer/telefoons en dan vooral dat het vaak uitliep op ruzie :’) Ik die ongeduldig werd van alles 10x uitleggen en mijn ouders die er nooit wat van begrepen. Ben wel benieuwd wat voor werk je vader dan bv doet en welke leeftijd hij heeft. Want ouders van vriendinnen die rond de 60 zijn, kunnen toch veel beter overweg met digitale apparaten dan mijn ouders die 10 jaar ouder zijn/waren.
Mijn vader is 59! En ja hij kan dus wel wat gelukkig haha. Maar hij is elektricien dusja hij werkt ook niet echt veel achter de computer. Maar hij is ook ongeduldig en vraag me vaak af of hij het niet begrijpt of het niet wilt begrijpen. Alleen als het nu al zo gaat, dan vrees ik voor later haha.
Haha ja ik denk dan altijd van hallo pap ik heb dat toch ook moeten uitzoeken? Maar snap dat het anders is als je in een andere tijd bent opgegroeid. Wel gek hè, want mijn vader is ook heel handig qua electriciteit dingen, je zou denken dat het gebruik van apparaten dan ook wel zou gaan maar valt tegen :’) Al is het wel al heel anders dan 15 jaar geleden bv.
Ik vind mezelf wel muzikaal, kan heel goed vals van zuiver onderscheiden iig. Vond in deze test 3/4/5 wel echt lastig te horen
Wow, geen idee of het puur ligt aan het feit dat ik in mijn eentje helemaal in het donker zit, maar ik voel me een beetje kriegel door dit filmpje, die enge alien-achtergrondmuziekjes en die superlangzame en kakofonische melodietjes, brrr!!! (Maar wel allemaal goed, hoera, misschien heb ik een talent! Jammer dat ik een rotstem heb en te verlegen ben om in een band te spelen!)
Mijn moeder is echt een ramp met technologie, maar weigert mijn hulp omdat ze het zelf wilt doen
Was een leuk testje, had er meer goed dan ik had verwacht
(Ik had er 13 goed)
Eens per jaar krijg ik zo’n kettingbrief via WhatsApp van m’n moeder met: ALS JE DIT BERICHT NIET NAAR 20 MENSE DOORSTUURT DAN KRYG JE EEN VIRUS! GEEN GRAP!!" Maar verder valt het wel mee
Ja ik zing dus automatisch een terts geloof ik! Heb dit relatief vaak gedaan of het anderen horen doen (heb muzikale familieleden). Als ik lees wat jij schrijft denk ik dat je dit ook makkelijk zou kunnen als je 't wat vaker oefent. Als je die terts pakt en dan gewoon dezelfde melodie volgt werkt het sowieso (bij simpele nummers dan).
Omdat ik toch wat verschillende verhalen lees ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Deze vraag is voor mensen met t-mobile internet in hun huis Werkt het goed?
- Ja ik heb (vrijwel) nooit problemen
- Ja maar ik heb af en toe wel problemen
- Nee ik heb best vaak problemen met het internet
- Nee het werkt echt heel erg slecht
0 stemmers
Hahah ik probeerde het ook net aan te smeren bij mijn muzikale vriend, maar hij had er ook weinig zin in geloof ik.