Stel hier je persoonlijke vraag #3

En ook zeker geen bitterbal

8 likes

Gelukkig niet zeg

9 likes

Victoria Justice haha

1 like

Jennifer Lawrence :roll_eyes:

1 like

De blonde van icarly. Ik zie het zelf niet. Onlangs noemde iemand ook jackie groenen en dat zie ik nog minder.

1 like

Op Katherine Heigl. Zie het opzich zelf ook wel, ben alleen niet blond :upside_down_face:

Ik heb een paar keer in mijn leven gehoord dat ik op Sienna Miller lijk. Ik vind het een enorm compliment, maar ik zie het zelf niet helaas. I wish. Alleen onze kapsels zijn vergelijkbaar.

3 likes

Tess Milne (van BNN enzo). Heb zelfs een keer gehad dat ik een foto van haar zag op Instagram en dacht dat ik het zelf was.

4 likes

De kapster zei laatst dat ik op prinses Alexia lijk, en toen zei een andere klant ook meteen ja inderdaad!! Ik zat echt zo van huh??? Echt niet. Nooit gehoord ook :sweat_smile:

1 like

Ah dat is lief dat je dat zegt! :blush:

Dat zou wel leuk zijn want ze is zelf ook tweeling :ok_woman:t3:‍♀

1 like

Jennifer Lawrence?? Wss alleen omdat ik blond haar heb :joy:

Omg same. Maar die is niet blond?

Ik vind niet dat ik erop lijk, maar mensen hebben wel eens gezegd dat ik erop lijk of dat ik zo’n type uiterlijk heb.

Samenvatting

image
image
image

2 likes

Charlotte Hope, maar dat heb ik niet heel vaak te horen gekregen (3 keer max).

Een vriendin zei laatst dat ik haar altijd aan Ariël laat denken.

Oke dan.

11 likes

@Rosalind doet mij eraan denken dat ik ook meermaals heb gehoord dat ik op die hysterische oppas uit The Incredibles lijk, hahaha.

11 likes

Ik hoor echt zo vaak die Rikkie van GTST en ik vind haar echt vreselijk :frown:

heb jij thuis ergens een quote hangen/staan/whatever

• ja
  • nee

0 stemmers

Guilty! Heb een letterbord met een quote haha. Geen Xenos-home-is-where-the-heart-is

1 like