Stel hier je persoonlijke vraag #3

Hahaha deze stalker ook. Sommige mensen hebben hun profiel afwisselend openbaar en privé, dus daar check ik regelmatig ff.
Ik ben ook wel eens mensen gaan volgen omdat ik dan hun stories kan bekijken

4 likes

Ik was net met mijn ex aan het praten over sporten. Ik sport regelmatig maar ik heb altijd het gevoel dat ik (te) weinig sport. Ik ken veel vrouwen die veel/meer sporten. Hij zei: nee joh, de meeste vrouwen sporten helemaal niet, dus je bent juist bovengemiddeld goed bezig. Toen vertelde hij over de vrouwen die hij kende (die ik ook een beetje ken) die inderdaad dus blijkbaar allemaal niet sporten. En het ligt zo uit elkaar dat ik denk: ik vraag het hier maar.

Dus: Sport jij?

• Ja, regelmatig (tenminste 2x per week)
  • Ja, wekelijks
  • Incidenteel (gemiddeld minder dan 1x per week)
  • Nee

0 stemmers

Ik was heel goed bezig met sporten, maar ben nu al zo’n 3 maanden amper geweest!

2 likes

ik was best goed bezig omdat ik op vakantie ging maar sinds ik terug ben (nu een maand) niet meer geweest, oeps

1 like

Ah dat is ook stom! Gewoon dat er zo weinig van je favo in zitten is stom.
Bounty is juist mijn minst favo en heb die voor mn gevoel juist veel altijd. Maar eigenlijk mag ik niet klagen over celebrations, want mn vriend vindt alleen twix en mars lekker geloof ik dus de rest is voor mij

1 like

Ik heb eerder twee keer in de week gesport, maar nu al drie jaar vrijwel niet. Wil het wel weer oppakken!

1 like

Ik zou vrijwilligerswerk willen gaan doen in dezelfde branch als waar ik nu werk.

Voor de mensen die ik wil stalken (meestal vrouwen) daarvoor heb ik een nep mannelijk profiel die op privé staat (dus ze kunnen niet zien dat het nep is, er staan ook 300+ zwarte foto’s op). Ze voegen bijna allemaal ‘mij’ toe als ik ze een verzoek stuur omdat ze extra volgers willen.

Ik ben soms zo slecht. Maar ook zo nieuwsgierig.

29 likes

Ik sport ongeveer 4x per week (krachttraining)

2 likes

Wil dan ook wel graag weten wie er wel/niet vegetariër en veganist zijn van deze mensen!

1 like

Twee keer per week ruim een uur bootcamp, wat bij ons een combi is van cardio en kracht

2 likes

Heb heel fanatiek hardgelopen en gefitnesst maar ben nu meer van het zoutzakken op de bank.

2 likes

Vind ik persoonlijk van wel!

Ik heb op niet navelstaarderig gestemd, en ben geen vegetariër/veganist. Eet 1-2 x per week nog vlees. Veganist zie ik mezelf sowieso niet worden, daarvoor houd ik te veel van kaas. En soms vind ik mijn kippenpoot in de braadzak gewoon nog te lekker om het helemaal te laten staan, ook al weet ik dat het niet goed is voor onze aarde.

Er gaat een hele wereld voor me open

Ik volg ze dan met mn zakelijke account van de gemeente haha

4 likes

En @flazeda @Luipaard

Ik heb gewoon 2 instagram accounts. Een normale en een geheel random niet aan mij geconnect account waarmee ik prive accounts kan volgen haha :woman_shrugging:t3:

9 likes

Omg, ik vond mezelf altijd een goede internetstalker, maar ik heb hier nog nooit aan gedacht?

1 like

Ik vind het best ver gaan om een extra account te hebben om te stalken?

Maar voornamelijk dom van degene die zijn of haar profiel op privé heeft staan en dan dit soort accounts alsnog accepteert.

11 likes

Nee ik volg ze niet terug.

En je hebt van die accounts die je volgen als jij ze ook volgt, ook van die fake accounts. Dus je bent eventjes bezig om allemaal accounts toe te voegen maar daarna heb je zelf ook volgers.

1 like