Er is ook een spiraaltjes topic, zou even kijken of je vragen daar ook al staan!
Ik heb een hormoonspiraal, nu voor 2e keer.
1 van de bijwerkingingen bij mij is een uitblijvende/geen menstruatie, dat is top. Aangezien ik ongesteld worden/zijn onhandig vind, heeft dit spiraal met deze mogelijke bijwerking mân voorkeur.
Ja dat is bij mij inderdaad ook zo! Maar soms lees ik hier dingen waarbij het lijkt alsof het gewoon ârustigâ is op het werk en dat iemand dan echt niets te doen heeft. Maar misschien heb ik dat verkeerd opgevat.
Had je daarvoor ook al last van een pijnlijke menstruatie? Want ik heb namelijk nu totaal geen last, âvergeetâ zelfs dat ik ongesteld ben. Dus als dat iets erger wordt vind ik dat niet erg, maar zoals jou wil ik absoluut niet meemaken.
Ik heb ook een koperspiraal. In maart heb ik hem 4 jaar. De eerste maanden( zoân 4)is je menstruatie pijnlijker, daar moet je ff doorheen. Daarna wordt je menstruatie gewoon normaal. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat Mn laatste menstruaties steeds langer worden maar dat is waarschijnlijk niet de oorzaak van de koperspiraal.
Volgens mijn leidinggevende in het ziekenhuis komen ongeplande zwangerschappen vaker voor met een koperspiraal
Ik heb dat wel eens hoor! Als ik een paar uur geen klant heb of er valt een grote klant uit en de salon gewoon netjes is heb ik ook niks te doen. Dan ga ik forummen of Netflix kijken of zo. Is wel anders dan een kantoorbaan natuurlijk.
Dat is wel grappig want mij werd in de abortuskliniek de koperspiraal aangeraden als volgende anticonceptie door de arts.
Ik ben net geweest bij de assistente die voorlichting heeft over anticonceptie. Heb gekozen voor de mirena. Alleen de huisarts moet nog goedkeuring geven.
Vind het best spannend. Zit al echt 10+ jaar aan de pil. Ik ben benieuwd naar de veranderingen die ik eventueel krijg.
Hmm apart dat dat zo verschilt
combinatie: condoom én pil
Mijn moeder in haar huis ja
Ik gebruik book database voor al mijn boeken! Superhandig (het heet BookDB)
Je voert ze handmatig in dus dat ze er niet instaan is geen probleem
Het is wel een klus maar ze kan zo veel of weinig erover toevoegen als je wil. Ik heb destijds gewoon 1 of 2 rijen per dag gedaan en toen was ik binnen twee weken klaar :â) En zodra ik een nieuw boek kocht, gelijk invoeren
Ik ben echt jaloers. Ten eerste dat je zoveel boeken hebt (ik heb maar 4 plankjes haha). En ten tweede dat dit me echt een leuke klus lijkt om te doen. Wel tijdrovend inderdaad, maar wel leuk
Ja mijn menstruatie is normaal ook al heel pijnlijk. Het zou bij jou dan wellicht wel meevallen of in ieder geval het proberen waard zijn.
Er zijn twee routes, welke kies je?
- 20 minuten fietsen
- 35 minuten met het openbaar vervoer (van deur tot deur)
0 stemmers
Ligt aan het weer!
Ik zou de Goodreads app installeren (+ account aanmaken dus, als je dat nog niet hebt), een âshelfâ maken die âMijn boekenâ of zoiets heet, en ze dan 1 voor 1 scannen met de app en instellen dat ze automatisch op die âshelfâ komen.
Zo hoef je niks handmatig in te voeren. En je kan alles exporteren naar een csv-bestand!