Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik was boos, omdat al mijn supermooie knutselwerkjes en tekeningen allemaal waren weggegooid. Ik zo mijn best gedaan voor sinterklaas en mn ouders gooiden het gewooon weg :cry:

4 likes

Haha ja ik had dit met mijn opa. Zo intens zielig vond ik dat. Dan hield ik hem de hele middag in de gaten om ervoor te zorgen dat hij in de woonkamer zou blijven maar op het moment supreme zat hij dan toch toevallig nĆØt weer op de wc.

Ik beschouw mezelf trouwens als een rationeel persoon en ik was een vrij intelligent kind, maar als het op geloven in Sinterklaas aan kwam was ik zo naief als het maar zijn kan.
Ik zette bijvoorbeeld vraagtekens bij het hele ā€˜pieten door de schoorsteen’ verhaal want ja, zoveel kinderen zonder schoorsteen. Maar dat de pieten een loper hebben van elk huis vond ik dan weer een volkomen acceptabele verklaring.

Ik vond het geheimpje dat ik met mijn ouders voor mn broertje en zusje had heel leuk. Tot het moment dat ik erachter kwam dat mn moeder dat ook een goed moment vond om mij net iets minder cadeautjes te geven, want ja ik wist het toch al. Vind dat nog steeds niet eerlijk haha.

1 like

Heb je wel eens meegemaakt dat jouw hond/een hond een nachtmerrie had (huilen, schudden en schoppen tijdens het slapen)?

• Ja
  • Nee
  • Kunnen honden nachtmerries hebben?!

0 stemmers

Wat doe jij dan/zou je doen ?

• Wakker maken
  • Wakker maken en troosten
  • Zachtjes troosten zonder wakker te maken
  • Negeren

0 stemmers

1 like

Mijn vriendin vond het nodig het mij te vertellen in groep 5, toen ik naar huis ging vroeg ik het mn moeder en die bevestigde het maar. Dus voordat sinterklaas begon in groep 5 geloofde ik niet meer. Maar heb wel groep 5 ingevuld.

Wow, duurde echt lang voor ik doorhad dat je niet bedoelde of ik of mijn hond ooit een nachtmerrie heeft gehad. Snapte de combinatie al niet echt Haha :joy:

8 likes

een liedje vind ik voornamelijk mooi om:

• de muziek
  • de tekst
  • de stem van de zanger(es)

0 stemmers

Hahahaha ! Dat vind ik schattig van je pa

3 likes

Wat voor zeep heb jij voor het handen wassen?

• Vloeibare zeep
  • Blok zeep

0 stemmers

Vloeibaar terwijl ik weet dat een blok eigenlijk beter is (voor het milieu) Ʃn net zo schoon. Maar een blok ziet er toch sneller viezig uit en dat vind ik dan weer stom als er mensen over de vloer zijn.

Hahaha zo leuk! Mijn vader heeft een keer een touw gespannen van de zolder helemaal naar de woonkamer, aan dat touw zat een doos Duplo dus dat maakte super veel herrie en wij dachten dat het Sinterklaas was. Op foto’s zie je super duidelijk een touw lopen, maar wij hadden niks in de gaten :joy:

11 likes
  • Carrie
  • Miranda
  • Samantha
  • Charlotte

0 stemmers

Kon niet echt vinden of ie al is geweest.
En die wie-optie blijft uit!

#spiritanimal

9 likes

team charlotte all the way

6 likes

Ik heb een Harry, dus dat maakt mij een beetje Charlotte denk ik :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hoe vaak lach jij hardop? Ik zelf namelijk heel weinig, ik doe wel vaak :slight_smile: of een soort pfffrt-lach bij bv een serie kijken. Maar echt HAHAHA! lachen gebeurt zeer weinig.

• Elke dag wel een paar keer
  • Elke dag 1 keer
  • Een paar keer per week
  • Een paar keer per maand
  • Ik weet het niet want het gebeurd zo weinig

0 stemmers

En dan voornamelijk per ongeluk als ik stiekem sommige topics lees tijdens het werk of als ik podcasts luister tijdens het fietsen…

Maar bedoel je als je alleen bent ?

Of met anderen, maakt niet uit

Dit heb ik dus ook, maar dan met de pfft-lach haha

woke charlotte is echt mn meest favoriete instragram fenomeen

5 likes

haha ik deed precies dat toen ik het las en daardoor moest ik hardop lachen…

9 likes