We weten toch helemaal niet hoe en waarom de fiets is gestolen?
Kan best zijn dat het zijn schuld is maar met zo weinig details vind ik dit best een hard oordeel 
We weten toch helemaal niet hoe en waarom de fiets is gestolen?
Kan best zijn dat het zijn schuld is maar met zo weinig details vind ik dit best een hard oordeel 
Als jij structureel een familielid of vriend(in) zonder rijbewijs gratis brengt en haalt, zou jij het diegene dan laten weten als je een boete hebt ontvangen voor een van die ritjes?
0 stemmers
En zou je het voorzichtig opperen om mee te betalen voor een boete in zoān situatie?
0 stemmers
Zou jij een vergoeding vragen voor de ritjes?
0 stemmers
Als het van te hard rijden is, is het de veranwoordelijkheid van de bestuurder. Heb je de auto ergens neergezet waar eigenlijk betaald parkeren is (en zegt de ander nee johhh hier wordt nooit gecontroleerd o.i.d.) dan zou ik het een ander verhaal vinden.
Dat zal, ikzelf niet.
Iemand een lul noemen niet?
Als je geen verantwoordelijkheid neemt ben je in mijn ogen een lul ja. Of een equivalent ervan.
Oke, dan begrijp ik dat wat beter
Als je bestuurder bent, is het aan jou de taak om aan de juiste snelheid te rijden en goed te kijken waar je betalend moet/mag parkeren.
Als je 1 bepaald persoon heel vaak gratis ritjes geeft, dan vind ik wel dat je wat geld mag vragen voor bv benzine. Maar een boete meebetalen nee.
Dat is ook prima, dat was mijn punt alleen niet. 
Ik snap goed dat je gefrustreerd raakt door zijn gedrag, ik vind het soms op een forum gewoon lastig om zoān situatie in te schatten zonder alle details
Ik zou alleen vragen om mee te betalen als diegene heel veel haast heeft en ik tijdens de rit al heb benoemd van āDe boete is voor jou hoorā.
Waarom altijd de opties voor mensen die programmaās niet kennen of niet leuk vinden. Dan stem je toch gewoon niet.
Haha bah bah
Heb jij de Satisfyer Pro?
0 stemmers
Zo ja, heb je ām gekocht nav dit forum?
0 stemmers
Misschien een idee om deze poll in een spoiler te zetten?.. of in ER topic posten, evt? #spoilerpolitie
Gisteravond stonden er ineens oliebollen op tafel 
Neee. Nee nee nee nope op alles haha
Nee. Ook al post ik niks negatiefs over mijn vriend (en als dat wel zo is dan zijn het dingen die ik ook al tegen hem verteld heb, dus geen nieuws als hij het zou lezen) dan toch zou het voelen alsof hij erbij zou zitten op een vriendinnenavond en af zit te luisteren ofzo.
En voor familie/vrienden is het gewoon awkward, een forum is toch nog steeds een beetje voor gekkies ofzo denkt de buitenwereld.
Op egf wist hij mijn naam wel en daar maakte die soms grapjes over, ik denk dat hij nu van de bank rolt van het lachen āhoezo noem jij jezelf spaarlampš¤£ā
Je hebt helemaal gelijk, niet bij stilgestaan. Ik heb de poll maar even weggehaald omdat ik zoān sukkel ben die niet weet hoe ik de poll in een spoiler kan stoppen haha.
Zou ook kunnen - echter moet ik dan weer veel vrij nemen op te kunnen solliciteren. Ik ben wel van plan mezelf eerst de tijd te geven om te solliciteren. Mocht ik niets vinden binnen 2 maanden, dan kan ik (hopelijk) terug naar die oude werkgever.