Ik heb de tel niet bijgehouden (dus daarop gestemd), maar sowieso veel vaker dan 20x. Dat haal ik soms al per jaar.
Precies dit
Bij mij vragen mensen het niet om m’n uiterlijk, maar om een andere reden die echt helemaal nergens op slaat als je 1 seconde nadenkt met je botte harses, dus ik vind het wel heel vervelend.
Ik vind Samantha de leukste, maar denk dat ik meer een Miranda ben
Ik kwam in groep 4 er achter dat de paashaas niet bestond omdat mijn moeder slaapdronken mompelde dat mn vader eieren aan het verstoppen was :’) Toen snapte ik meteen dat de rest ook nep was.
Heel bizar maar toen ik in groep 5 zat zei de juffrouw: we doen dit jaar surprises want Sinterklaas bestaat niet!!! En toen moesten zeker 5 kinderen huilen.
Kijk, hier moest ik dus al hardop om lachen
Je maakt me nu wel nieuwsgierig. Om welke reden wordt het jou gevraagd of wil je het niet delen?
Ja m’n naam, maar ik begin daar de laatste tijd al zo vaak over in posts dat ik dacht ik noem het even niet hahaha.
Ah, dat had ik dan gemist. Maar irritant voor je, zeker als het een zo’n onlogische vraag is.
Ik krijg hier ook regelmatig vragen over, en meestal vind ik het niet vervelend behalve met uitgaan of op tinder als het de eerste vraag is? Soms gaan mensen met mij in discussie over mijn afkomst, dat vind ik zooo vreemd
Ik ben 100% NL en heb bruin haar en bruine ogen, niet een heel speciaal uiterlijk ofzo
In Tokyo hebben ze serieus muziek om het kletteren te verbloemen
Wat heerlijk
Dat mag niemand horen kletteren?
Ik heb dit ook vaak! Bruin haar en bruine ogen en dan geloven ze soms niet dat ik zo Nederlands ben als maar kan.
Terwijl ik dit lees, ligt mijn hond enorm hard te snurken haha.
Niet om het uiterlijk, maar wegens mijn naam. Ik heb een voornaam die heel weinig voorkomt met een doodgewone achternaam en daardoor denken mensen nog weleens anders.
Grappig, ik zat daar gisteravond nog over na te denken. Ik lach wel vaak, maar heb niet heel erg vaak de slappe lach. Maar gisteravond was ik bij een cabaretshow en dat meisje naast me lag steeds in een deuk. En ik vind dan de grappen ook best wel grappig, maar ik grinnik dan meer ofzo. Ik lach dan niet zo hard, dat de tranen over mijn wangen rollen. Dat soort momenten heb ik niet zo heel erg vaak en als ik het heb dan is het moment niet persé grappig bedoeld ofzo.
Ik vind elke dag een paar keer hardop lachen veel, ik denk echtniet dat ik dat doe. Gemiddeld dan keer per dag. Maar ik zie hardop lachen ook weer in verschillende gradaties.
Beetje wc papier in de pot leggen.
Ja, dat doe ik ook, werkt heel goed! Iedereen mag me horen plassen, maar zo’n poepplons vind ik echt vies.