Ja ik ook! Dacht dat het grootste deel van de mensen het leuk zou vinden maar dat blijkt niet zo te zijn, als ik de uitslag zo zie. 
Ik vind het woord âneukenâ ook afschuwelijk
Ik pak alle niet vierkante en rechthoekige cadeautjes in als een snoepje. Is de enige manier die ik ken. Sokken? Snoepje. Fles wijn? Snoepje. Etc. Vind het er wel gezellig uit zien.
Ik was altijd zo blij als ik weer mocht kaften. Eerst natuurlijk uren twijfelen in de V&D over de kleuren kaftpapier!
Edit: en oh ja mijn ouders wisten al dat ik een meisje was, maar mn ma heeft wel eens gezegd dat ze Jurjen een mooie naam vond voor als ik een jongen was geweest. Heet nu Irene, gelukkig.
Ik werk in het onderwijs en daar ligt het wel vast. Dus als ik naar leeftijd kijk en hoeveelheid fte weet ik zo ongeveer wat iemand verdient.
Weet jij van je vriendinnen/vrienden wat ze verdienen?
- Ja dat weet ik
- Nee geen idee
0 stemmers
En andersom?
- Ja tuurlijk, ben daar heel open over
- Nee, gaat ze niets aan
0 stemmers
Ja, precies te vinden op Internet in de caođ
wat is dit nou voor cliffhanger 
Hahahaha precies 
Bij mij ook ongeveer maar door treden obv kennis/ervaring, waarvan ik niet waar iemand ingestapt is, weet ik het toch niet helemaal.
En van hogere functies niet want daar ligt het minder vast
Ja in de eerste jaren van de middelbare school ging ik echt met militaire precisie te werk in het uitzoeken van leukste agenda/schriften/kaftpapier. Heel cute nu als je die kinderen met hun ouders ziet uitzoeken
Ik vind t allebei heerlijk, das echt wat ik het ergste miste toen ik niet in NL was, dat vette âChineseâ eten, vooral loempiaâs met sambal, babi panggang, satĂ©. Hoe nepper hoe lekkerder
Ja! Ik was daar zo dol op, het bestaat nog zie ik. Geen id waarom ik het ooit zo leuk vond, vind het er nu maar suf uitzien.
Moest even lachen om de âbasiâ bij de 2e poll haha
Hahah wat grappig dat het nog steeds bestaat.
Mijn ouders hadden alleen een jongensnaam want ze konden het niet eens worden over een meisjesnaam. Als het aan mân moeder had gelegen had ik Betty geheten (naar Betty Boop), vond mân vader niks maar hij had ook geen alternatief. En toen kwam ik eruit als meisje en toen was het dus van oh shit wat nu?? Maar schijnbaar huilde ik de klanken van mijn huidige naam, dus toen zei mân vader âoh nou mooi ze zegt het zelf alâ, en toen werd dat mijn naam. Ben die man eeuwig dankbaar.
Ooh ik dacht bij deze vraag meteen aan Surinaamse/Javaanse nasi en bami. Dat maakt wel verschil in mân stem want van nasi/bami van de Chinees ben ik niet zoân fan 
@grace
oh huh hoezo dacht ik dat 't @grace haar poll was. ik ben blind sawrryyy. die van daarboven is van haar zie ik
iig zelfgemaakte is toch niet een aparte soort. dan kies je er toch alsnog voor om de Surinaamse/Indonesische of Chinese variant te maken? of huh ik snap je geloof ik niet.
Chinese nasi goreng is idd die witte maar het is alsnog gebakken rijst dus = nasi goreng.
Nee alleen van de junior die ik zelf heb aangenomen. Ik wil het ook niet weten omdat ik bang ben dat ik daar onzeker van ga worden en mezelf teveel met anderen ga vergelijken⊠terwijl ik zelf echt al een goed salaris heb.
Oh ik vind deze echt moeilijk! Ik had eerst irritant, maar toch maar voor saai gekozen. Bij irritant kun je misschien nog wat in je gedrag aanpassen als je feedback krijgt, maar saai klinkt gewoon alsof je hele zijn oninteressant is. Dus dan toch maar saai.
Hoewel gemeen me ook heel erg lijkt, maar ik kan me daarbij slechter voorstellen dat mensen dat zouden vinden.
@Enthusiasm ja ik ook! Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen hun beeld van mij is (mensen die me minder goed kennen, maar ook mensen die me wel goed kennen) en inderdaad wat anderen denken wat mensen over hen denken.