Haha dankjwel! Ben er zelf ook wel blij mee
Edit: het is de langste van de 2
Vind het wel jammer dat mijn ouders al wisten dat ze een meisje kregen, was wel benieuwd naar een potentiƫle jongensnaam.
Mijn zus zou Wouter gegeten hebben hahah. Nu hebben we allebei weinig voorkomende namen (daarom ga ik ze ook maar niet delen).
Ik hou echt van namen. Ik probeer ook altijd namen te raden van mensen op straat, zo van dat is vast een Henk, of dat is echt een Shantely. Vaak nog goed ook (sorry als je zo heet)
Teun, ben gelukkig een meisje gewordenā¦
Koplampen Vanaf nu ga ik ze zo noemen.
Ook vaak boobs of boobies. Borsten gebruik ik eerder als ik het over die van anderen heb, heb zelf een kleine cupmaat en vind borsten āgroterā klinken ofzo? Vind het in ieder geval niet zo goed bij de mijne passen.
Ik borstel mijn haar niet, maar gebruik wel elke dag water vermengd met gel.
Terrenceš¤®
Veel oude vrouwen noemen het kippetjes/konijnen.
@Canvastas, ik zou Davide hebben geheten en @Eddie, mijn naam is Eleonora.
Ik noem mijn borsten bobbies (als ik in het Nederlands praat, dan, en dat doe ik sowieso alleen met goede vrienden of op het internet, eheh).
Ik zou Cameron heten, wat ik vooral met Cameron Diaz associeer dus vind het daardoor meer een naam voor meisjes denk ik.
In associeer het met mān lievelings film
Xander zo blij dat ik een meisje ben.
Brian. Wel priem op zich maar ben wel blij met mān eigen naam nu.
Mijn vader wilde me Queenie noemen dus ik ben blij dat mān moeder haar zin heeft doorgedrukt. Gek.
Oh dat vind ik echt een vette naam eigenlijk
Haha ik ken echt iemand die zo heet!
Zou wat zijn als je huidige naam Wendy is
Hahaha even een late reactie maar ik moest hier hardop om lachen