Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik zou Jentel geheten hebben.
Ben niet helemaal fan ervan, klinkt als een saaie plant.

9 likes

Als het aan mijn moeder had gelegen had ik Esri geheten, ik ben er nog steeds niet over uit wat ik ervan vind haha. Als ik een jongen zou zijn geweest was het Youri.

Als het aan mijn vader had gelegen had ik Lisa geheten, daarvan is nu mijn tweede naam afgeleid.

Haha Nee had wel gekund. Jongensnaam heeft 1 extra letter. Ivm privacy zeg ik liever niet want mijn naam is niet super speciaal maar komt ook weer niet mega vaak voor haha

1 like

Mijn moeder had een lijstje gemaakt op alfabetische volgorde. Haar voorkeur was Kelly :roll_eyes: :scream: mn vader wist dit niet van tevoren. ‘Gelukkig’ boeide het mijn vader vrij weinig hoe ik zou gaan heten dus hij koos de bovenste van de lijst en dat werd Anouk. Hij had de lijst niet eens verder bekeken want dacht dat mn moeder bovenaan gewoon haar voorkeur had gezet. Geen van beide de voorkeur dus haha

30 likes

Cadeautjes inpakken vind ik…

• Leuk
  • Ontspannend
  • Niets bijzonders
  • Frustrerend
  • Prima, tot ik bij een object kom dat niet vierkant of rechthoekig is
  • Geweldig, ik ga altijd helemaal los met lintjes, strikjes, glitters, etc.

0 stemmers

Ja ik ook! Dacht dat het grootste deel van de mensen het leuk zou vinden maar dat blijkt niet zo te zijn, als ik de uitslag zo zie. :stuck_out_tongue:

Ik vind het woord “neuken” ook afschuwelijk

19 likes

Ik pak alle niet vierkante en rechthoekige cadeautjes in als een snoepje. Is de enige manier die ik ken. Sokken? Snoepje. Fles wijn? Snoepje. Etc. Vind het er wel gezellig uit zien.

26 likes

Ik was altijd zo blij als ik weer mocht kaften. Eerst natuurlijk uren twijfelen in de V&D over de kleuren kaftpapier!

Edit: en oh ja mijn ouders wisten al dat ik een meisje was, maar mn ma heeft wel eens gezegd dat ze Jurjen een mooie naam vond voor als ik een jongen was geweest. Heet nu Irene, gelukkig.

5 likes

Ik werk in het onderwijs en daar ligt het wel vast. Dus als ik naar leeftijd kijk en hoeveelheid fte weet ik zo ongeveer wat iemand verdient.

9 likes

Weet jij van je vriendinnen/vrienden wat ze verdienen?

• Ja dat weet ik
  • Nee geen idee

0 stemmers

En andersom?

• Ja tuurlijk, ben daar heel open over
  • Nee, gaat ze niets aan

0 stemmers

Ja, precies te vinden op Internet in de cao😅

1 like

wat is dit nou voor cliffhanger :cry:

2 likes

Hahahaha precies :joy:

1 like

Bij mij ook ongeveer maar door treden obv kennis/ervaring, waarvan ik niet waar iemand ingestapt is, weet ik het toch niet helemaal.
En van hogere functies niet want daar ligt het minder vast

Ja in de eerste jaren van de middelbare school ging ik echt met militaire precisie te werk in het uitzoeken van leukste agenda/schriften/kaftpapier. Heel cute nu als je die kinderen met hun ouders ziet uitzoeken

3 likes

Ik vind t allebei heerlijk, das echt wat ik het ergste miste toen ik niet in NL was, dat vette “Chinese” eten, vooral loempia’s met sambal, babi panggang, saté. Hoe nepper hoe lekkerder

5 likes

Ja! Ik was daar zo dol op, het bestaat nog zie ik. Geen id waarom ik het ooit zo leuk vond, vind het er nu maar suf uitzien.

Moest even lachen om de ‘basi’ bij de 2e poll haha

3 likes