Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik kies (bijna) altijd een tompouce als ik de mogelijkheid heb, ben er echt dol op :heart_eyes:

Edit: maar dan wel die van de HEMA

6 likes

Oh ja die optie ben ik vergeten. Maar dat is denk ik vaak zo. De tompouce is een beetje het “moetje”. Als er echt niets anders is, eten mensen het dan wel op.

2 likes

Omg ik vind de roomlaa juist zoooo lekker en de bovenkant vind ik maar mehhh haha

4 likes

Droog stokbrood is verrukkelijk

2 likes

Ja, maar ik laat wel vaak dat onderste koekdeel dan liggen. De bovenste is lekker want roze laagje, maar die onderste mot ik niet.

Niet als ik op visite ben trouwens ;p maar gewoon thuis

1 like

Vind je het (over het algemeen) leuk om in het middelpunt van de belangstelling/de spotlights te staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms een tompoes is prima te verteren :star_struck:

Perfecte date :heart_eyes::heart_eyes:

Ik denk dat tompouce meestal geserveerd worden onder het motto ‘lust iedereen wel’. als ik een zekerheidje zoek kom ik iig snel bij een tompouce uit. Het is van weinig mensen hun lievelings maar er zijn ook weinig mensen die zeggen dat ze het echt niet lekker vinden (voor mijn gevoel)

1 like

Hahahaha geniaal

WAAAAAT!!! Wie lust er nou geen tompouce??
Ja, ok, die van de Hema, maar sorry, dat zijn ook geen tompoucen.

Hebben de nee-stemmers wel eens een échte tompouce, van een goede bakker, op? Dwz met roomboter bladerdeeg en echte gele room (dus geen gelatine mousse) en zónder slagroom? Dat kun je toch niet niet lekker vinden? De combinatie van knapperig, romig, plakkerig zoet, al die smaken en texturen samen. Oh man, een goede tompouce is de HEMEL!

13 likes

Ik vind ze zo vervelend eten dat ik bij voorbaat al geen zin meer heb in een tompouce, teveel moeite

2 likes

Gewoon door midden doen (over de lengte).

Roze boven laag eraf halen die op eten en dan de rest :heart_eyes:

Haha ja sorry, hier is een hater! Maar ik vind banketbakkersroom ook vies, het is me te vettig. Het bladerdeeg is heerlijk, dus ik eet alleen het bovenkantje op en de rest geef ik aan mijn vriend. Voor mij is een goede van de banketbakker dus net zo smerig als die van de Hema haha. Als ik kan kiezen tussen een tompouce of niets ga ik voor niets :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik heb het altijd zo geleerd: https://www.taaltelefoon.be/dank-je-wel-dankjewel
“Dankjewel” als zelfstandig naamwoord (een dankjewel), “dank je wel” als bedanking.

2 likes

Haha en ik hou dus niet van zo’n lapje bladerdeeg @Huismus . Sluit me helemaal aan bij @George: van de bakker of HEMA is voor mij allemaal hetzelfde. Terwijl ik juist een snob ben dus het ligt echt aan de tompouce :sweat_smile:.

1 like

Ik ben echt verbaasd over deze reacties!
Voor mij is een goede tompouce echt een favoriet gebakje. Helaas zijn er maar weinig goede tompoucen. (Ik ben ook een snob ja!)
Had er geen idee van dat er zoveel haters waren :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Wow ik ben echt verbaasd hoe vroeg mensen vertrekken. Ik vind het altijd veel ongemakkelijker om ergens te vroeg dan te laat te zijn. Meeste van mijn vrienden zijn ook zo, en eerder verrast en nog bezig als je te vroeg komt. Maar goed ik reis ook nooit met de auto en met rijden bedoel ik de fiets en dat is meestal wel accurater.

Ik ben vooral verbaasd over die hoeveelheid mensen die stemmen op “Ja, lekker” :joy:. Mijn moeder is ook een tompouce liefhebber en vindt tot nu toe die van Robert van Beckhoven het beste dus als je daar eens in de buurt bent, neem ze mee.

1 like