Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik heb het alleen als hij echt te diep is gegaan. Of als we het lang achter elkaar hebben gedaan

2 likes

Ligt er misschien ook aan wat je pijn noemt? Ik heb eigenlijk altijd wel een licht branderig gevoel na de seks ( heel even ), maar dat is niet echt pijnlijk.

1 like

Niet iedereen, voor sommigen zou het inderdaad beter zijn als ze nooit meer een voet buiten de gevangenis zetten. Voor de mensen die mentaal niet helemaal in orde zijn is er natuurlijk TBS, als je echt psychisch gestoord bent is de kans zeer groot dat je daar nooit meer weg komt. Ik weet uit ervaring (werk binnen de rechtspraak) dat levenslang gestraften wel eens gratie krijgen, maar dan alleen als ze bijvoorbeeld al 30 jaar hebben gezeten en al lange tijd bezig zijn met terugkeren in de maatschappij omdat ze bijvoorbeeld doordeweeks al dagbesteding hebben buiten de gevangenis. Ik denk dat die mensen wel goed terug kunnen keren in de maatschappij, maar wel altijd of iig lange tijd begeleiding nodig hebben.

2 likes

Hoe staan jullie ouders in je telefoon?

• Papa of mama (of iets in die richting)
  • Voor- en achternaam (oid)
  • Anders

0 stemmers

Ik heb een trui aan als jas!

@Skadi ik heb ze erin staan als papa en mama, zodat bij nood dat makkelijk gevonden kan worden

1 like

Ik heb de serie niet gezien, dus ik weet niet of ze ook bekennen als doodstraf als maximale straf staat. Ik denk het eigenlijk wel. Het gaat vaak om moord en in sommige staten staat daar maximaal doodstraf op.

1 like

Mobiele nrs als pap en mam en vaste telnr als thuis

1 like

ICE Papa

(In Case of Emergency)

5 likes

Ben jij snel jaloers?

• Ja
  • Nee
  • Hangt van de situatie af

0 stemmers

Heb je ervaring met verleende graties?. Volgens rechtspraak.nl heeft sinds de jaren 80 niemand gratie gekregen (afgezien van een enkeling die terminaal ziek was)

2 likes

Meerkeuze was handig geweest haha :stuck_out_tongue: Ik vond de basisschool heeeeel leuk, middelbare school kut, universiteit leuk. Heb nu toch maar ja gestemd.

5 likes

Ik kwam na mijn allereerste dag school (kleuterklas dus) thuis met ruzie en de mededeling dat ik nooit meer terug zou gaan. Waarom? Vroeg mijn moeder zich af. Omdat ik nog steeds niet kon lezen en schrijven.

Pas na de middelbare kreeg ik plezier in studeren

13 likes

Ik ben nu net niet meer aan het studeren en ik mis het echt onwijs haha, vond m’n bachelorperiode echt het allerleukst.

Wat schrijf/zeg jij?

• dank je wel
  • dankjewel
  • handvatten
  • handvaten
  • cadeau
  • kado

0 stemmers

Interessant! Ik had laatst met iemand een discussie hierover en ik heb hetzelfde; ik gebruik handvatten als in de dingen aan je fietsstuur en handvaten in figuurlijke zin. Heb ook even aangepast dat je nu voor allebei kan stemmen haha (als het goed is)

3 likes

Ga ik ook maar eens proberen

Maakt volgens mij geen ene bal uit

Edit: nou ja volgens dit stuk

Ik verbaas mij altijd over de hoeveelheid tompoucen die ik overal tegenkom terwijl ik niemand ken die dit écht lekker vindt. Dus, lust jij een tompouce?

• Ja super lekker
  • Inderdaad niet te vreten

0 stemmers

1 like

Super lekker niet, maar ik lust het wel. Stel ik heb de keuze uit meerdere gebakjes, zou ik niet snel een tompouce kiezen.

18 likes

Ik kies (bijna) altijd een tompouce als ik de mogelijkheid heb, ben er echt dol op :heart_eyes:

Edit: maar dan wel die van de HEMA

6 likes