Stel hier je persoonlijke vraag #3

Hahahaha geniaal

WAAAAAT!!! Wie lust er nou geen tompouce??
Ja, ok, die van de Hema, maar sorry, dat zijn ook geen tompoucen.

Hebben de nee-stemmers wel eens een échte tompouce, van een goede bakker, op? Dwz met roomboter bladerdeeg en echte gele room (dus geen gelatine mousse) en zónder slagroom? Dat kun je toch niet niet lekker vinden? De combinatie van knapperig, romig, plakkerig zoet, al die smaken en texturen samen. Oh man, een goede tompouce is de HEMEL!

13 likes

Ik vind ze zo vervelend eten dat ik bij voorbaat al geen zin meer heb in een tompouce, teveel moeite

2 likes

Gewoon door midden doen (over de lengte).

Roze boven laag eraf halen die op eten en dan de rest :heart_eyes:

Haha ja sorry, hier is een hater! Maar ik vind banketbakkersroom ook vies, het is me te vettig. Het bladerdeeg is heerlijk, dus ik eet alleen het bovenkantje op en de rest geef ik aan mijn vriend. Voor mij is een goede van de banketbakker dus net zo smerig als die van de Hema haha. Als ik kan kiezen tussen een tompouce of niets ga ik voor niets :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik heb het altijd zo geleerd: https://www.taaltelefoon.be/dank-je-wel-dankjewel
“Dankjewel” als zelfstandig naamwoord (een dankjewel), “dank je wel” als bedanking.

2 likes

Haha en ik hou dus niet van zo’n lapje bladerdeeg @Huismus . Sluit me helemaal aan bij @George: van de bakker of HEMA is voor mij allemaal hetzelfde. Terwijl ik juist een snob ben dus het ligt echt aan de tompouce :sweat_smile:.

1 like

Ik ben echt verbaasd over deze reacties!
Voor mij is een goede tompouce echt een favoriet gebakje. Helaas zijn er maar weinig goede tompoucen. (Ik ben ook een snob ja!)
Had er geen idee van dat er zoveel haters waren :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Wow ik ben echt verbaasd hoe vroeg mensen vertrekken. Ik vind het altijd veel ongemakkelijker om ergens te vroeg dan te laat te zijn. Meeste van mijn vrienden zijn ook zo, en eerder verrast en nog bezig als je te vroeg komt. Maar goed ik reis ook nooit met de auto en met rijden bedoel ik de fiets en dat is meestal wel accurater.

Ik ben vooral verbaasd over die hoeveelheid mensen die stemmen op “Ja, lekker” :joy:. Mijn moeder is ook een tompouce liefhebber en vindt tot nu toe die van Robert van Beckhoven het beste dus als je daar eens in de buurt bent, neem ze mee.

1 like

Ik zou ze niet zelf kopen maar als ik ergens kom en ze hebben tompoezen denk ik niet: he kut

1 like

Ik vind zelfs zelfmaak tompoezen nog lekker, maar dan wel vies-lekker zegmaar. Dat je van dat poeder met water mengt en dan met dat slappe bladerdeeg. Omg daar heb ik nu echt zin in.

2 likes

Ja! NoNo Cakes maakt vegan tompoucen en die zijn echt heerlijk. <3 Maar met normale room en dan geen gelatine weet ik niet precies. En ik wist niet dat er gelatine in een normale tompouce zit
 zit er niet ook schildluis in dat roze deel? :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhhh, nog een reden om daar eens heen te gaan! Dank je voor de tip!

1 like

Ik ben ook verbaasd, maar ik denk altijd: ok, ik moet er om 8 uur zijn, half uur rijden, half acht weg dus. En dat wordt uiteindelijk altijd vijf over half acht. Ik wil daar vanaf, maar het lukt me gewoon niet :speak_no_evil:

Ik ben uitgenodigd voor een halloween-verjaardagsfeestje van iemand die ik niet heel goed ken, maar wel gewoon een leuk persoon vind en waar ik geregeld mee praatte. Ik zag deze persoon vroeger elke week, maar door rare/niet zo fijne omstandigheden heel onverwachts helemaal niet meer en het zou wel fijn zijn om die persoon nog eens te spreken. Er zijn veel mensen gevraagd, maar ik ken bijna niemand. Ik heb een grote hekel aan me verkleden (en aan halloween) en dat wordt wel gevraagd.

• gaan
  • niet gaan

0 stemmers

Is wel relaxed!
Ik denk: half uur rijden, misschien calamiteiten onderweg +10, parkeerplaats zoeken en misschien stukje lopen +5, dus 45 minuten van tevoren weg.
Maar ik zat dan vaak ook 20 minuten voor de trein kwam al op het station. Om 7.15u :unamused:

2 likes

Houd jij van verkleden? (graag met toelichtingen waarom :D)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Huilde in groep 3 al dat ik niet aan de musical in groep 8 mee wilde doen. Haha! Uiteindelijk wel. Gedaan, haha. :sweat_smile:
Voel mij daar heel onzeker door.

3 likes