Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik zou ze niet zelf kopen maar als ik ergens kom en ze hebben tompoezen denk ik niet: he kut

1 like

Ik vind zelfs zelfmaak tompoezen nog lekker, maar dan wel vies-lekker zegmaar. Dat je van dat poeder met water mengt en dan met dat slappe bladerdeeg. Omg daar heb ik nu echt zin in.

2 likes

Ja! NoNo Cakes maakt vegan tompoucen en die zijn echt heerlijk. <3 Maar met normale room en dan geen gelatine weet ik niet precies. En ik wist niet dat er gelatine in een normale tompouce zit… zit er niet ook schildluis in dat roze deel? :stuck_out_tongue:

1 like

Ohhhhh, nog een reden om daar eens heen te gaan! Dank je voor de tip!

1 like

Ik ben ook verbaasd, maar ik denk altijd: ok, ik moet er om 8 uur zijn, half uur rijden, half acht weg dus. En dat wordt uiteindelijk altijd vijf over half acht. Ik wil daar vanaf, maar het lukt me gewoon niet :speak_no_evil:

Ik ben uitgenodigd voor een halloween-verjaardagsfeestje van iemand die ik niet heel goed ken, maar wel gewoon een leuk persoon vind en waar ik geregeld mee praatte. Ik zag deze persoon vroeger elke week, maar door rare/niet zo fijne omstandigheden heel onverwachts helemaal niet meer en het zou wel fijn zijn om die persoon nog eens te spreken. Er zijn veel mensen gevraagd, maar ik ken bijna niemand. Ik heb een grote hekel aan me verkleden (en aan halloween) en dat wordt wel gevraagd.

• gaan
  • niet gaan

0 stemmers

Is wel relaxed!
Ik denk: half uur rijden, misschien calamiteiten onderweg +10, parkeerplaats zoeken en misschien stukje lopen +5, dus 45 minuten van tevoren weg.
Maar ik zat dan vaak ook 20 minuten voor de trein kwam al op het station. Om 7.15u :unamused:

2 likes

Houd jij van verkleden? (graag met toelichtingen waarom :D)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Huilde in groep 3 al dat ik niet aan de musical in groep 8 mee wilde doen. Haha! Uiteindelijk wel. Gedaan, haha. :sweat_smile:
Voel mij daar heel onzeker door.

3 likes

Ik ga regelmatig naar festivals zoals Elfia en Castlefest, en dan vind ik het persoonlijk heel leuk om te verkleden, of in ieder geval kleding aan te doen die ik in het dagelijks leven eigenlijk bijna niet draag. Voor Halloween, doe ik er eigenlijk bijna niets voor, heb er dan geen tijd voor.

2 likes

Ik hou niet van random gekke hoedjes opzetten of ā€˜lol kijk mij ik loop voor lul’ en ik vind standaard kostuums echt heeel heel heel erg kut, maar ik ben goed in originele dingen bedenken bij themafeestjes, dus dan vind ik het wel leuk. (bijv als kort pittige huisvrouw of flat earther)

4 likes

Ja in een leuk lingerie setje of Zo hahaha. Maar verder… Nee bah

2 likes

Ik hou van lekkere themafeestjes, beetje ordinair terwijl ik dat normaal niet ben/kan, carnaval, creatieve kostuums alless

2 likes

Ik zou echt graag een keer echt verkleed voor Halloween willen gaan, maar ik heb niemand in mijn omgeving die daar interesse in heeft.

5 likes

Alleen met carnaval en dergelijke. Wij hebben geen Halloween feestjes in de buurt helaas anders zou ik dat ook wel heel leuk vinden denk ik. Ik gaf vroeg ook ieder weekend weer optredens in prinsessen jurken en kleding van mijn moeder aan iedereen die het maar wilde horen of zien. Waarom ik het leuk vind geen idee? Gewoon leuk om uit te dossen met haar, make-up en kleding en gezellige sfeer icm de bijbehorende feestjes.

Ik zou niet gaan, maar de uitnodiging aangrijpen om wel weer eens af te spreken. Zo kun je die persoon toch weer eens spreken, zonder een verkleedfeestje met bijna geen bekenden.

9 likes

Mijn achterneef is bekende voetballer/de vriend van Monica Geuze/vader van dr kind

43 likes

Er is ook eigenlijk niemand in mijn omgeving die er echt voor gaat, maar daar trek ik me nooit iets van aan. Ik ga altijd in m’n eentje all out met Halloween :grin:

Ik vind sowieso (sfx) make-up heel leuk als creatieve bezigheid dus elke gelegenheid waar ik me uit kan leven grijp ik aan :heart:ļø

2 likes

Een heleeeeeee bekende Nederlandse beutyyoutuber zit in mijn ā€œkringenā€!

Niet quoten haha

5 likes

Heb jij over het algemeen een goede band met je ouders?

• Ja allebei
  • Ja moeder
  • Ja vader
  • Geen van beiden

0 stemmers