Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik kan nooit veel eten omdat ik snel misselijk ben én ik vind vega zijn af en toe wel een belemmering. Als je bijv met een groep gaat uiteten of bij iemand gaat eten voel ik me bezwaard om te zeggen dat ik vega ben.

1 like

Draag je dan wel de goede maat? Dacht ik eens gelezen te hebben.

2 likes

Ga je hierna een poll maken met de winnaars uit de 2 polls, om hét FF Favoriete Knorr wereldgerecht te bepalen??

3 likes

Omg yes :joy:

Oh thuischef is nog beter :joy: :joy:

1 like

Het is nog steeds Mn droom om een YouTube kanaal te beginnen waarin ik, samen met iemand die uit het land van het Knorr gerecht afkomstig is,een Knorr wereldgerecht klaar maak en ze dan dwangvoer aan een panel van mensen uit dat land.

Lijkt me genieten om een huilende Italiaan “risotto” te laten maken, een Surinamer te laten beseffen dat wij krieltjes met boontjes en wraps gewoon Roti noemen, een Argentijn chimicuri uit een zakje met zure room te zien bereiden. Zie het als een cultureel experiment.

87 likes

Weet niet of dat schending van de mensenrechten is hoor :flushed::flushed:

12 likes

Ohhh hee dat is best een goede, ik draag wek de goede maat maar het blijft vaak afzakken. Als ik zegmaar het bandje recht naar boven trek dan zit hij bijna al over m’n schouder. Weetniet of ik het goed uitleg. Vind gekruist alleen niet zo mooi…:see_no_evil: maar wel een oplossing misschien.

1 like

Dit kan je gewoon doen toch??? Anders doe ik het wel. Superleuk!!

1 like

Ik vind het leuk om te zien dat borritos bovenaan staat. Die maakte ik best vaak met een vriendin in de studententijd. Vooral die dipsaus is geniaal. Verder maakten we sowieso vaak van die “wereld” gerechten maar ik kan met alleen Turkse durum herinneren wat ik niks aan vond en Italiaanse lasagnette, wat wel oke is. Ik wou dat je dat dipsausje van Knorr burritos los kon kopen, althans die kruiden.

3 likes

Ja die saus daar doe ik het voor haha

Jaaa hoe kan die zo lekker zijn, we hadden nooit genoeg haha. Misschien moeten we Knorr mailen voor de ingrediëntenlijst.

1 like

Voor de mensen die fan zijn van Knorr burritos. Hoeveel eten jullie er dan? Er zitten er 6 in.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ik vreet ze allemaal alleen op

0 stemmers

Anoniem
Heb jij wel eens te maken gehad met huiselijk geweld?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

@HvO heb jij toevallig een documentje van alle wereldgerechten? :sunglasses:

3 likes

Precies dat. En ik kom altijd in de knoop als ik die gekruiste bh’s aantrek. (De struggles van een single vrouw haha)

3 likes

Haha ik ken het als een “racer back” in de zeldzame tijd dat ik nog sporte, ik neem aan dat je daar geen hulp bij nodig helpt om aan te doen/los te maken? Daar zijn ze wel op gemaakt. Ik doe echt altijd mijn bh bijna zelf los, of ik wel of geen vriend had. Weetniet, geen zin in dat gedoe ofzo daag. :hugs:

1 like

Wij eten zo’n verpakking met zn 2en leeg, dus 3 pp. 2 is wel echt te weinig.
Vind die indicatie voor hoeveel personen het zou zijn sowieso vaag. Bij burritos staat 2-3 personen en is t echt voor 2. Terwijl bij roti of kofta volgens mij ook 2-3 staat en het vet veel is voor 2

2 likes

Gadver die risotto is echt heiligschennis. Niks mis met Knorr wereldgerechten maar die risotto ughhhhhh. Burritos heb ik nog nooit gegeten haha.

5 likes

Diaclaimer: als je het nooit hebt gegeten stem dan wat je denkt dat je ervan zal vinden.

Ravioli uit blik?

  • Lekker
  • Lekker Vies
  • Vies

0 stemmers

Knakworst uit blik?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

Gehaktballetjes uit blik?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

Smack uit blik?

  • Lekker
  • Lekker Vies
  • Vies

0 stemmers

Bami of nasi uit blik?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

“Salade” uit blik met tonijn en groenten?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

Sardientjes uit blik?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

Groenten uit blik?

  • Lekker
  • Lekker vies
  • Vies

0 stemmers

Blikken of blozen?

  • Blikken
  • Blozen

0 stemmers

Blik…?

  • Vangen
  • Werpen

0 stemmers

… blik?

  • Vernietigende
  • Holle

0 stemmers

Waar bewaar je blikken?

  • Je ogen
  • De kast

0 stemmers

Blik op…?

  • Oneindig
  • De weg

0 stemmers

23 likes

Wie heeft er n.a.v. de Knorr poll ook een pak Knorr ingeslagen en klaargemaakt?

  • Ik
  • Ik niet
  • Nog niet maar ben ik wel van plan

0 stemmers

Heb net Burritos achter m’n kiezen, was helemaal vergeten hoe lekker dat was :drooling_face:

2 likes