Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ravioli, bami of nasi uit blik :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: wist niet eens dat dat bestond hahah

8 likes

Ik heb woensdag wereldgerecht roti gegeten, voorlopig wel weer genoeg. Anders had ik het was wel gekocht, want is 2e gratis zag ik.

@Zemraluani love de blikkenpoll. Knakworst :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

:rofl::rofl:
Ja ik heb het echt nog nooit gezien, maar ben benieuwd of het lekker is haha.

1 like

Ravioli uit blik is echt superlekker. Keer samen eten???

2 likes

Haha ja is goed!!

1 like

Mijn vriend heeft weleens bami uit blik gekocht vanwege makkelijk moeten eten door werk. Niet super maar volgens hem wel te doen met wat satésaus oid als je honger hebt.

1 like

Haha love dit

23 likes

Mijn schoonfamilie eet dit. En ze vinden het nog lekker ook. Maar goed, als ze dan eens zelf nasi maken dan gooien ze er gehakt door ipv ham en ei, dus smaak hebben ze sowieso niet.

3 likes

Ik HAAT olijven. Per ongeluk gestemd op de eerste olijf poll. :sweat_smile:

9 likes

Door al dat blikvoer moet ik ineens denken aan de schnitzel uit vacuumzakje die ik vroeger eens bij een vriendin thuis at :face_vomiting:. Vraag me af of dat nog bestaat.

5 likes

Omg hoe kunnen mensen nou geen zin hebben in olijven na al die olijf vragen

3 likes

Die saus is best goed na te maken!
Pakje zure room, paar eetlepels water bij, zout, peper, paprikapoeder, knoflookpoeder, chilipoeder.

5 likes

Je hebt een afspraak om acht uur. Het is een half uur rijden. Hoe laat vertrek je?

  • Eerder dan kwart over zeven.
  • Kwart over zeven.
  • Tien voor half acht.
  • Vijf voor half acht.
  • Half acht.
  • Vijf over half acht.
  • Later dan vijf over half acht.
  • Anders…

0 stemmers

Bedoel je niet half 8?

1 like

Jaaaa sjezus, stom. Ik pas t aan.

Ik heb nu op basis van de beschikbare info 07:15 geantwoord.
Dat half uur vraag ik me af, is dat ook zo in de spits? Dus is de tijd inclusief mogelijk drukte of file. En voor parkeren zou ik mezelf ook wel tijd gunnen. Of je weet dat er parkeermogelijkheden in overvloed zijn, dan zou ik me niet zo druk maken.

1 like

Met die blikken in je ogen

34 likes

@Zemraluani wat dacht jij, @anon18202522 is er ff niet dus nu ik ga lekker los :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

De korst van NY pizza is zo zo zoveel lekkerder dan die van Domino’s + je kan gratis extra knoflookpoeder op je pizza doen

4 likes

Ik bestel die pizza puur voor de knoflookolie op de korst #heaven. Het is echt bijna een verslaving.

5 likes