Maar hoe blijf je zo dan zitten?! Het lijkt alsof je naar achteren hoort te vallen, wat ik dus ook altijd direct doe als ik zo iets probeer
Ik zit vaak zo thuis, of het nou achter de pc is of op de stoel/bank. of met mān billen op mān voeten. Dag gezonde enkels, dag gezonde voeten
Na het zien van dit plaatje ben ik uit bed gestapt om het te proberen en ja, het lukt en zit inderdaad best chill
Mijn vriend gamet bijna elke avond en gaat daarom later naar bed dan mij. Het gamen op zich vind ik niet storend maar ik vind het zo jammer dat we haast nooit meer op hetzelfde tijdstip gaan slapen, ik mis die momenten. Damn you Fifa 19!
En dan ook met mān kont op de grond. Ik zat als kind blijkbaar vaak zo, mijn oma heeft het er nog over.
Oh ja nou ik heb een te dikke pens daarvoor
Soms vraag ik me af of ik de enige ben (nee, je bent nooit de enige!) met deze struggle.
Post jij wel eens in wat je even kwijt wilt?
- Ja
- Nee, ik wil nooit iets kwijt
- Nee, het topic gaat te hard voor mij
0 stemmers
Ja ik post wel en nee ik lees niet altijd alles, want het gaat me inderdaad vaak te snel
In het weekend meer, want meer tijd. Door de week is het moeilijk bijhoudenā¦
Haha dat is het bij mij ook denk ik. Allemaal de schuld van mijn ouders en hun Zuid Frankrijk vakantiewensen
Ik mis de optie alles, ik ben echt een vieze freak in dat opzicht. Iel.
Leek me dat je dan gewoon alle 5 de dingen kon aanklikken haha
Ja okƩ klopt, heb ik ook gedaan. Twijfelde wel over handen aan de grond als je staat. De rest gaat echt te makkelijk. Vind het iig wel een interessante vraag aangezien ik al een paar keer de stempel hypermobiliteit heb gekregen. Hoe kwam je er zo op?
Hier ook en de enige manier waarop ik niet naar achter val is heel hard mān matras vasthouden. Ik val echt direct om.
Ik heb daar een tijdje geleden naar gegoogled omdat ik wilde weten of ik misschien ook hypermobiel was. Omdat ik vroeger ook altijd met mn knieƫn overstrekt stond en niemand uit mn familie dat met je duim tegen je arm kon. Maar goed, bij mij blijft het bij die 2 dingen. Die andere kom ik wel in de buurt maar dat telt vast niet, haha.
Nu denk ik behouden, maar in āt voorjaar denk ik weg ermee
Permanente zomertijd sta ik niet achter, maar ik ben in ieder geval blij als er eindelijk een keuze gemaakt wordt en we van het verzetten van de klok af zijn.
Wintertijd houden en weg met de zomertijd.
Maar wintertijd is de āstandaardtijdā haha, de zomertijd is de bonus