Hoor ik dit niet te kunnen?
Edit: o gelukkig er zijn al meer mensen die het kunnen. Begon echt aan mezelf te twijfelen
Hoor ik dit niet te kunnen?
Edit: o gelukkig er zijn al meer mensen die het kunnen. Begon echt aan mezelf te twijfelen
Hoe vaak hij gamet lijdt niet tot irritaties, wel heel soms dat hij het stom weet te timen. Dan mag ie net een server in en dat duurt dan minimaal 20 minuten, terwijl we eigenlijk op het punt stonden ergens heen te gaan.
Maar dat is meer gewoon zijn algeheel slechte timemanagement waar ik me dan aan erger.
Dat noemen ze de asian squat toch? Probeer dat wel vaak maar na 3 sec val ik om of doet het pijn haha. Is dat eigenlijk beter voor je dan alleen op je tenen hurken ofzo?
Als ik thuis ben pak ik het met mān voeten op. Maar kan alleen zonder schoenen natuurlijk
Heb jij vandaag ruzie gehad?
0 stemmers
(Na zelf knallende ruzie te hebben gehad en in alle winkels/op straat ook alleen maar ruziënde mensen te hebben gezien⦠)
Ooohh zo met mn voeten bij elkaar kan ik t ook niet!
Ik kan wel redelijk lang gehurkt blijven zitten verder, zal vast komen door die eeuwige hurk wcās op vakantie in frankrijk
Ik val echt meteen naar achteren hahah
Maar hoe blijf je zo dan zitten?! Het lijkt alsof je naar achteren hoort te vallen, wat ik dus ook altijd direct doe als ik zo iets probeer
Ik zit vaak zo thuis, of het nou achter de pc is of op de stoel/bank. of met mān billen op mān voeten. Dag gezonde enkels, dag gezonde voeten
Na het zien van dit plaatje ben ik uit bed gestapt om het te proberen en ja, het lukt en zit inderdaad best chill
Mijn vriend gamet bijna elke avond en gaat daarom later naar bed dan mij. Het gamen op zich vind ik niet storend maar ik vind het zo jammer dat we haast nooit meer op hetzelfde tijdstip gaan slapen, ik mis die momenten. Damn you Fifa 19!
En dan ook met mān kont op de grond. Ik zat als kind blijkbaar vaak zo, mijn oma heeft het er nog over.
Oh ja nou ik heb een te dikke pens daarvoor
Soms vraag ik me af of ik de enige ben (nee, je bent nooit de enige!) met deze struggle.
Post jij wel eens in wat je even kwijt wilt?
0 stemmers
Ja ik post wel en nee ik lees niet altijd alles, want het gaat me inderdaad vaak te snel
In het weekend meer, want meer tijd. Door de week is het moeilijk bijhoudenā¦
Haha dat is het bij mij ook denk ik. Allemaal de schuld van mijn ouders en hun Zuid Frankrijk vakantiewensen
Ik mis de optie alles, ik ben echt een vieze freak in dat opzicht. Iel.
Leek me dat je dan gewoon alle 5 de dingen kon aanklikken haha
Ja okƩ klopt, heb ik ook gedaan. Twijfelde wel over handen aan de grond als je staat. De rest gaat echt te makkelijk. Vind het iig wel een interessante vraag aangezien ik al een paar keer de stempel hypermobiliteit heb gekregen. Hoe kwam je er zo op?