Stel hier je persoonlijke vraag #3

Voor wie een partner heeft (beetje op gevoel te beantwoorden):

• Mijn partner gamet zelden tot nooit
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt nooit voor irritaties/strubbelingen
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt soms voor irritaties/strubbelingen
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt vaak voor irritaties/strubbelingen

0 stemmers

(Ervan uitgaand dat van weinig gamen nooit irritaties komen :P)

Maar ik game “veel” en dat zorgt wel voor irritaties hahaha.

10 likes

Wil ik dit zien? Of moet ik niet eens gaan opzoeken wat het is?

Haha die poll moet er ook nog even komen dan :stuck_out_tongue:

1 like

Haha dat lijkt me zo leuk!

Hahaha, dit ook ja. Hoewel samen gamen bij ons ook wel tot irritaties kan leiden. Al dat ongevraagde advies, laat mij gewoon slechter zijn :frown:

3 likes

Mijn vriend gamet best veel, maar als ik bijv op de bank zit dan vraagt hij of ik tv wil kijken en als ik dat wil zet ie z’n game ook af.

Vriendjes van vriendinnen gamen echt de hele dag en ook online met vrienden via headsets en zitten de hele dag te schreeuwen, hun relatie lijdt daar ook echt onder, maar ik ben zo blij dat dat bij ons niet is.

2 likes

Welke soort sushi vind jij het lekkerst?

• maki
  • nigiri
  • sashimi
  • uramaki
  • temaki
  • chirashi
  • gunkan
  • iel nee sushi daar houd ik niet van

0 stemmers

Nog niet eerder meegepost hier, maar ik kreeg net veel commentaar op de manier waarop ik een pen van de grond opraapte (staand op één been in een soort zweefstand en m’n andere been naar achter), dus ik vond deze prangende kwestie wel een poll waard.

Buk jij ook wel eens zo?

Visuele ondersteuning

(In het echt een stuk minder sierlijk)

• Ja hoor, niets geks aan
  • Wat??? Nee

0 stemmers

Hoe raap jij iets kleins van de grond op?

• Ik ga door m’n hurken
  • Op één knie (huwelijksaanzoek-stijl)
  • Ik buig m’n rug
  • Met een prikstok

0 stemmers

Hangt er wel een beetje vanaf waar ik ben hoe ik iets opraap. Thuis buig ik gewoon (of hang ik als een debiel over de bank/stoel/whatever heen omdat ik niet op wil staan), maar buiten hurk ik netjes. Vaak omdat ik een rugtas om heb en die anders zo mooi m’n nek in duikt :sweat_smile:

8 likes

Als ik een jurkje of rokje aan heb ga ik door mijn hurken, wil nml niemand flashen :see_no_evil:

2 likes

Kun je op je hurken zitten met je voeten plat op de grond?

• ja
  • nee

0 stemmers

Hoor ik dit niet te kunnen?

Edit: o gelukkig er zijn al meer mensen die het kunnen. Begon echt aan mezelf te twijfelen :joy:

2 likes

Hoe vaak hij gamet lijdt niet tot irritaties, wel heel soms dat hij het stom weet te timen. Dan mag ie net een server in en dat duurt dan minimaal 20 minuten, terwijl we eigenlijk op het punt stonden ergens heen te gaan.
Maar dat is meer gewoon zijn algeheel slechte timemanagement waar ik me dan aan erger.

1 like

Dat noemen ze de asian squat toch? Probeer dat wel vaak maar na 3 sec val ik om of doet het pijn haha. Is dat eigenlijk beter voor je dan alleen op je tenen hurken ofzo?

1 like

Als ik thuis ben pak ik het met m’n voeten op. Maar kan alleen zonder schoenen natuurlijk

4 likes

Ik kan zo gerust een uur zitten, zit best relaxed :joy:

11 likes

Heb jij vandaag ruzie gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(Na zelf knallende ruzie te hebben gehad en in alle winkels/op straat ook alleen maar ruziënde mensen te hebben gezien
 )

Ooohh zo met mn voeten bij elkaar kan ik t ook niet!

Ik kan wel redelijk lang gehurkt blijven zitten verder, zal vast komen door die eeuwige hurk wc’s op vakantie in frankrijk :joy:

1 like

Ik val echt meteen naar achteren hahah

4 likes