Als je doucht, gebruik je dan een washand/douche puff of zoiets?
- Ja
- Nee, ik gebruik m’n handen
- Nee, ik douche nooit
0 stemmers
douche is een raar woord als je het meerdere keren achter elkaar schrijft
Als je doucht, gebruik je dan een washand/douche puff of zoiets?
0 stemmers
douche is een raar woord als je het meerdere keren achter elkaar schrijft
Maar dat is van toepassing in de winter en dat was sowieso al de standaardtijd. Ik kan me niet voorstellen dat we naar de zomertijd zijn gegaan omdat je anders in de zomer de hele dag geen daglicht zou zien?
Ik heb wel eens gelezen dat meer mensen voordeel hebben van dat extra uur ‘s avonds licht t.o.v. een uur ‘s ochtends, dat is denk ik ook een reden dat sommige lidstaten nu overwegen permanent voor de zomertijd te kiezen (waar ik zelf dus niet echt voorstander van ben, maar ik ben echt een ochtend-/wintermens ).
En ik las van de week dit https://www.scientias.nl/zomertijd/, maar dat zijn ook niet de meest betrouwbare onderzoeken.
Ik wil graag dat zomer en wintertijd behouden worden. Ik leef graag met het licht mee, en ik vond het heel moeilijk om de afgelopen dagen de dag te beginnen. Ik vind het een fijn systeem
Trouwens vet onhandig dat ieder Europees land dit apart gaat doen, hebben we net op het vasteland allemaal dezelfde tijdzone, wordt alles weer door elkaar gehaald.
Grauw tot blubber? Dit zou ik eerder verwachten na 3 maanden je haar niet wassen gecombineerd met modderbaden, in plaats van na 3 dagen.
Hoe veel lieg je?
(anoniem)
0 stemmers
Ik was mijn haar 1x per anderhalve week met een shampoobar en ik denk 2x met baking soda. Maar ik kijk nooit naar het ‘spoelwater’?
Ja ik vraag me nog wel af of het economisch nadelen zou hebben als we straks niet meer in dezelfde tijdzone zouden zitten als Duitsland. Het zou dan maar een uur schelen, maar toch.
Ik denk niet dat dat gebeurt, dat we een andere keuze maken dan Duitsland, maar ik ben wel benieuwd of dat uit zou maken.
Ik denk dat iemand die kiest voor nooit, ook liegt bij het invullen van deze poll.
Maar wacht hoe doe je dat dan? Want ik sta met m’n hoofd naar achteren gekanteld als ik m’n haar was – als ik dan naar beneden ga kijken stroomt het allemaal in m’n ogen?
Hahaha ja exact wat ik ook dacht!
Haha ik zal het eens proberen! Maar ik heb een vrij donkere vloer in mijn badkamer dus ik weet niet of ik het goed kan zien.
Maar wat moet ik me bij vies spoelwater voorstellen? Of misschien is de vraag eigenlijk WAT DOE JIJ MET JE HAAR ??
Ik ben benieuwd of mijn gevoel van veiligheid overeenkomt met dat van jullie. Ga er bij de volgende zaken even vanuit dat het in jouw leefomgeving is, behalve als er iets anders bijstaat.
Voel je je veilig genoeg om de volgende zaken in je eentje te doen, afgezien van of je alert bent of niet:
0 stemmers
Enige keren dat het spoelwater ranzig is, is wanneer ik naar een meerdaags festival ben geweest waar constant zand opstuift etc.
Hahahah mijn beste vriend en ik doen dat altijd
Wat interessant, ik ga hier een keer op letten misschien is mijn spoelwater ook altijd grauw maar heb ik het nooit opgemerkt !!
Roze of paars?
0 stemmers
De vloer van mijn douche is zwart dus ik zie dat niet
Ik ben er na meer dan een halfjaar samen ofzo pas achtergekomen dat mijn vriend wanneer we niet samen zijn blijkbaar in zijn vrije tijd gamet??? Toen ik op vakantie was heeft hij een spel uitgespeeld en de laatste tijd heeft hij het af en toe over spellen die uit moeten komen, maar als we samen zijn speelt hij letterlijk nooit. Dat vond ik wel bewonderingswaardig, aangezien we sinds het begin praktisch samenwonen.
Heb jij last van deze storing?
0 stemmers