Wij hebben een deksel op de wasmand, daar gooi ik hem bovenop.
Haha! Ik snap je ergens wel⊠ik gebruikte vroeger ALTIJD washandjes, was ook altijd de enige van de groep die ze meenam op vakantie, maar ik ben langzamerhand dus gewoon gestopt met ze gebruiken
Gebruik alleen 1x in de maand ofzo een washand als ik een gezichtsmasker eraf moet halen.
Dit washandjesgedoe doet me ook denken aan deze harde, stroeve ondingen, wegwerpwashandjes:
Heb jij ooit zoân wegwerpwashand gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, wat vind/vond je ervan?
- Fijn
- Neutraal/vind er niet echt iets van
- Kut
- Ik heb ze nooit gebruikt maar wil wel stemmen
0 stemmers
Oh die dingen doen me aan vakantie denken. Ik vond ze echt kut.
Huh dat is met handoeken toch ook zo?
Handdoeken zijn bij mij een beetje vochtig niet kletsnat na gebruik
Plus die gebruik ik meer dan 1x dus als ik een nieuwe pak is de vorige inmiddels opgedroogd en gooi ik hem in de was
Oh ik knijp washandjes altijd eerst uit tot ze even vochtig zijn als gebruikte handoeken. Alleen ze hebben een kleiner oppervlakte dus ze zijn eerder droog, geen last van nare luchtjes dus
Nu het toch over huishouddingen gaat. Vieze (en natte) vaatdoekjes, wat doe je daarmee?
-
- Weggooien
-
- Uitwassen met de normale was
-
- Uitwassen met beddengoed
-
- Uitwassen in een kookwas met alleen vaatdoekjes en theedoeken
-
- Ik gebruik geen vaatdoekjes
0 stemmers
Ik heb hetzelfde! Ik douche meestal 's avonds ipv 's ochtends en ik heb ook echt een washandje nodig om mn make-up er af te halen.
Mn lichaam wassen doe ik wel gewoon met douchegel en mn handen
Hahaha ja! Op vakantie neem ik ook altijd washandjes mee. Ik vind dat toch gewoon het fijnste.
Had ik ook in het begin! En ik vond het geâkriebelâ aan mijn tanden ook irritant? Een te harde druk ouzo. Maar inmiddels heb ik er ook geen last meer van!
Ik gebruik thuis een douchepuff en als ik een weekendje weg ga, neem ik ook altijd een washandje mee!
Uitwassen bij mijn handdoeken!
Ik heb voor âUitwassen met beddengoedâ gestemd, omdat ik zowel mijn beddengoed als vaatdoekjes op 60 graden was (net als handdoeken, washandjes, keukenhanddoeken, theedoeken, katoenen ondergoed).
Ik ook om deze reden!
Ik sport eigenlijk om alle drie de redenen: vind het leuk (maar niet altijd), wil spiermassa en aankomen, maar ik âmoetâ het ook doen van mezelf om met stress te dealen. Ik ben door een gebeurtenis in een situatie terecht gekomen waarin ik dagelijks paniekaanvallen kreeg, in diezelfde periode moest ik mijn bachelor scriptie schrijven. Toen ben ik begonnen met krachttraining en nu doe ik ook af en toe boksen, 4x per week maar liever vaker. Ik ben ervan overtuigd dat ik nooit mijn diploma had gehaald als ik niet zoveel had gesport en dus niet had kunnen ontstressen. In die zin heb ik het sporten echt ânodigâ
Ja vooral combinatie met sterk aanwezige mimiek is lastig soms. Maargoed, vriendinnen komen wel altijd naar me toe voor een eerlijk oordeel.
Ben jij ooit slachtoffer geweest van een misdrijf?
- Ja
- Nee
- Misschien, ik twijfel of het om een misdrijf ging
0 stemmers
Is de dader ervoor veroordeeld?
- Ja
- Nee, want ik heb geen aangifte gedaan
- Nee, want hij is nooit gevonden
- Nee, er is geoordeeld dat dit niet mogelijk of nodig was
0 stemmers
Edit: oeps, automatisch âhijâ ingevuld, maar het kan natuurlijk ook om een âzijâ gaan.
Voor de vrijgezellen onder ons: Zie je ook tegen de december feestdagen op?
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers