Ik weet ook niet zo goed of ik wel kan kijken naar de bak als ik m’n haren was. Vroeger wilde ik altijd per se een washandje voor m’n ogen als ik m’n haren waste omdat ik bang was dat er shampoo in m’n ogen zou komen vind dat gevoel echt naar
De dingen die ik niet heb aangevinkt, is meer ondat ik dat nooit doe/ nooit voorkomt.
Niet omdat ik me in die situaties onveilig voel
Wat drink jij doorgaans ‘s ochtends als je uit bed komt?
- Koffie
- Thee
- Water
- Drinkyoghurt (optimel etc)
- Een soort melk
- Frisdrank
- Ranja
- Een smoothie
- Een soort vruchtensap
- Niks
0 stemmers
Ik kan niet liegen, hoe graag ik ook zou willen. Zorgt ook wel voor problemen als iemand vraagt of ik ergens wat van vind met de verwachting dat ik een positief antwoord geef.
Ik moet ook vaak niezen dan. Echt mega handig
Ik doe al die dingen wel ook al voel ik mij niet bij alles veilig maar ik wil mij daardoor niet laten tegenhouden. Maar moet ik daar dan alsnog op stemmen of niet haha.
Bruisend water. Heb water gekozen omdat ik dat niet echt frisdrank vind maar ik drink dus altijd water met prik, nooit zonder.
Nog even inhakend op de washand-vraag. Ik weet dat washandjes uit zijn tegenwoordig, maar ik snap het niet! Ik kan echt niet zonder. Als ik onder de douche mijn gezicht niet met een washand was (dus eigenlijk licht scrub) dan heb ik het gevoel dat er een ‘laagje’ achterblijft op mijn gezicht. Ook als ik wel een facewash gebruik. Ik verdraag dat gevoel gewoon echt niet en voel me dan ook minder schoon. Het heeft waarschijnlijk gewoon met mijn huidtype te maken, dat er een laagje vuil/vet op mijn gezicht achterblijft. Maar ik kan toch niet de enige zijn? Het voelt pas weer lekker glad als ik er even met een washand overheen ben geweest, maar douchen zonder… brrr, I just can’t. Maar ik ken dus niemand in mijn omgeving die ook zo hecht aan de washand. Hier iemand?
Ten tweede denk ik altijd: als je je lichaam wast met bv. douchegel zonder washand, dan was je je dus niet, maar dan smeer je je ermee in en spoel je het daarna weer af…
bruistablet met vitamine c+d
Mijn vriend wilde graag een elektrische tandenborstel kopen toen we gingen samenwonen, met het idee dat we dan ieder een eigen borsteltje konden gaan gebruiken i.p.v. allebei een eigen handtandenborstel. Maar ik haaaat elektrisch poetsen dus omdat mijn neus en lip dan gaan kriebelen, hij begreep daar echt helemaal niks van haha. Maar is zo’n naar gevoel want het is niet echt een kriebel of jeuk die je weg kan krabben, komt echt vanaf binnen in je huid lijkt wel door die trillingen.
Dat zou betekenen dat wanneer je je handen wast je ook niet echt je handen wast.
Hm, daar zeg je wat. Echt schrobben kun je iig niet. Maar handen wassen doe je meestal wat grondiger? Minder oppervlak waar je meer tijd aan besteedt?
Ik was mijn gezicht onder de douche ook met een washandje maar mijn lijf niet haha
Yes! Nog iemand! Gezicht is echt een must, mijn lichaam is meer omdat ik dan toch al met een washand in de weer ben.
Maar als ik eens bij vrienden of familie slaap dan worden er geen standaard washandjes meer aangeboden tegenwoordig. Ook als ik een weekendje wegga met een vriendin dan ben ik altijd de enige die trouw een washandje meeneemt… Voel me dan zo gek, ben ik de enige haha?
je bent nooit de enige hier haha
#teamwashandje
Ja ik heb dit ook. Voel me echt niet schoon zonder een washandje te gebruiken. Wij thuis noemen het altijd een wasdoekje trouwens.
Op vakantie neem ik ook altijd een voorraad mee. Hoe kun je schoon worden met alleen je handen als je ook zweet/zonnebrand crème gebruikt enzo? Ik snap het niet.
Bij mijn ex hadden ze ook nooit wasdoekjes en daar had ik ook een eigen voorraad gemaakt. Uiteindelijk hebben ze toen ook zelf alles gekocht omdat ze het toch ook wel fijn vonden.
Ja, dit heb ik ook. Ik kan het niet en mijn gezicht spreekt altijd boekdelen. Aan de ene kant zie ik dit als een goede eigenschap, maar aan de andere kant zou ik bepaalde dingen toch wat beter willen/moeten verbergen (hoe ik me soms voel op werk, wat ik van bepaalde mensen denk)
je kunt toch met je hand draaiende bewegingen maken ? al dan niet met sop? = wassen
ik vind washandjes kut omdat ze je dan ergens helemaal zeiknat ergens moet ophangen/drogen in de badkamer en ze vallen dan altijd op de grond
Hoevaak per week sport je?
- 1x
- 2x
- 3x
- 4x
- 5x
- 6x
- 7x
- Meer dan 7x
0 stemmers
Wat voor soort sport?
- Zelfstandig (fitness, hardlopen, fietsen)
- In groepsverband (groepslessen, boksen, bootcamp)
- Teamsport (tennis, voetbal)
0 stemmers
Waarom sport je?
- Omdat ik het leuk/fijn/rustgevend vind
- Omdat ik mijn lichaam wil veranderen (sterker worden, afvallen, betere conditie)
- Omdat het moet (medisch? I dont know)
0 stemmers
Sport je ook in het weekend?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ja, dat klopt natuurlijk wel. Maar als ik mijn gezicht al niet schoon krijg met alleen mijn handen… Met een washandje is het gewoon wat effectiever vanwege het ruwere oppervlak.