Een nieuwe naam met een soort variatie op mijn oude avatar dacht ik.
EGF deed ik nooit op mijn telefoon, FF alleen maar
Een oude naam met avatar van mijn vorige naam
Wat @Evenveel zegt. Hoe dit forum werkt is gewoon veel handiger en vrijer. Daarnaast vind ik de sfeer hier ook wat luchtiger en zijn er meer interessante topics dan op EGF.
Omg ja met die kleine salami en de bubbels in de bodem. Mis die echt.
Jaaaa ik mis deze!
Lijkt hier veel actiever… dus meer te lezen en tijd door te brengen
Welk koffieapparaat gebruik je thuis?
- Filtermachine
- Bonenmachine
- Nespresso (voor cupjes)
- Dolce Gusto
- Senseo (voor pads)
- Ik gebruik alleen oploskoffie
- Ik gebruik geen koffiemachine
0 stemmers
Ik gebruik dit!
Als ik bij de kapper zit
- vind ik het leuk om met de kapper te kletsen
- hoop ik dat het zsm weer voorbij is zodat ik geen ongemakkelijke praatjes meer hoef te houden
- mijn kapper praat niet
0 stemmers
wat een elegante oplossing dit… hoe heet zoiets?
Volgens mij heet het een ‘Pour Over’
ik heb ook nog een cafetiere
Ik wil graag een keratine behandeling met Jean Paul Myne (is een merk) , ik ging een beetje op youtube kijken. Toen zei zo’n meisje dat het 11u had geduurd. Ok doei, dat is teveel small talk voor een dag.
Haha, ik heb dit ook laten doen en het duurt inderdaad een volle werkdag maar ik heb het geen moment awkward gevonden. Dat spul moet ook intrekken en zo, dus er zijn ook momenten dat je gewoon even kan lezen of zo
Ik heb wel vaker stijlbehandelingen gehad, meestal duurde dat zo’n 4 uur. Maar echt 11uur lang?! Zolang is de kapper niet eens open. Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel krul van mezelf dus ik denk/hoop dat dat wel scheelt in tijd.
Als Nederlander, je moet emigreren naar 1 van onze buurlanden. Welk land kies je?
- België
- Duitsland
0 stemmers
Nu ben ik benieuwd wat er wordt gekozen als de grote landen uit Europa erbij komen!
Deze turkse pizza’s zijn om te smullen!
Liever vandaag dan morgen