Geen idee hoe mijn vriend dat doet
Ik ben lid van de vakbond, omdat de cao onderhandelingen in mijn branche niet liepen. Om een stakingsvergoeding te krijgen moest ik lid zijn en omdat je ook een deel van je lidmaatschapskosten kan terugvragen was lid worden wel het voordeligst.
Mijn vader is/was echt superlang lid van de vakbond, dus die vond het wel mooi dat ik ook lid werd
Oh, haha, ik legde de link niet met je post daarvoor, sorry. Ik heb geen tv, dus ik heb echt geen flauw idee wat er uitgezonden wordt, laat staan op de Nederlandse televisie.
Ik heb niet eens een cao, dus waarschijnlijk ook geen vakbond denk ik
Ik heb eerst een beugel moeten dragen die mijn bovenkaak breder maakte (wat een hel) en daardoor kreeg ik een spleetje tussen mijn voortanden! Daarna kreeg ik een normale beugel en sindsdien staan ze weer tegen elkaar.
Dit had ik ook, lekker zelf met de hand je beugel aandraaien zodat je bovenkaak opengetrokken wordt! Die spleet was ook zo breed dat ik mān volledige vinger ertussen kon stoppen
Wat wel leuk was, was dat die beugel echt een volledige zilveren laag om 4 van je tanden zette, waardoor mensen soms dachten dat ik dat ter versiering aan mn tanden had laten doen.
Ja, ik had precies dezelfde. Ik heb ook echt een beschamend verhaal⦠Tegen het einde van mijn kaakverbredende periode stond die beugel best ver āopenā in mijn gehemelte. Ik had een leuke jongen leren kennen en hij waren op ādateā. Toen hij me weer thuis afzette, zoenden we. En toen bleef zijn tong aan dat blokje hangen :ā) Het was echt een drama. Hij raakte in paniek, trok zichzelf los, het begon het te bloeden en is hij heel hard weggefietst. Nooit meer wat van vernomen⦠Ik bleef alleen achter als geshockeerde 13 jarige.
Nouja we zien elkaar geregeld en dan hebben we het heel leuk enzo, en de kaartjes zijn wel prijzig. Maar dat vind ik het wel waard, ik weet ook niet iets kleins wat ik aan hem kan geven waar hij iets aan heeft of waarde aan hechtā¦
Ik keek het dus aldoor op youtube maar opeens komen de afleveringen er niet meer opā¦
Klopt je moet nu op sbs6 terugkijkenā¦
Niet via pm. Hieronder vind je hoe je een aanvraag kunt doen:
Oh, sorry, dan herinnerde ik het me verkeerdā¦
Ik ben lid van de vakbond omdat ik in mijn vak nog wel eens specifiek juridisch advies nodig kan hebben. Lidmaatschap kost bijna niks overigens en het gevoel dat ze achter me staan is wel fijn.
Dan gewoon doen toch? Ik vind het in ieder geval heel lief. En als je er zelf ook heen wilt, dan is het helemaal mooi (en ook een beetje een kado aan jezelf).
Kijk je nog wel eens op social media van je ex(en)?
- Ja
- Nee
- Mijn ex heeft geen sociale media
0 stemmers
Ik werd 14 en mān verjaardag werd gevierd toen ik tegen mān moeder zei: ādit hoeft van mij niet meer hoorā¦ā
Sindsdien nooit meer mān verjaardag gevierd.
Ja via die stomme KIJK app
Er wonen 0.0 kinderen waar ik woon. Alleen maar studenten, starters en gekkies. Bestwel een verademing.
Poets jij je tong?
- Ja
- Nee
- Ik gebruik een tongschraper
0 stemmers
Bij ons hebben ze in een bepaalde wijk ook zoān soort systeem. Iedereen daar kreeg een pamflet in de brievenbus en als je mee wilt doen moet je die voor het raam hangen.