Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik vind dit zo gek, want dan komt er slechts een gezin langs je deur? Of is dit een initiatief van een groep ouders ofzo? Verwachten ze dan dat je voor ze thuisblijft om de deur open te doen?

Bij mijn ouders in de buurt worden op volgens mij alle basisscholen ook lampionnen gemaakt voor sint Maarten dus dan weet je dat je kinderen kan verwachten. Maar bij Halloween is dat niet zo dus hoe gaat zoiets dan, nemen mensen gewoon het initiatief om die avond de straat op te gaan? Je kan wel considerate zijn, maar ik vind het ergens ook weer niet considerate dat je zoiets verwacht van al je buren terwijl het niet echt een ding is. Maar misschien ben ik ook zuur

Ik draag echt alleen als het boven de 25 graden is geen sjaal geloof ik, ook als het mooi weer is heb ik vaak toch een dun sjaaltje om. Heb ook een flinke verzameling sjaals inmiddels :grimacing:

4 likes

Dit heb ik ook! Ik draag ook meestal een sjaal of het nou dik of dun is.

1 like

Er stond geen afzender onder, dus ik denk niet een groep uit de buurt, denk inderdaad gewoon 1 gezin. Wij hebben eigenlijk nooit snoep in huis en dat ga ik ook niet in huis halen. Ik vind het ook maar een beetje raar inderdaad.

2 likes

Ik vind dit echt bizar. Zou het nog begrijpen als je dit aan familie of bevriende buren zou vragen.
Ik zou ook zeker niets in huis halen. En ook niet open doen.

1 like

Ik kreeg toevallig laatst een folder in de bus van HBO Querido met het verzoek geen geld te geven aan de daklozen in mijn buurt (zit naast een opvang), dus sindsdien doe ik het nooit meer.

1 like

Haha wtf?? Please be considerate ?? Wat een brutaliteit.

2 likes

Vind het zelf niet mooi omdat ik vroeger gepest werd om mijn voortanden en nu dus alleen die perfecte gebitten mooi vind :see_no_evil:

Kom dan vooral niet bij ons in de gemeente wonen, waar de SGP regeert en dergelijke feesten niet zijn toegestaan :woman_shrugging:

4 likes

Laat antwoord maar ik ben 2 jaar lang naar 0 hoorcolleges geweest want lui en nu ga ik al 2 maanden naar ze allemaal!!! Ben echt trots op mezelf

11 likes

Ja zoiets doen ze hier ook geloof ik!

@Zemraluani ooohh jullie zijn wel aan de leefstraat ontsnapt, hier is het al 3 jaar ellende :weary:

1 like

Wij gingen vroeger zingen met oudjaar. Ik merk echt wel dat het tegenwoordig veel minder populair is… Snap echt niet waarom want het was zo leuk.:disappointed_relieved:

alles, maar zeg dat het onnodig is pls
dan scheelt het me weer ā€˜moeite’

nouja als nu al zoveel mensen alleen op lichtknop stemmen en ze leven nog, dan weet ik wel genoeg

6 likes

Ik heb een vraag! Ik heb nu meer dan 50 posts en zou heeeel graag mee kletsen in het zwanger en kind subforum, maar hoe kom ik hier? Zit me echt rot te zoeken :upside_down_face:

Het peertje vervangen bedoel je? Of echt een lamp ophangen? In dat tweede geval wel met de electriciteit eraf, nadat ik mezelf een keer een flinke schok heb gegeven. Had zo’n heel handig schroevendraaiertje met een lichtje erin, en het lichtje bleef uit toen ik hem tegen het kroonsteentje duwde, dus ik dacht dat ik good to go was. Tot ik dus bijna van mn ladder donderde en bleek dat het lichtje stuk was…

5 likes

Ohh hahah dan ook alleen de lichtknop!

PM naar @ moderators sturen volgens mij (even zonder ze daadwerkelijk te taggen en te alarmeren, maar @ en moderators aan elkaar natuurlijk bij de PM)

Soms doe ik niet eens de lichtknop uit, omdat ik vaak te lui ben om het peertje te vervangen en ik dan niet meer weer of die uit of aan stond. Still alive though

7 likes

Dat kan prima met gewoon de knop uit. Kan volgens mij zelfs met de knop aan, zolang je alleen het glas aanraakt bij het indraaien, zonder schokken. Alleen gaat 'ie dan wel meteen aan, dus kun je jezelf wel verblinden…