Stel hier je persoonlijke vraag #3

nouja als nu al zoveel mensen alleen op lichtknop stemmen en ze leven nog, dan weet ik wel genoeg

6 likes

Ik heb een vraag! Ik heb nu meer dan 50 posts en zou heeeel graag mee kletsen in het zwanger en kind subforum, maar hoe kom ik hier? Zit me echt rot te zoeken :upside_down_face:

Het peertje vervangen bedoel je? Of echt een lamp ophangen? In dat tweede geval wel met de electriciteit eraf, nadat ik mezelf een keer een flinke schok heb gegeven. Had zoā€™n heel handig schroevendraaiertje met een lichtje erin, en het lichtje bleef uit toen ik hem tegen het kroonsteentje duwde, dus ik dacht dat ik good to go was. Tot ik dus bijna van mn ladder donderde en bleek dat het lichtje stuk wasā€¦

5 likes

Ohh hahah dan ook alleen de lichtknop!

PM naar @ moderators sturen volgens mij (even zonder ze daadwerkelijk te taggen en te alarmeren, maar @ en moderators aan elkaar natuurlijk bij de PM)

Soms doe ik niet eens de lichtknop uit, omdat ik vaak te lui ben om het peertje te vervangen en ik dan niet meer weer of die uit of aan stond. Still alive though

7 likes

Dat kan prima met gewoon de knop uit. Kan volgens mij zelfs met de knop aan, zolang je alleen het glas aanraakt bij het indraaien, zonder schokken. Alleen gaat 'ie dan wel meteen aan, dus kun je jezelf wel verblindenā€¦

Dank je! Ga ik doen!

Ik bedenk me opeens dat een peertje zo heet omdat het de vorm heeft van een peer? Heel logisch maar had er nooit over nagedacht haha.

18 likes

Omg, revelatie

Hou jij van jezelf?

  • Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ik had dit een paar jaar geleden, toen ik het draadje nog achter mn tanden had. Sinds die eruit is heb ik ook geen spleetje meer. Heel apart (had mn beugel juist oa ivm het spleetje tussen mn tanden)

Mijn (ex?)vriend is binnenkort jarig en ik ook en we hebben afgesproken om geen grote cadeaus aan elkaar te geven omdat hij niet veel te besteden heeft en het dan niet ā€˜eerlijkā€™ is naar mij toe. Nu willen we allebei heel graag naar een concert toe en ik had het idee om als verrassing kaartjes te kopen en dit met zijn verjaardag te geven. Maar ik twijfel een beetje omdat ik hem niet rot wil laten voelen omdat ie niet iets duurs voor mij kan kopen, ook al maakt mij dat helemaal niks uit en dat heb ik hem ook vaak zat gezegd. Ik weet ook dat hij heel blij zal zijn met die kaartjes maar toch weet ik het nietā€¦ Dus wat zou jij doen?

  • Kaartjes kopen
  • Geen kaartjes kopen maar iets kleins
  • Eerst overleggen wat hij ervan vindt en dan eventueel kaartjes kopen

0 stemmers

Het is in die zin ook eigenlijk een cadeautje voor jezelf en alleen maar leuk(er) als hij met je mee kan. Goede onderbouwing, toch :grin:?

2 likes

Ja dat had ik er nog bij kunnen zetten, maar het is dan inderdaad een cadeautje voor ons samen!

1 like
  • Ik ben niet bij een vakbond
  • Ik ben gewoon lid van een vakbond
  • Ik ben actief bij een vakbond

0 stemmers

Ik denk dat dit in NL niet zoā€™n ding is als in BelgiĆ«? Ben in ieder geval wel lid maar doe er niks mee ofzo. Heb al getwijfeld om mijn lidmaatschap op te zeggen maar krijg uiteindelijk wel een groot deel van het lidgeld terugbetaald via mijn werkgever dus het is geen heel grote kost.

2 likes

Heb je zin in Kerst?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel zin in de versieringen, verlichting en kerstkransjes, geen zin in de kerstdagen zelf

6 likes

Wat is zegmaar het verschil in budget? Zijn de kaartjes erg veel duurder dan ā€˜iets kleins als verjaardagskadoā€™ of niet?
En wat is nu precies jullie relatie? Ex of
vriend (zou voor mij wel uitmaken welke de overhand heeft denk ik). Kan hij wel de kosten van een avondje uit missen? Kun jij het makkelijk missen/betalen?