Ben ik de enige die nergens (meer) op kan stemmen?
Ik heb ongeveer heel de maand oktober met koortslip rondgelopen, hij was net bijna genezen en toen kreeg ik opnieuw blaasjes. Het laatste korstje is nu net sinds gister niet meer zichtbaar
Ik heb hier net nog op gestemd.
Ik vind het leuk en niet te duur, maar ik heb het gewoon niet nodig/vind het niet leuk genoeg om het te kopen.
Ik wist niet eens dat ze een collectie hadden, tot jouw post
Ik heb alleen een regenjas in maat 164 of 173 ? Maar dit is een regenjas die 90% van de duitsers hier heeft dus misschien is het geen kindermaat maar een duitser maat
Ik heb een kantoorbaan, maar werk in een installatiebedrijf op de HR afdeling. Vind het heel belangrijk benaderbaar te zijn voor alle collega’s, dus zit meestal gewoon in een spijkerbroek met een trui - wel een beetje leuk zeg maar, maar niet in colbert/blouse combinatie.
Als ik een belangrijke presentatie moet geven of veel afspraken met externen heb stem ik het daar wel op af. Al zijn externen soms ook monteurs/techneuten die gewoon in werkkleding komen. Best fijn want ik zelfs al heb ik een blouse en colbert aan dan zie ik er vaak alsnog casual uit.
Moeilijk, representatief en netjes zijn voor mij anders. Ik ben wel heel vrij in wat in aan mag/kan/de ongeschreven regel is. Maar daarin kies ik wel voor hetgeen waar ik me fijn in voel en met de activiteiten van de dag. Verzorgd is daarin het belangrijkst denk ik.
Ik draag geen mantelpakjes, maar het is wel representatief. Verwassen of baggy spijkerbroeken zouden niet echt worden gewaardeerd. Ook kleding met scheuren, ookal hoort het, niet. Slippers, korte broeken en/of te korte rokken niet. Maargoed, dat is kleding die ik zelf niet echt in een zakelijke omgeving vind passen en voel ik me daardoor ook niet mee belemmerd.
Ik denk dat het scheelt dat we een jong team hebben. Mijn bazen zijn 25 en 26. Afgelopen zomer liepen zij ook gewoon in korte broek, omdat het zó warm was op kantoor.
Ik ben vooral blij dat ze mij vrij laten in wat ik aan wil. Kijk, ik zal niet in mijn joggings broek aankomen op het werk, maar ik kan wel zelf kiezen. Een broek met gaten zou geen probleem zijn, ookal heb ik deze niet haha
Nouja, het ligt in totaal natuurlijk ook aan je werkgever/je functie/de omgeving/evt. type klanten etc.
Ik probeer nu te bedenken wat eigenlijk netjes/representatief is op mijn werk. Genoeg mensen die gewoon in een spijkerbroek met een wijde trui zitten, en zelf kies ik ook altijd voor comfortabel. Ik denk dat het met mijn doelgroep zelfs averechts werkt als je netjes (bijv. blouse en blazer) op het werk verschijnt.
Ik ken Moschino niet echt, maar ben wel dol op dit filmpje. Die knipoog hahaha
Omg, ik klikte om terug te gaan naar die post en zag Ma Flodder. Dacht echt wtf?!
Maar eens met Emilia Clarke nu ik het zo zie.
Snurken, veel en ongezond eten, scheten laten, luiheid
Vloeken/roepen als hij aan het gamen is, mennnnnnnn dat is verschrikkelijk. Het ligt ook altijd aan FIFA zelf of de internetverbinding, tuurlijk
Zijn kaken maken zoveel herrie als hij eet. Zo soppig. Iel. En hij eet echt altijd dus het is nogal een stoorzender.
Spijkerbroeken kopen met lichte wassingen. Vind dat zooo lelijk.
Roken, lui zijn en heel veel gamen.
Ik doe het dan meestal niet, maar heb inmiddels heel awkward wel eens dat er mensen na mij binnenkwamen en dat ik dan heel ongemakkelijk terugloop naar dat ding om toch maar te pakken.
En ik leer er nog steeds niet van, want ik blijf het maar niet doen als er verder niemand staat.