Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ja als hij uit een glas drinkt doet hij iets raars met z’n bovenlip waardoor je z’n tanden heel raar ziet, dan lijkt hij op dit hondje :confounded:

Haha ik voel me nu wel een beetje lullig maar op alle andere momenten vind ik hem wel heel knap :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

86 likes

Hij draagt binnen altijd teenslippers (ook met sokken erin) en hij snuit zijn neus op een heel irritante manier haha

3 likes

Ik heb best wel een droomman, maar mijn nummer 1 ergernis is toch wel dat hij langzaam is. En ik doe alles snel EN heb geen geduld. Echt een gezamenlijk ding dus haha.

O, en hij kan niet koken. Droogde bijna op toen ik hem een keer een ui zag snijden (ofwel eerder slachten.)

16 likes

Mijn vriend gaapt bovengemiddeld veel en hij heeft ook een vervelend einde van zijn gaap. Iets als “ggggg”.

2 likes

Dit inderdaad :face_with_raised_eyebrow: En snurken.

1 like

Robert Jensen komt vanavond weer op tv met een “personalityshow”.
Ga jij kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben

• Bloeddonor
  • Bloedplasmadonor
  • Stamceldonor

0 stemmers

Bloeddonor, alleen nu even niet, want heb redelijk recent een tattoo laten zetten, dus ik mag even niet.

Edit: Net een setje aangevraagd om me te registeren voor stamceldonatie. Wilde ik sws al een tijdje doen en je poll herinnerde me eraan. Dankjewel!

Helaas te dunne aderen om bloed te doneren dus ik ben afgekeurd =(

Roken, hij heeft een kort lontje (met name in het verkeer), hij is ongeduldig en (in huis, op het werk niet) vrij lui. :thinking:

Smekken tijdens het eten :weary:

En we zijn net thuis en hij speelt een spelletje op zijn telefoon. Ik merk dat het niet goed gaat want hij blijft heel de tijd diep zuchten. En dat vindt ik zoooo facking irritant. Boi calm down.

Geld krijgen van zn ouders, afspraken op het laatste moment afzeggen

Als ik seks heb met mijn partner/seksbuddy laat ik hem klaar komen op/in

• Het condoom
  • In me
  • Het gezicht
  • Je mond
  • Je borsten
  • Je billen
  • Overig (specificeer)
  • Hij komt meestal niet klaar
  • Ik heb geen actief seksleven

0 stemmers

je mist er nog eentje :speak_no_evil:

1 like

Wat dan haha
In een vaatdoek ;p

9 likes

hahahaha
in de poep

2 likes

Is toch ook “In me”

2 likes

Lastig, ik werk met kinderen op verschillende externe locaties en heb soms ook bijvoorbeeld schoolgesprekken met meerdere partijen. Moet er dus wel representatief uitzien maar niet te netjes (jasje met blouse en nette broek zou best een beetje overdressed zijn). Meestal draag ik dus een jeans met trui (nettere), bloes of shirtje en dan bijvoorbeeld niet al te grove bikerboots. Of een jurkje met blote benen of panty als het koud is en sandaaltjes/sneakers/boots.

1 like

zit wat in

3 likes

Beetje lui zijn, scheten laten, hele avond met zijn gsm bezig zijn ipv met mij (bv gezellig tv kijken), wc niet schoonmaken, …