Stel hier je persoonlijke vraag #3

Hou jij van jezelf?

  • Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ik had dit een paar jaar geleden, toen ik het draadje nog achter mn tanden had. Sinds die eruit is heb ik ook geen spleetje meer. Heel apart (had mn beugel juist oa ivm het spleetje tussen mn tanden)

Mijn (ex?)vriend is binnenkort jarig en ik ook en we hebben afgesproken om geen grote cadeaus aan elkaar te geven omdat hij niet veel te besteden heeft en het dan niet ā€˜eerlijkā€™ is naar mij toe. Nu willen we allebei heel graag naar een concert toe en ik had het idee om als verrassing kaartjes te kopen en dit met zijn verjaardag te geven. Maar ik twijfel een beetje omdat ik hem niet rot wil laten voelen omdat ie niet iets duurs voor mij kan kopen, ook al maakt mij dat helemaal niks uit en dat heb ik hem ook vaak zat gezegd. Ik weet ook dat hij heel blij zal zijn met die kaartjes maar toch weet ik het nietā€¦ Dus wat zou jij doen?

  • Kaartjes kopen
  • Geen kaartjes kopen maar iets kleins
  • Eerst overleggen wat hij ervan vindt en dan eventueel kaartjes kopen

0 stemmers

Het is in die zin ook eigenlijk een cadeautje voor jezelf en alleen maar leuk(er) als hij met je mee kan. Goede onderbouwing, toch :grin:?

2 likes

Ja dat had ik er nog bij kunnen zetten, maar het is dan inderdaad een cadeautje voor ons samen!

1 like
  • Ik ben niet bij een vakbond
  • Ik ben gewoon lid van een vakbond
  • Ik ben actief bij een vakbond

0 stemmers

Ik denk dat dit in NL niet zoā€™n ding is als in BelgiĆ«? Ben in ieder geval wel lid maar doe er niks mee ofzo. Heb al getwijfeld om mijn lidmaatschap op te zeggen maar krijg uiteindelijk wel een groot deel van het lidgeld terugbetaald via mijn werkgever dus het is geen heel grote kost.

2 likes

Heb je zin in Kerst?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel zin in de versieringen, verlichting en kerstkransjes, geen zin in de kerstdagen zelf

6 likes

Wat is zegmaar het verschil in budget? Zijn de kaartjes erg veel duurder dan ā€˜iets kleins als verjaardagskadoā€™ of niet?
En wat is nu precies jullie relatie? Ex of
vriend (zou voor mij wel uitmaken welke de overhand heeft denk ik). Kan hij wel de kosten van een avondje uit missen? Kun jij het makkelijk missen/betalen?

Ik zou eigenlijk niet eens weten bij welke vakbond ik me zou moeten aansluiten voor mijn vakgebiedā€¦

Haha, ik dacht dat het over random namen ging, welke je zou kiezen. Tot ik ā€œWie?ā€ zag :stuck_out_tongue:.

20 likes

Oh, eigenlijk moet ik het dan opsplitsen, ik ben benieuwd of we dan verschil zien.

  • Ik werk in Nederland en ben lid van de vakbond
  • Ik werk in Nederland en ben geen lid van de vakbond
  • Ik werk in BelgiĆ« en ben lid van de vakbond
  • Ik werk in BelgiĆ« en ben geen lid van de vakbond
  • Ik werk in het buitenland en ben lid van de vakbond
  • Ik werk in het buitenland en ben geen lid van de vakbond
  • Ik werk niet

0 stemmers

(Sorry voor de dubbele poll)

HoT? Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat, haha, en ā€œHoTā€ is ook echt niet te googelen :joy:.

Ik ook omg haha

1 like

Geen idee hoe mijn vriend dat doet :rofl:

Ik ben lid van de vakbond, omdat de cao onderhandelingen in mijn branche niet liepen. Om een stakingsvergoeding te krijgen moest ik lid zijn en omdat je ook een deel van je lidmaatschapskosten kan terugvragen was lid worden wel het voordeligst.
Mijn vader is/was echt superlang lid van de vakbond, dus die vond het wel mooi dat ik ook lid werd

1 like

Oh, haha, ik legde de link niet met je post daarvoor, sorry. Ik heb geen tv, dus ik heb echt geen flauw idee wat er uitgezonden wordt, laat staan op de Nederlandse televisie.

2 likes

Ik heb niet eens een cao, dus waarschijnlijk ook geen vakbond denk ik

Ik heb eerst een beugel moeten dragen die mijn bovenkaak breder maakte (wat een hel) en daardoor kreeg ik een spleetje tussen mijn voortanden! Daarna kreeg ik een normale beugel en sindsdien staan ze weer tegen elkaar.