Ja als hij uit een glas drinkt doet hij iets raars met z’n bovenlip waardoor je z’n tanden heel raar ziet, dan lijkt hij op dit hondje
Haha ik voel me nu wel een beetje lullig maar op alle andere momenten vind ik hem wel heel knap

Ja als hij uit een glas drinkt doet hij iets raars met z’n bovenlip waardoor je z’n tanden heel raar ziet, dan lijkt hij op dit hondje
Hij draagt binnen altijd teenslippers (ook met sokken erin) en hij snuit zijn neus op een heel irritante manier haha
Ik heb best wel een droomman, maar mijn nummer 1 ergernis is toch wel dat hij langzaam is. En ik doe alles snel EN heb geen geduld. Echt een gezamenlijk ding dus haha.
O, en hij kan niet koken. Droogde bijna op toen ik hem een keer een ui zag snijden (ofwel eerder slachten.)
Mijn vriend gaapt bovengemiddeld veel en hij heeft ook een vervelend einde van zijn gaap. Iets als “ggggg”.
Dit inderdaad En snurken.
Robert Jensen komt vanavond weer op tv met een “personalityshow”.
Ga jij kijken?
0 stemmers
Ik ben
0 stemmers
Bloeddonor, alleen nu even niet, want heb redelijk recent een tattoo laten zetten, dus ik mag even niet.
Edit: Net een setje aangevraagd om me te registeren voor stamceldonatie. Wilde ik sws al een tijdje doen en je poll herinnerde me eraan. Dankjewel!
Helaas te dunne aderen om bloed te doneren dus ik ben afgekeurd =(
Roken, hij heeft een kort lontje (met name in het verkeer), hij is ongeduldig en (in huis, op het werk niet) vrij lui.
Smekken tijdens het eten
En we zijn net thuis en hij speelt een spelletje op zijn telefoon. Ik merk dat het niet goed gaat want hij blijft heel de tijd diep zuchten. En dat vindt ik zoooo facking irritant. Boi calm down.
Geld krijgen van zn ouders, afspraken op het laatste moment afzeggen
Als ik seks heb met mijn partner/seksbuddy laat ik hem klaar komen op/in
0 stemmers
je mist er nog eentje
Wat dan haha
In een vaatdoek ;p
hahahaha
in de poep
Is toch ook “In me”
Lastig, ik werk met kinderen op verschillende externe locaties en heb soms ook bijvoorbeeld schoolgesprekken met meerdere partijen. Moet er dus wel representatief uitzien maar niet te netjes (jasje met blouse en nette broek zou best een beetje overdressed zijn). Meestal draag ik dus een jeans met trui (nettere), bloes of shirtje en dan bijvoorbeeld niet al te grove bikerboots. Of een jurkje met blote benen of panty als het koud is en sandaaltjes/sneakers/boots.
zit wat in
Beetje lui zijn, scheten laten, hele avond met zijn gsm bezig zijn ipv met mij (bv gezellig tv kijken), wc niet schoonmaken, …