Weet jij wie of wat Rowwen Hèze is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij wie of wat Rowwen Hèze is?
0 stemmers
Ik heb heel lang gedacht dat dat de bijnaam was van Roxeanne Hazes, totdat ik ging googelen
Mijn ex at het liefste zijn saus naast zijn pasta ipv erop of erdoor.
Dat heb ik 'm ook wel ff heel snel afgeleerd voordat dat iets serieuzers werd, daar valt anders echt niet mee samen te leven…
Slotconcerten dit weekend ken veel mensen die daarheen gaan: lekker jezelf laten bekladderen met varkensstiften
Wanneer je op iemand wacht om naar een restaurant/café te gaan, wacht je dan buiten? Of ga je alvast naar binnen?
0 stemmers
Verschillend eigenlijk. Als ik lang moet wachten ga ik meestal al wel naar binnen. Maar anders wacht ik vaak even. Ik denk dat ik vaker (en ook wel liever) even buiten wacht
Haha dat vind ik leuk.
Maar bij vrouwen komt het sowieso en bij mannen alleen als je het expliciet vraagt dan geloof ik?
Dit ligt voor 80% aan het weer. Als het niet koud is (ik vind het snel koud) dan wacht ik buiten maar ik haat kou lijden dus dan wacht ik binnen
Ja? mijn ouders hebben het allebei maar ik geloof niet speciaal aangevraagd ofzo.
Verschilt een beetje. Laatste x dat ik ging eten was het koud buiten en dacht ik dat ik de laatste was die aan kwam. Toen ben ik naar binnen gegaan en bleek dat ik de 1e was.
Als ik weet dat ik vroeg ben of het is mooi weer (of iig droog) dan wacht ik buiten
Vind je Lil Kleine irritant?
0 stemmers
Oei, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Zal volgende keer beter opletten bij het aanvragen van mijn paspoort.
Al vind ik het niet erg dat er bij die van mij ‘echtgenoot van’ staat, is wel handig met samen reizen. Weten ze meteen dat je getrouwd bent en ook omdat je in je paspoort altijd nog onder je eigen naam staat. Daar ben ik al zeer tevreden mee.
Kan je zingen?
0 stemmers
Ik kan hier niet echt een objectief oordeel over geven, haha.
Iedereen kan zingen! Alleen of het klinkt dat is de vraag sorry flauw
Ik kan toon houden, heb wel meer een mannenstem HAHA
Nee hoor. Het wordt je gewoon gevraagd of je dat wil, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het komt er niet automatisch op.
Goed om te weten, maar is dat altijd al zo geweest?
ah dit vind ik dan wel schattig van mijn ouders
Dit heb ik juist andersom! Op restaurant kan je alvast gaan zitten en is het (voor mijn gevoel) wel duidelijk dat je op iemand zit te wachten. (Niet dat dat iets hoeft uit te maken, maar ja…) Op café voel ik me juist extra awkard als ik daar dan alleen sta of zit.